Резюме від 7 серпня 2020

Софія

Адміністратор, помічник керівника, менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Шепетівка
Готовий працювати:
Київ, Шепетівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Карагодова Софія Миколаївна
Дата народження:. 09.12.1983р.
Сімейний стан: заміжня, є дитина 8років.
Адреса: Хмельницька обл., м. Шепетівка, Пр. Миру 36 А
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
01.09.1999р.-26.06.2002р. Ковельський машинобудівний технікум . Напрям підготовки «Бухгалтерський облік»
01.09.2002р.-30.05.2004р.-Тернопільська академія народного господарства-Економіка і підприємництво, Облік і аудит. Диплом бакалавра.
01.09.2004р.- 30.06.2005р. Тернопільська Академія Народного Господарства-Облік і аудит в банках. Диплом магістра.
Досвід роботи
22.09.2003-05.05.2004р. ТзОВ»ТВ ПАК»-касир торгівельного залу
01.06.2004-30.09.2007р. ПП. Черменінова М.Б. дитяче кафе «Женя - Женєчка» - обліковець, адміністратор, комерційний директор.
Обов’язки. Організація заходів для дітей, підбір персоналу, координація його роботи, нараховування заробітної плати, ведення робочого табеля, здавання звітності ,проведення переговорів та укладання договорів на поставку продукції, проведення ревізій.
11.03.2008р.-15.10.2009р. ТОВ «Рітейл Партнерс Україна - завідувач відділом
Обов’язки Управління персоналом, формування заявок на поставку продукції та контроль за їх виконанням, контроль за якістю обслуговування покупців.
З 01.01.2016 по 01.10.2016р.-менеджер роздрібної торгівлі (замісник директора) Магазин «Наш Край»
01.03.2017 –30.09.2017р керуюча магазином «Наш край».
Обов’язки Організація товарообороту, проведення інвентаризації, приймання товару, ведення документації., підбір персоналу, проведення ревізій, прийом персоналу на роботу, преміювання, де преміювання,звільнення, аналіз продажу та асортименту товарів, робота з неліквідним товаром, браком.
Особисті якості відповідальність, пунктуальність,креативність, стресостійкість,комунікабельність, цілеспрямованість.
Навички Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point,), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,) і E-mail

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: