Віта
Помічник керівника, менеджер-управитель, адміністратор, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Обухів
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4618945
Досвід роботи
Помічник керівника
з 08.2020 по 12.2023
(3 роки 4 місяці)
ТОВ "МЕТТЕХМОНТАЖ", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
- забезпечення життєдіяності офісу (закупівля чаю, кави, канцелярії, господарчих товарів), забезпечення роботи офісної техніки
- контроль порядку офісних приміщень
- листування (електронне в тому числі ) з контрагентами , бізнес - партнерами, підрядними організаціями
- вхідна- вихідна кореспонденція та документація
- підготовка та подача документів в державні структури, органи місцевого самоврядування, взаємодія з ними.
- контроль виконання робіт та оплат згідно укладених договорів, обмін документацією.
- ведення електронного кабінету підприємства та участь в електронних торгах на торговому електронному майданчику Prozorro та Smarttender, підготовка документації для участі
- управління персоналом
- ведення переговорів
Менеджер ресторану
з 06.2017 по 08.2020
(3 роки 2 місяці)
ФО-П, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
-підбір персоналу та контроль виконання роботи
- організація закупівель продуктів харчування
алкогольних напоїв, текстилю та інших потреб готелю та ресторану
- взаємодія з гостями
- укладання договорів з постачальниками,обслуговуючими організаціями
- отримання дозволів та сертифікатів на надання в закладі послуг харчування та проживання
- ведення звітності роботи розважального комплексу
- R- keeper та касова дисципліна
Заступник директора
з 10.2006 по 06.2017
(10 років 8 місяців)
ТОВ «Клуб «Т-2», Київ (Нерухомість)
-пошук орендарів та надання в оренду капітальних приміщень, малих архітектурних форм
- проведення переговорів
- заключення договорів оренди та контроль виконання зобов’язань по вище названим договорам, постійна комунікація з орендарями, вирішення поточних питань для безперебійної роботи наданих в оренду приміщень
- складання документів правового характеру: листи,договори оренди, купівлі - продажу, надання послуг та ін.
- підготовка та подача документів в державні структури ,комунальні підприємства ,органи місцевого самоврядування, контролюючі органи та взаємодія з ними
- створення електронного кабінету підприємства для участі у комерційних та державних торгах (тендерах) на електронному майданчику Prozorro, Smart tender
- участь підприємства в електронних торгах ,збір,підготовка та подача всієї необхідної документації для участі
- заключення договорів згідно тендерів
- управління персоналом
Освіта
Національний університет харчових технологій
Товарознавство та торгівельне підприємництво, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (4 роки 5 місяців)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
відповідальність, цілеспрямованісь, порядність, готовність до нових задач, лідерські якості,презентабельна зовнішність , комунікабельність, уважність до деталей, вміння працювати в команді та для команди, наявність відчуття такту та почуття гумору.Шкідливі звички відсутні.
Маю водійські права категорії В
Схожі кандидати
Директор з адміністративних питань, старший адміністратор, менеджер з продажів, помічник керівника
40000 грн, Київ
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Київ
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Київ, Вінниця
,
ще 8 міст
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Київ
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
18000 грн, Київ