Резюме від 29 лютого 2024 PRO

Віта

Помічник керівника, менеджер-управитель, адміністратор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 08.2020 по 12.2023 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "МЕТТЕХМОНТАЖ", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

- забезпечення життєдіяності офісу (закупівля чаю, кави, канцелярії, господарчих товарів), забезпечення роботи офісної техніки
- контроль порядку офісних приміщень
- листування (електронне в тому числі ) з контрагентами , бізнес - партнерами, підрядними організаціями
- вхідна- вихідна кореспонденція та документація
- підготовка та подача документів в державні структури, органи місцевого самоврядування, взаємодія з ними.
- контроль виконання робіт та оплат згідно укладених договорів, обмін документацією.
- ведення електронного кабінету підприємства та участь в електронних торгах на торговому електронному майданчику Prozorro та Smarttender, підготовка документації для участі
- управління персоналом
- ведення переговорів

Менеджер ресторану

з 06.2017 по 08.2020 (3 роки 2 місяці)
ФО-П, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-підбір персоналу та контроль виконання роботи
- організація закупівель продуктів харчування
алкогольних напоїв, текстилю та інших потреб готелю та ресторану
- взаємодія з гостями
- укладання договорів з постачальниками,обслуговуючими організаціями
- отримання дозволів та сертифікатів на надання в закладі послуг харчування та проживання
- ведення звітності роботи розважального комплексу
- R- keeper та касова дисципліна

Заступник директора

з 10.2006 по 06.2017 (10 років 8 місяців)
ТОВ «Клуб «Т-2», Київ (Нерухомість)

-пошук орендарів та надання в оренду капітальних приміщень, малих архітектурних форм
- проведення переговорів
- заключення договорів оренди та контроль виконання зобов’язань по вище названим договорам, постійна комунікація з орендарями, вирішення поточних питань для безперебійної роботи наданих в оренду приміщень
- складання документів правового характеру: листи,договори оренди, купівлі - продажу, надання послуг та ін.
- підготовка та подача документів в державні структури ,комунальні підприємства ,органи місцевого самоврядування, контролюючі органи та взаємодія з ними
- створення електронного кабінету підприємства для участі у комерційних та державних торгах (тендерах) на електронному майданчику Prozorro, Smart tender
- участь підприємства в електронних торгах ,збір,підготовка та подача всієї необхідної документації для участі
- заключення договорів згідно тендерів
- управління персоналом

Освіта

Національний університет харчових технологій

Товарознавство та торгівельне підприємництво, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (4 роки 5 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Складання документів правового характеру,договорів, листів. Підготовка та надання документів в державні структури Управлінські навички Висока працездатність Стресостійкість Комунікабельність Ведення документації Управління командою Адміністрування офісу

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
відповідальність, цілеспрямованісь, порядність, готовність до нових задач, лідерські якості,презентабельна зовнішність , комунікабельність, уважність до деталей, вміння працювати в команді та для команди, наявність відчуття такту та почуття гумору.Шкідливі звички відсутні.
Маю водійські права категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: