Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 березня 2024 PRO

Олена

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 10.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
ПрАт «САВ 92», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•планування ділових побачень і поїздок керівника;
•ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
•ведення документації;
•формування та контроль розкладу керівника;
•пошук і обробка необхідної інформації

Заступник директора

з 01.2018 по 07.2019 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Спец Сек’юріті Сервіс», Київ (Проведення розслідувань та забезпечення безпеки)

-виконання службових та особистих доручень керівника
-збір і аналіз необхідної інформації на запит керівника; документообіг
-планування робочого дня керівника
-прийом вхідних дзвінків та робота з поштовою кореспонденцією
-проведення первинних переговорів
-організація прийому відвідувачів
-допомога в організації роботи на підприємстві
-організація роботи співробітників підприємства
-адміністративно-господарська підтримка
-бронювання авіаквитків і готелів

Менеджер з продажу та роботи з клієнтами

з 11.2014 по 12.2017 (3 роки 1 місяць)
ТОВ «Міра Імпекс», Київ (Виробництво фармацевтичних препаратів)

-робота з клієнтами (пошук,переговори,зустрічі,укладення договорів)
-робота з програмою «1с»
-збір замовлень, оформлення супровідних документів, ведення дефектури, підтримка онлайн бази документів на продукцію
-підбір персоналу, проведення співбесід
-організація та контроль дегустацій

Провідний спеціаліст Адміністративно-господарського відділу

з 11.2013 по 07.2014 (8 місяців)
Державна інспекція сільського господарства в Київський області, Київ (Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності)

- управління або розпорядження державним, колективним чи приватним майном (установлення порядку його зберігання, переробки, реалізації, забезпечення контролю за цими операціями, тощо)
- складання договорів, наказів, звітів, листів, доручень, тощо

Провідний фахівець сектору кадрового забезпечення

з 09.2013 по 11.2013 (2 місяці)
Державна інспекція сільського господарства в Київський області, Київ (Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності)

- кадрове діловодство (звільнення, переведення, призначення, стажування, відпустки, листи непрацездатності)
- формування кадрового резерву
- формування особових справ та ведення трудових книжок, звітність тощо

Освіта

КНУ ім.Т.Г.Шевченка

Магістр, спеціальність "Історія", Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Кваліфікація історик; консультант з питань історії; молодший науковий співробітник в галузі історії, викладач навчального закладу.

Додаткова освіта та сертифікати

Працюю у б'юті сфері. Маю власну студію

з 2022 р. - по сьогоднішній день

PUDRA PM studio (перманентний макіяж/татуаж)

29.05.2022 р.

NBE school (брови/вії)

21.04.2019 р.

MakeUpMe Academy (візажист/бровист)

20.02.2019 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word Windows Adobe Photoshop MacOS Операційні системи Adobe

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Наявність водійських прав категорії B, наявність авто.
Швидко навчаюсь, відповідальність та цілеспрямованість, доброзичливість, комунікабельність, дипломатичність, стресостійкість, пунктуальність, вміння аналізувати та логічно мислити, відкритість до нових ідей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: