• PRO

Аліна

Рекрутер, HR-менеджер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер

з 12.2024 по нині (8 місяців)
Factum Group, імпортер авто, Одеса (Транспорт, логістика)

Підбір персоналу

Фахівець з персоналу

з 08.2023 по 10.2024 (1 рік 2 місяці)
Сільпо, Одеса (Роздрібна торгівля)

Підбір персоналу різної кваліфікації відповідно потреб магазину, розміщення оголошень
на різних job-сайтах та у соціальних мережах, проведення телефонних та особистих співбесід, збирання рекомендації від інших роботодавців, організація та активна участь у адаптації нового персоналу,
ведення бази даних кандидатів, допомога в організації та участь у корпоративних заходах компанії. Ведення кадрового обліку та підтримка працівників у питаннях трудових відносин.
Ведення різної форми звітності по роботі.

Інспектор відділу кадрів

з 05.2018 по 12.2021 (3 роки 7 місяців)
Каховський районний культурно-методичний заклад, Каховка (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Пошук та підбір персоналу, розробка посадових інструкцій та інструкцій з Охорони праці, ведення обліку робочого часу, ведення особових справ працівників, графік відпусток, внесення змін до установчих документів, організаторська робота.

Офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документациї

з 11.2017 по 04.2018 (5 місяців)
ПП "Данкен", Каховка (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної документації, підбір персоналу, ведення табелю обліку робочого часу, організації життя офісу,

Освіта

Національний гірничий університет

Правознавство, Дніпро
Незакінчена вища, з 2016 по 2020 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

HR-менеджер, Changers

Лютий- квітень 2025 року

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Самомотивація

Додаткова інформація

Знання кадрового діловодства.
Пошук та підбір персоналу. Облік робочого часу працівників. Розробка посадових інструкцій та інструкцій з охорони праці, розробка проєктів установчих документів підприємств, участь у реорганізації підприємств складання структури та штатного розпису. Ведення первиної бухгалтерії, робота з договорами. Робота з товарно-транспортними накладними. Ведення обліку залишків продукції на виробництві. Є досвід з організаторської роботи (організація свят, концертів, івентів).
Маю свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією "Секретар керівника"
Відповідальн, ввічлива, уважна, дисциплінована, комунікабельна, вмію та звикла працювати в режимі багатозадачності. Маю бажання вчитися та професійно зростати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: