Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Катерина

Менеджер, координатор, керівник швейного виробництва, фотограф

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівниця проєкту DLC (Digital learning center)

з 09.2023 по нині (8 місяців)
Благодійний фонд «Співдія», Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Керівниця проєкту DLC (Digital learning center)
у програмному напрямі «СпівДія заради Дітей» в проєкті «Setting up SPILNO Digital Learning Centers (DLCs), provision of catch up education and, gender and age appropriate Psychosocial Support (PSS) in targeted regions», а саме в компоненті «SPILNO DLCs»
з 09.2023 по 06.2024 (строки функціонування проєкту)
Географія проєкту: м. Харків та Харківська обл., м. Кривий Ріг, м. Черкаси.
1. Розробка та впровадження системи роботи 14 DLC-центрів (Харків та Харківська область, Кривий Ріг, Черкаси).
2. Управління та організація роботи проєктної команди задля успішної реалізації проєкту.
3. Координація та контроль всіх операційних процесів проєкту (звітності, закупок, набору персоналу тощо).
4. Вибір та затвердження локацій DLC спільно з партнерами та організація офіційного відкриття таких локацій.
5. Планування та організація активностей в межах проєкту (освітні заходи, тренінги, заходи для дітей з психосоціальної підтримки, організація виїздів команд для роботи з дітьми ВПО в МКП, зустрічі з державними установами) та координація роботи команд.
6. Побудова комунікації з органами місцевого самоврядування, організаціями та установами, такими як школи, вузи, службами соціального захисту.
7. Побудова взаємодії з ЮНІСЕФ та регулярна комунікації з партнерами.
8. Управління ризиками в регіонах підвищеної небезпеки, розробка безпекових інструкцій, безпекові моніторинги.
9. Відповідальність за звітність та виконання показників проєкту.
10. Контроль логістики матеріальних цінностей по проєкту.
11. Контроль бухгалтерської та юридичної складової організації проєкту.
12. Регулярна взаємодія з керівництвом Фонду Співдії, support командою Фонду, звітування на нарадах щодо статусу проєкту (щоденна комунікація, щотижневі онлайн-зустрічі тощо).

Регіональний координатор з психосоціальної підтримки

з 09.2022 по 07.2023 (10 місяців)
Київська обласна організація Товариства Червоного Хреста України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1. Контроль за розгортанням діяльності з надання психосоціальної підтримки (ПСП) в Київській області.
2. Організація тренінгів в рамках проекту «Реагування на конфлікт та підвищення стійкості України – Проект 2: MHPSS», за фінансової підтримки Данського Червоного Хреста.
3. Забезпечення дотримання і впровадження системи планування, моніторингу, оцінки та звітності з психосоціальної підтримки в Київській області.
4. Відкриття нових локацій ПСП. Контроль та відслідковування виконання завдань напрямку ПСП на обласному рівні. Наразі відкрито 22 локації на базі яких працює 65 волонтерів.
5. Набір волонтерів для здійснення ПСП діяльності, планування необхідного навчання для волонтерів ПСП напрямку. Координація діяльності лідерів волонтерів з ПСП в районах та містах області.
6. Створення плану діяльності, включно з графіком проведення ПСП-заходів.
7. Забезпечення комунікації та координації з координаторами інших напрямів (за наявності таких), неурядовими організаціями, органами державної влади для забезпечення якісного надання ПСП в області, в тому числі – участь у спільних заходах з оцінки потреб найбільш вразливих груп населення, налагодження роботи з місцями компактного проживання ВПО, тощо.
8. Закупівля та логістика постачання необхідних матеріалів для проведення заходів з ПСП, тренінгів (в тому числі на місцях).
9.Організація збору статистичних даних про отримувачів ПСП, в тому числі збирання та реєстр списків учасників заходу, заповнення журналу обліку отримувачів ПСП та ін.
10. Підготовка та подача необхідної звітної документації.
11.Створення системи підготовки та підтримки співробітників і волонтерів в області, в тому числі планування та забезпечення проведення необхідних тренінгів, щомісячних зустрічей команди, тощо.

Засновник швейного проекту m.key style

з 04.2020 по нині (4 роки 1 місяць)
m.key style, Харків (Легка промисловість)

- дизайн колекції, розробка моделей у співпраці з конструктором;
- вибір та закупівля тканин, фурнітури;
- ведення бух. обліку;
- планування, організація та контроль ефективної роботи виробничих процесів;
- ритмічний випуск продукції;
- контроль якості продукції та термінів виконаних робіт;
- організація виробничого процесу, мінімізація виробничих витрат та управління персоналом;
- проведення фотосесій (пошук моделей, вибір локацій, створення образів, зйомка, ретуш);
- повне просування бренду в digital (створення та розвиток);
- онлайн-продаж: обробка вхідних дзвінків, обробка вхідних замовлень, оформлення повернень/обмінів товару, підготовка товару до відправлення, відправлення;
- пошук магазинів, укладання договору реалізації продукції, контроль і ведення замовлення починаючи з укладання угоди і закінчуючи відвантаженням товару, контроль оплат, облік продажів.

m.key style -
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Фотограф

з 09.2011 по нині (12 років 8 місяців)
m.key photo, Харків (Приватні особи)

- студійна зйомка - портретна, сімейна, дитяча;
- предметна зйомка (ювелірні вироби - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») );
- зйомка каталогів, look book;
- організація та проведення дитячих фотопроектів.

Виставка дитячої фотографії 'ДІТИ-КВІТИ' у Харківському державному академічному театрі ляльок імені В.О. Афанасьєва.

Харків online. Про виставку дитячої фотографії 'ДІТИ-КВІТИ'
https://www.youtube.com/watch?v=g2bhI_k6WpQ

- фоторепортаж;
- створення фотоконтенту для соціальних мереж. Пошук моделей, пошук локацій. Журнальна ретуш Hi-End рівня;
- створення фотокниг;
- репортажна - виставки, музичні заходи, весільна;
- обробка фотографій - ретуш, корекція кольору, художня обробка.

на мої роботи можна подивитися:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2006 по 11.2011 (5 років)
Колорит, видавничо-поліграфічний центр (Видавництво та Поліграфія), Харків (Видавництво, поліграфія)

- пошук та залучення клієнтів;
- повний супровід клієнтів: робота із замовленням, контроль оплат, звітності;
- ведення вхідної та вихідної кореспонденції агентства;
- здійснення email - розсилок;
- реалізація маркетингової політики.

Заступник директора

з 01.2003 по 10.2004 (1 рік 9 місяців)
ТОВ фірма "Барком", Харків (Промисловiсть та Виробництво)

- формування та стратегічне планування комерційної та фінансової політики;
- організація, аналіз та систематизація клієнтської бази;
- взаємодія з контрагентами;
- переговори із ключовими клієнтами;
- реалізація маркетингової політики.

Освіта

Харківська державна академія культури (ХДАК)

Культурологія, Харків
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій. Національний комітет Товариства Червоного Хреста України

06.11.2022

Воркшоп організований ВООЗ "Психічне здоров’є та психосоціальна підтримка (ПЗПСП) як частини реагування на надзвичайні ситуації"

06.02.2023р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Adobe Photoshop CorelDRAW Adobe

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Посвідчення водія кат.В та стаж керування авто. Наявність власного автомобіля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: