Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 лютого 2020 PRO

Кирилл

Директор з розвитку міжнародних проектів (ЗЕД)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Розвиток бізнесу

з 10.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
ТОВ IWIS Україна, Київ (IT and Digital інформаційні технології (www.iwis.io))

Обов'язки
•Визначаю і розвиваю нові напрямки бізнесу - нові ринки, ніші, партнерські відносини, канали продажів.
•Міжнародний розвиток бізнесу: пошук нових клієнтів приорітет в США та Європі, та інших країнах, участь у спеціалізованих виставках, конференціях, форумах.
•Визначення нових можливостей.
•Вибудовую з партнерами більш продуктивні та взаємовигідні відносини, розширюю клієнтську базу.
•Розвиток бізнесу за новим напрямком: оцінка поточної конкурентної ситуації і формулювання відмінностей, позиціонування і переваги власної компанії, пошук оптимальних шляхів донесення інформації про продукт.
•Розвиваю поточний бізнес компанії: пошук недоліків шляхи їх усунення, вдосконалення існуючої моделі роботи.
•Позиціонування своєї компанії як надійного партнера перед керівництвом і особами,що приймають рішення з існуючими та новими клієнтами.
•Є активним членом команди - ділюся ідеями, досвідом, висуваю ініціативи.
•Вдосконалюю продукцію у взаємодії з командою виходячи з новими тенденціями на ринку і попиту клієнтів.
•Розробка нового продукта.
Досягнення:
1. Підписав 2 контракта з новими клієнтами.
2. Найшов 2 потенційних партнера в США, обговорюємо умови співпраці.
3. Презентував компанію на спеціалізованому форумі.
4. Запропонував і почав впроваджувати нові напрямки розвитку компанії.

Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності

з 06.2018 по 06.2019 (1 рік)
ПрАТ «НВП Укрзооветпромпостач», Київ (Виробник ветеринарних препаратів, кормів і добавок для тварин.)

Функції:
1)Розвиток відділу ЗЕД. 2) Маркетингові дослідження нових ринків. 3) Міжнародні продажі. 4) Розвиток нових ринків і партнерів всередині країн партнерів. 5) Організація реєстрації товару в іноземній країні. 6) Розвиток міжнародного бізнесу. 7) Міжнародне просування продукції. 8) Організація, управління, планування, контроль імпортних закупівель, ланцюжка поставок і логістики. 9) Розрахунок собівартості продукції. 10) Прийняття оперативних рішень для вирішення будь-яких проблем. 11) Дослідження та вибір продукції, нових постачальників. 12) Контроль імпортних і експортних операцій. 13) Розробка нових продуктів. 14) Ведення переговорів та ділового листування з іноземними партнерами.
Досягнення:
1) Знайшов нового партнера в Туркменістані і продав продукцію, збільшив дохід відділу на 17%. 2) Підписав стратегічні контракти з партнерами в Узбекистані, Киргизстані, Білорусії, Казахстані, Єгипті, Іраку, Ірані, ОАЕ, Туркменістану, Туреччині. 3) Організована реєстрація для ветеринарних препаратів в Узбекистані, Киргизстані, Туркменістані збільшив асортимент продажу продукції на експорт на 50%.

Керівник відділу імпорту і розвитку ринків збуту

з 01.2017 по 10.2017 (9 місяців)
Група компаній "Рибний світ Океанія", ТОВ "НАГВАЛЬ-ФІШ", компанія, Київ (Імпортер риби та морепродуктів, оптова та роздрібна торгівля)

•Планування проекту розвитку власного виробничого підприємства.
•Бюджетування проекту.
•Організація і контроль зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві.
•Маркетингове дослідження українських та іноземних ринків морепродуктів для збільшення продажів.
•Пошук ключових клієнтів галузі, підписання контрактів на поставку продукції власного виробництва.
•Управління системи постачання та логістики для виробничого підприємства імпорт, внутрішній ринок.
•Контроль якості сировини для виробництва.
•Контроль якості готової продукції власного виробництва.
•Забезпечення, контроль безперервного ланцюга поставок, та план дій щодо його вдосконалення.
•Планування, контроль закупівель та постачання.
•Розрахунок виробничих витрат.
•Розрахунок собівартості продукції власного виробництва.
•Організація, контроль тендерної діяльності в закупівлі продукції та сировини за кращими цінами.
•Підтримка процесів бюджетування та прогнозування витрат, прибутків.
•Прийняття оперативного рішення для вирішення проблем постачання.
•Організація і контроль митного оформлення.
•Планування, підготовка та бюджетування платежів постачальникам.
•Захист інтересів компанії в процесі співробітництва з постачальниками та виробниками.

Досягнення:
1) Збільшив кількість ключових клієнтів.
2) Збільшив доход на 15%, збільшив чистий прибуток на 22% внаслідок зниження виробничих витрат, підвищення продуктивності, збільшення числа нових клієнтів.
3) Розробив та впровадив план виконання та стратегію розвитку виробничого підприємства.
4) Створив ефективну систему постачання продуктів, сировини за найкращими схемами логістики з Китаю, Кореї, Японії, США, Європи, Перу.
5) Створені бази постачальників та виробників продукції та сировини (понад 80).
6) Підвищив якість виготовляємої продукції (салати з морепродуктів).
7) Налагодив ефективне партнерство з постачальниками та виробниками, що дає лояльні умови взаєморозрахунків нашій компанії і можливість організувати ланцюг поставок своєчасно.
8) Запаси товарів та сировини були оптимізовані та структуровані.
9) Налагоджене продуктивне систематичне співробітництво з авіакомпанією та митними брокерськими компаніями.
10) Підписані договори постачання морепродуктів власного виробництва в українські продуктові супермаркети Novus, Flagman, Дон Маре, Фора, Мегамаркет.

Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності та розвитку міжнародних ринків збуту

з 07.2015 по 01.2017 (1 рік 6 місяців)
компанія «Service Market» - імпорт, роздрібна та оптова торгівля запасних частин для побутової техніки., Київ (імпорт, роздрібна та оптова торгівля запасних частин для побутової техніки)

•Створення і ефективна організація роботи відділу зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві;
•Пошук стратегічних постачальників Європи, Китаю, Кореї, налагодження та управління ділових відносин з ними;
•Планування і управління системи закупівель і поставок;
•Повний контроль і організація процесів розмитнення товарів за найвигіднішими умовами;
•Розрахунок собівартості продукції;
•Складання, планування і контроль виконання міжнародного бюджету оплат і закупівель компанії;
• Пошук і аналіз перспектив на нових міжнародних ринках збуту;
•Створення та розвиток Ebay, Amazon магазинів від початку і до зростання продажів;
• Вивчення та аналіз асортименту, цін, конкурентного середовища на США, Європейських платформах Ebay, Amazon;
•Промоушен магазину Ebay для розширення асортименту та росту доходів;
•Організація та контроль, впровадження системи обліку 1С з інтерфейсом магазину Ebay;
•Оперативне вирішення проблем і оптимізація логістики для підтримки своєчасного ланцюга поставок;
•Отримання необхідних дозволів, сертифікатів на імпорт;
•Контроль маркування відповідно до чинного законодавства України;

Досягнення:
1) Створив відділ зовнішньоекономічної діяльності і організував його ефективну і системну роботу.
2) Знайшов стратегічно важливих постачальників продукції і налагодив продуктивні, ефективні взаємні відносини.
3) Налагодив ефективну систему ланцюга поставок продукції з Китаю, Кореї, Європи.
4) Встановив взаємовигідні умови співпраці з брокерськими, логістичними, транспортними компаніями.
5) Створив базу даних і облік постачальників, заводів виробників для основного асортименту продукції.
6) Ввів в асортимент більше 50 нових позицій.
7) Організував ефективні партнерські відносини з постачальниками і виробниками, що дозволяє нашій компанії мати лояльність в термінах платежів і виконувати ланцюжок поставок вчасно.
8) Організував і сприяв впровадження в 1С функціонального інтерфейсу з магазину Ebay, для спрощення контролю залишків і автоматичного виставлення продукції в магазин Ebay.
9) За останні 6 місяців:
- Створив з нуля і довів Ebay магазин до рівня Мощний Бронзовий продавець, що знижує комісії Ebay та підвищує відвідування магазину більшої кількості потенціальних клієнтів;
- Асортимент продукції у кількості більше ніж 1000 артикулів були виставлені та перекладені автоматично на Німецькому, Іспанському, Канадських , США платформах Ebay ;
- Більше 400 продаж різним клієнтам по всьому світу;
- Отримали понад 75 позитивних відгуків від клієнтів, без будь-якого негативного, що підвищує довіру і рейтинг до магазину, як результат збільшення продаж.
10) Більше 80 артикулів виставили в нашому магазині Amazon на протязі останніх 2місяців.
11) Відправив на склади Amazon продукцію

Начальник відділу логістики та зовнішньоекономічної діяльності

з 07.2011 по 02.2015 (3 роки 7 місяців)
група компаній «Володимир Тарасюк», VT Holding, Київ (імпорт, виробництво, оптова, роздрібна продаж косметичних засобів.Салони краси)

•Управління закупівлями, зовнішньоекономічної діяльності;
•Управління ланцюгами поставок;
•Управління транспортної та розподільчої логістикою;
•Управління складською логістикою;
•Пошук та відбір на міжнародних ринках для постачання продукції, сировини, комплектуючих;
•Оформлення пакетів зовнішньоекономічних документів на поставку продукції, сировини комплектуючих;
•Формування замовлень продукції у постачальників , узгодження умов поставок і розрахунків, контроль їх виконання;
•Складання та планування бюджету оплат постачальникам;
•Подача заявок на своєчасні оплати постачальникам згідно графіків;
•Прийняття рішень щодо необхідності та можливості отримання дозвільних документів на продукцію;
•Контроль поставки вантажів (взаємини з транспортними організаціями );
•Ведення переговорів і ділова переписка з іноземними партнерами;
•Отримання необхідних дозвільних документів, сертифікатів для імпорту продукції;
•Підготовка та оформлення необхідних документів для митного оформлення імпортних вантажів (співробітництво з брокерськими організаціями);
•Контроль залишків товару на складі;
•Контроль і облік термінів придатності всієї продукції на складі;
•Контроль маркування продукції згідно чинного законодавства України;
•Планування закупівель;
•Розрахунок собівартості продукції;
•Підготовка всієї технічної документації на вітчизняні фабрики для створення і виробництва нових продуктів;
•Контроль якості комплектуючих та сировини для виробництва на внутрішньому ринку;
•Захист інтересів компанії при вирішенні питань з постачальниками та виробниками.

Досягнення:
1) Створена ефективна система безперебійного ланцюга постачання продукції,сировини матеріалів за оптимально можливими логістичними схемами з Китаю, Кореі, Японіі,США, Європи, а також організована логістика по території України;
2) Створена база постачальників і виробників (більше 60).
3) Забезпечена система обліку по партіям термінів придатності при прийомі і відвантаженні сировини, продукції зі складу;
4) Налагоджені ефективні партнерські відносини з постачальниками і виробниками, що дозволяє мати лояльність в строках розрахунків за замовлення і своєчасні поставки.
5) Досягнена оптимальна норма запасів товарів і сировини на складі в залежності від специфіки і строків постачання.
6) Налагоджена продуктивна систематична співпраця з фірмами перевізниками і брокерськими компаніями.
7) Налагоджена продуктивна взаємодія відділу зі всіма підрозділами холдінгу.
8) Весь асортимент продукції має всі необхідні дозвільні документи згідно чинного законодавства України.
9) Створено більше 40 продуктів під власною торговою маркою.

Продакт-менеджер на виробництві

з 04.2008 по 12.2010 (2 роки 8 місяців)
група компаній «Папірус», Київ (: імпорт, виробництво, оптова, роздрібна продаж канцелярських товарів.)

•Розробка нових продуктів;
•Планування бюджету проекту;
•Складання асортименту, визначення ринків збуту продукції і цільову аудиторію;
•Планування і контроль закупок сировини, комплектуючих, матеріалів;
•Управління і організація виробничих процесів;
•Управління системою якості;
•Управління і контроль собівартості продукції;
•Закупівля сировини та матеріалів для проекту, їх облік;
•Організація і проведення тендерів по ключових позиціях;
•Пошук постачальників;
•Ціноутворення;
•Дослідження ринку і галузі, аналіз тенденцій розвитку, аналіз конкуренції;
•Створення програм зі стимулювання продажів;
•Організація і планування доставки сировини та матеріалів;
•Ведення переговорів з постачальниками;
•Планування і контроль оплат постачальникам;
•Складання собівартості продукції;
•Планування і контроль на виробництві;
•Контроль якості продукції;
• Підписання договорів з постачальниками, клієнтами, контроль збуту товару, розширення клієнтської бази;
•Консультування партнерів з технічних питань;
•Участь у переговорах з клієнтами.
Досягнення:
1) Створив нові продукти більше 20 і ввів їх в асортимент фабрики.
2) Досяг конкурентоздатної якості і ціни продуктів в порівнянні з конкурентними імпортними аналогами.
3) Знайшов ключових клієнтів і підписав з ними контракти на постачання.
4) Мій продукт зайняв 80% ринку продаж аналогічної продукції.
5) Оптимізував виробничу собівартість, як результат збільшення прибутку виробництва.

Начальник з матеріально-технічного забезпечення компанії

з 10.2005 по 12.2007 (2 роки 2 місяці)
будівельна фірма 1УНР, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Розрахунок, планування закупок;
•Дослідження ринку, пошук, вибір та робота з постачальниками;
•Ведення переговорів, ділове листування, укладення договорів;
•Організація і проведення тендерів по ключових позиціях;
•Аналіз цін постачальників;
•Контроль якості будівельних матеріалів;
•Підтримка і розвиток інфраструктури виробничої бази;
•Забезпечення автопарку підприємства запчастинами:
•Контроль виконання постачань, договірних зобов'язань з боку постачальників;
•Планування і контроль оплат постачальникам;
•Ефективна організація роботи відділу закупівель.
•Ефективна організація логістики будівельних матеріалів на об’єкти.
Досягнення:
1)Організував своєчасну систему постачання і закупівель всіх видів будівельних матеріалів та палива на будівельні об’єкти по найнижчим на ринку цінах закупівлі, що дозволяло вигравати тендери від замовників і підвищувати прибутки проектів.
2) Було підписано контракти на постачання будівельних матеріалів і палива з відстрочкою платежу, що дозволяло своєчасно акумулювати фінансові потоки.
3)Ввів і організував тендерну процедуру закупівлі на підприємстві.
4)Було створено базу і карту розташування постачальників на карті України.

Економіст І категорії Експерт з мікрокредитування

з 05.2004 по 10.2004 (5 місяців)
АКБ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Аналіз економічного стану підприємця;
•визначення платіжної здатності;
•винесення на кредитний комітет ;
•видача кредиту і контроль заборгованості клієнтів.
Сегмент – малий та середній бізнес.

Освіта

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ»

Факультет менеджменту та маркетингу, спеціальність – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

Користувач Internet Знання офісних програм Закупка товарів, сировини на зовнішніх ринках Створення і організація ефективних систем і бізнес процесів Створення та управління новими проектами з «0» під ключ Керування відділу постачання і закупок Організація оптимальних логістичних схем Створення і виробництво нових продуктів Private Label Управління, ведення договірних відносин з Китаєм, Європа, США Ефективні лідерські навички, управління персоналом Пошук на міжнародних ринках продукції, комплектуючих, сировини. Ефективне планування бюджетів, фінансових потоків Контроль товарних запасів, сировини та матеріалів на складі Організація і управління виробничими процесами. Організація продажах по Україні Продукт Менеджмент на виробництві Міжнародні продажи Розробка і впровадження нових продуктів

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Водійські права категорії В,С, досвід керування авто більше 4 років.

Особисті якості:
-Масштабне мислення,
- навчаюсь "на льоту" - швидко розбираюсь в специфіці процесів,
-орієнтація на результат,
-цілеспрямований,
-системний,
-командний гравець,
-відповідальний,
-комунікабельний,
-чесний,
-без шкідливих звичок,
- стресостійкий.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: