• PRO

Оксана

Діловод, 18 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
53 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 07.2024 по нині (1 рік 1 місяць)
Південно-Східний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої, Запоріжжя (Юриспруденція)

ділводоство, архівація справ, контроль вкионання наказів, створення презентацій

Помічник керівника

з 03.2024 по 06.2024 (3 місяці)
ТОВ "УкрМедГрупа", Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Организація нарад, ведення протоколів, контроль виконання доручень керівника, робота з документацією, виконання особистих доручень, забезпечення життєдіяльності офіса, робота з Новой поштою та Укрпоштою

Керівник групи секретаріату,начальник админістративного відділу

з 07.2019 по 09.2023 (4 роки 2 місяці)
Запоріжжяобленерго, ПАТ, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Керівник групи секретаріату - помічник генерального директора, заступника генерального директора з технічних питань, начальник адміністративного відділу. Організація робочого дня керівників. Прийом і обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Обробка документації, контроль виконання наказів і доручень керівників. Контроль виконання термінів по документам. Прийом відвідувачів. Виконання особистих доручень керівника, забезпечення життєдіяльності офісу.Робота з персоналом

Секретар

з 04.2019 по 07.2019 (3 місяці)
ПП «ЗЖК» ТОВ «ШЕДРО», Запоріжжя (Харчова промисловість)

Организація робочого дня керівника. Ведення діловодства. Прийом та обробка кореспонденції. Ведення протоколів нарад. Робота с підрозділами підприємства.

Помічник керівника

з 08.2018 по 04.2019 (8 місяців)
ТОВ "Глобал Генезис", Запорожье (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Организація нарад, ведення протоколів, контроль виконання доручень керівника, моніторинг тендерів, робота документацієй, виконання особистих доручень, забезпечення життєдіяльності офіса.

Помічник Заступника Голови Правління

з 08.1988 по 02.2018 (29 років 6 місяців)
ПРАТ "ЗАЗ", Запоріжжя (Машинобудування)

1988 по березень 2018 – ПРАТ «Запорізький автомобілебудівний завод». Помічник Заступника Голови Правління з фінансів та планування.



•організація діяльності офісу керівника; планування, організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
ведення та коригування робочого календаря керівника; прийом та розподіл телефонних дзвінків, комунікації з персоналом компанії;
• виконання доручень керівника – узгодження окремих питань із працівниками, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль виконання вказівок та розпоряджень;
• складання ділових документів (наказів, розпоряджень, протоколів засідань), відстеження проходження документації у компанії; ведення листування, робота з кур'єрами; оформлення відряджень, замовлення квитків та готелів, ін.;
• робота з оргтехнікою (електронна пошта, комп'ютер, сканер, міні-АТС, ін.);
• забезпечення приємної та комфортної робочої атмосфери офісу.

Освіта

1988 - 1994 – Запорізький національний університет «ЗНУ»;

Фізик, викладач фізики, Запорожье
Вища, з 1988 по 1994 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

м. Київ товариство "Знання", курси секретарів-референтів; Одеський національний університет, тренінги з психології.

2002 – м. Київ, 2004 (6 місяців) – Одеський національний університет

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Користувач ПК
  • Знання офісних програм
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Швидкий набір тексту
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • MS Word
  • Оперативність
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Неконфліктність

Додаткова інформація

Знання та навички:
• уміння грамотно організувати роботу, досвід організації заходів;
• навички ділового спілкування, знання діловодства, ділової документації, знання Постанови 55 з діловодства та ДСТУ, розробка та введення в дію на підприємстві інструкції з діловодства


Особистісні якості:
• вміння швидко приймати рішення, планувати та організовувати роботу;
• гарна пам'ять, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, старанність, обов'язковість;
• грамотне усне та письмове мовлення;
• охайність, доброзичливість, самоорганізація;
• прагнення професійного, особистого зростання, розширення знань, навичок

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: