• PRO

Леся

Менеджер по роботі з клієнтами (складська логістика), фахівець сервісного відділу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Васильків, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець сервісного відділу (parts sales specialist)

з 10.2020 по нині (4 роки 2 місяці)
Ariston Group, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Продаж запасних частин, до водонагрівачів, котлів, теплових насосів.
- Аналітика, запасних частин на залишках
- Проведення щорічної інвентаризації на складі -
- Замовлення запасних частин і Італії, оприходування на склад.
- Підримкаа і комунікація з авторизованими сервісними центрами по Україні
- Вирішення термінових гарантійних випадків
Робата з програмою SAP, 1С

Менеджер з супровіду продажів, помічник директора

з 05.2019 по 03.2020 (10 місяців)
ТОВ Елемент Україна, Киев, Киевская (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Супровід продажів:
- виписка видаткових накладних, формування рахунків, переміщення товарів, замовлення товарів на склад
Робота з касою і терміналом:
- оплата товару через термінал, прибуткові, видаткові касові ордери
Помічник директора:
- виконання доручень директора
- ведення звітності
Адміністратор салону:
- підготовка салону до проведення майстер класів і семінарів, відповіді на телефонні дзвінки, дзвінки клієнтам з пропозицією співпраці
- забезпечення салона (замовлення канцтоварів, кави, води)
- участь в семінарах, майстер класах на тему "Лакофарбові товари, декоративні штукатурки, інструменти"

Customer service

з 05.2017 по 05.2019 (2 роки)
ТОВ "Saint-Gobain", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Обробка запитів від клієнтів (дзвінки, заявки електронною поштою)
-Виставлення рахунків клієнту, виписка видаткових накладних.
-взаємодія з відділом логістики (замовлення транспорту, відстеження доставок вантажів клієнтам), взаємодія з відділом продажів (узгодження додаткових знижок, кредитів), взаємодія зі складом (відвантаження машин зі складу, відстеження надходження товарів на склади, проведення інвентаризацій на складах), взаємодія з бухгалтерією та фінансовим відділом (надання звітності щодо реалізації щомісяця, надання документів для фінансів)
-відстеження надходження грошей від клієнтів та дебіторської заборгованості
-Проведення аналізу залишків на складах, переміщення між складами.
-робота з актами рекламацій, (збір необхідної інформації та документів, відправка інформації на завод-виробник, повідомлення клієнтів про результат)
-робота з первинною документацією
-своєчасне надання інформації на всі запити клієнтів та колег
-участь у проведенні інвентаризації на складах

Спеціаліст з інформаційно-аналітичних систем

з 04.2013 по 04.2015 (2 роки)
ПП "Логотрейдінг", Вишневое (Роздрібна торгівля)

- Прихід товару, роздрукування відомості приймання, оприбуткування товару в SAP, сканування сертифікатів якості, роздруківки актів прийому товару.
- Вивантаження замовлень із SAPa, обробка замовлень у QWMS, імпортування в SAP, роздрук накладних для добірки, роздрук накладних на доставку вантажу.
- заповнення декларацій на збір вантажів по Київу (віддалена робота з транспортною логістикою)
- контроль отримання рахунків на транспортні послуги, обробка даних рахунків.
- Складання маршрутів для доставки вантажів (Київ, Київська обл.).
- Перевірка кілометражу водія маршрутним листом, перевірка дорожніх листів, витрата палива.
- ведення графіка обліку виходу на роботу водіїв, експедиторів.
- Контроль завантаження та вивантаження автомобіля.
- Облік та контроль витратних матеріалів, замовлення витратних матеріалів.
- контроль залишків на складі.
- контроль доставки супутніх товарів.
- Вирішення поточних питань

Менеджер з логістики

з 09.2010 по 11.2012 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Бестшоп" концерн otto group", Київ (Роздрібна торгівля)

- Проведення інвентаризацій на складі та коригування залишків у 1С
- Робота з прибутковими та зворотними документами (оформлення документів на прихід товару та повернення)
- Відвантаження замовлень по інтернет магазину
- Облік бракованої продукції
- Оформлення повернень від клієнтів
- робота із зразками продукції (прихід, контроль руху, повернення)

Старший операціоніст Департаменту логістики

з 06.2006 по 09.2010 (4 роки 3 місяці)
ТОВ "Море Співдружності", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення складського обліку: звірка відвантажень зі складу за минулий день (перевірка відповідності всіх накладних з підписами мат. відповідальних осіб даної бази). Обробка актів претензій щодо відвантажень зі складу.
• Аналітична, складська логістика: аналіз залишків та оборотності складських запасів, аналіз негативних залишків по складу.
• Робота з комірниками (аналіз руху товару, формування карток, резервування товару, звіту про резервування товару)
• Облік виходу працівників.
• Складання внутрішньофірмових звітів, формування фінансової звітності відповідно до прийнятих стандартів компанії.
• Повернення товару, присвоєння відповідної категорії та списання товару.
• Проведення щомісячної інвентаризації на складах та звіряння фактичних результатів з базою даних
• Забезпечення товарного запасу на складі за умов дефіциту.
• Контроль оплати рахунків (внесення до таблиці контролю, робота з фінансовим відділом)
• Оформлення заявки на замовлення автотранспорту.
• Оформлення документів на завантаження та розвантаження машин
• Вирішення поточних питань.
• Робота з віддаленими складами.

Освіта

Вінницький кооперативний колледж економіки і права

Фінанси, бухгалтер-фінансист, Вінниця
Середня спеціальна, з 2002 по 2004 (2 роки)

червоний диплом

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • UNIX
  • SAP Logon
  • Інвентаризація
  • Облік ТМЦ
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Віддам перевгу дистанційні роботі з відвідуванням офісу 1-2 рази в неділю.
Я відповідальна та уважна до деталей людина, вмію йти на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору. Люблю цифри та все, що з ними пов'язано. До роботи відношусь з максимальною віддачею.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: