Альона
Офіс-менеджер, оператор ПК, 1 500 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/466939
Додаткова інформація
Претендую на посаду офіс-менеджера, оператора ПК.
Бажаний графік роботи : з 8:00-9:00 до 17:00-18:00
Місце проживання : м.Луцьк пр-т Соборності 30а
28 років ,одружена, маю двох дітей 6 і 4 років.
Освіта:
1999-2001 – Луцький комерційний технікум, товарознавство й комерційна діяльність, спеціальність – товарознавець-комерсант.
1998-1999 – курси: секретар керівника, оператор ПК.
05.12.2006 – тренінг «Якісне обслуговування покупців»
Досвід роботи:
25.04.2008- 01.08.2009 філія ТзОВ «Єврофасад» у м. Луцьку - фахівець з обліку
Функціональні обов’язки:
Ведення касових операцій, складання касової звітності, ведення касової книги, робота з первинними документами.
Проведення інкасації, прийом, облік, видача, зберігання ДС, проведення інвентаризаціі, реалізаціі, переоцінки, переміщення товару. Робота з документами в «1С Бухгалтерії.» , в програмі «FLIGHT».Проведення готівкових і безготівкових розрахунків. Робота з валютою.Обслуговування покупців.
12.2006-04.2008 філія ТзОВ «Сільпо-55» у м. Луцьку - касир торгівельного залу
Функціональні обов`язки:
Проведення готівкових розрахунків, робота з покупцями.
04.2003-12.2006 МПП « КОЛОС» - диспетчер радіо-таксі.
Функціональні обов`язки:
Прийом викликів по телефону. Робота в телефонному режимі. Розподілення викликів між працівниками.
08.2001-09.2002 МПП « Едельвейс» - продавець .
Функціональні обов`язки:
Обслуговування покупців. Замовлення , прийом товару. Робота з первинними документами. Проведення інвентаризації. Робота з касовим апаратом.
Знання та навики:
Впевнений користувач ПК : 1С Бухгалтерія 7.7, « FLIGHT", Internet, робота з електронною поштою, вміння працювати з електронними таблицями в EXCEL, текстовим редактором програми WORD, пакет програми «NERO».
Особисті якості:
трудолюбивість
відповідальність
порядність
пунктуальність
старанність
комунікабельність
тел: [
Інші резюме цього кандидата
2 500 грн
Луцьк
Повна зайнятість
Претендую на посаду фахівця з обліку , бухгалтера-касира, бухгалтера. Місце проживання : м.Луцьк пр-т Соборності 30а 29 років ,одружена, маю двох дітей 7 і 6 років. Освіта: 1999-2001 – Луцький комерційний технікум,...
1 800 грн
Луцьк
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- фахівець з обліку, Єврофасад, 1 рік 4 місяці
Схожі кандидати
Менеджер, касир, оператор ЕОМ, помічник керівника
15000 грн, Луцьк
Діловод, адміністратор, секретар, офіс-менеджер
15000 грн, Луцьк
Адміністратор, оператор, офіс-менеджер
16000 грн, Луцьк
Заступник начальника, помічник керівника, менеджер
Луцьк
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
17000 грн, Луцьк
Оператор, адміністратор, офіс-менеджер, продавець-консультант
Луцьк