Резюме від 15 лютого 2018

Ольга

Начальник отдела кадров, секретарь, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Каховка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
СВЕТИЦЬКОЇ ОЛЬГИ ІВАНІВНИ
Дата народження: 03.11.1986
Місце проживання: Херсонська область, Каховський район, с.Коробки, вул.Нова, 20 моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Основні дані:
Бажана посада:
Працівник відділу кадрів
Зайнятість: постійна
Знання мов: українська, російська – досконало, англійська – середній рівень.

Досвід роботи:
2007 – 2012
Каховський державний агротехнічний коледж – секретар директора, секретар заступника директора
2012 – по теперішній час – Товариство з обмеженою відповідальністю;

Організація і контроль адаптації персоналу;
Участь в процедурах оцінки персоналу;
Первинна перевірка комплектності та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом/звільнення співробітників, перевірка/заповнення всіх документів;
Прийом сформованих досьє і зберігання цих досьє в архіві;
Прийом і сортування вхідної/вихідної кореспонденції;
Підготовка та контроль за правильністю оформлення вихідних документів;
Оформлення, формування і централізована відправка вихідної кореспонденції в стороні організації;
Виконання доручень керівництва;

Освіта:
Базова загальна середня освіта:
1994 – 2002 роки – Архангельська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Каховського району Херсонської області.
Повна загальна середня освіта:
2002 – 2005 роки – Вище професійне училище №3 м.Севастополь.
Маю диплом кваліфікованого робітника з відзнакою, закінчивши у 2005 році Вище професійне училище №3 м.Севастополь і здобула професію секретаря керівника (організації, підприємства, установи).

Професійні навички:
Ведення діловодства
Робота з первинною документацією
Складання табеля робочого часу, листів, наказів, службових записок і т.д.
Володіння ПК, MS Office, Excel, Internet.

Про себе:
Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, акуратність, маю організаторські здібності.

Схожі кандидати

Офис-менеджер
10000 грн, Каховка

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: