Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 липня 2019 PRO

Христина

Менеджер регіонального представництва, перекладач зі словацької мови

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер

з 06.2018 по 02.2019 (8 місяців)
ТОВ Будь-Словаком, Ужгород (Надання послуг)

Здійснювала діяльність регіонального представництва підприємства і
очолювала та організовувала роботу щодо забезпечення діяльності підприємства у регіоні.

Розподіл обов'язків між структурними , підрозділами , представництвами чи його працівниками.

Організовувати та здійснювала збір актуальної інформації по кожному університету- відповідно до заявленої спеціальності.

Організовала та здійснювала діяльність щодо надання консультаційних послуг клієнтам.

Здійснювала переклад документів для вступу наданих клієнтом.

Контролювала терміни збору і подачі документів .

Формувала і контролювала правильність формування пакетів документів клієнтом та правильність їх оформлення.

Здійснювала реєстрацію документів в Словаччині.

Здійснювала подачу документів в університети Словаччини.

Вживала заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.

Організовувала регулювання та контролювання проведення інформаційно-аналітичної роботи представництва , розробляла аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань що стосуються діяльності підприємства в межах своєї компетенції.

У межах своєї компетенції або за дорученням директора , представляла підприємство в усіх органах, установах , організаціях, засобах масової інформації , здійснювала звязки з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ , організацій із фізичними особами а також у взаємовідносинах із зарубіжними партнерами Словаччини.

Організувала та вела діяльність налагодження зв'язків з університетами Словаччини.

Супроводжувала роботу підприємства в Словаччині.

Вела ділові переговори, переписки компанії із Словацькими партнерами.

У межах своїх повноважень видавала розпорядження і доручення які є обов'язковими для виконання всіма працівниками підприємства, підписувала та візувала документи.

HR-Менеджер- Перекладач з словацької мови

з 03.2016 по 01.2018 (1 рік 10 місяців)
ТОВ " Акросс Бордерленд Консалтинг ", Ужгород (Кадрове агентство по працевлаштуванню за кордоном)

Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами

Організація масового потоку кандидатів

Адаптація персоналу, мотивація персоналу, розвиток, оцінка персоналу

Формування та ведення бази даних по зовнішньому і внутрішньому кадрового резерву

Організація масового потоку кандидатів за кордон,

Переклад документів, подача документів на Міністерства Словацької та Чеської республіки для нострифікації диплому(дипломований перекладач)

Оформлення документів для подачі в Консульства для отримання віз і картки ВНЖ

Комунікація із установами іноземних держав

Адаптація персоналу, мотивація персоналу, розвиток, оцінка персоналу

Пошук клієнтів в Словаччині

Спілкування з клієнтами під час виробничого процесу, підготовка пропозицій відповідно до побажань і вимог, підготовка контрактів.

Фінансовий консультант

з 01.2014 по 03.2014 (2 місяці)
УкрСиббанк, Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо)

активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг

консультація клієнтів у відділенні

формування та надання звітності

Асистент директора

з 01.2013 по 09.2014 (1 рік 8 місяців)
ТОВ Ігнатекс, Ужгород (Легка промисловість)

• Спілкування з клієнтами під час виробничого процесу, підготовка пропозицій відповідно до побажань і вимог, підготовка контрактів.
• Логістика, організація перевезень відповідно до запитуваного терміну від клієнта. підготовка митних документів
• Управління рахунками та складами, перевірка отриманих рахунків та інших документів.
• Управління виробничими процесами.
• Зв'язок із зовнішніми постачальниками.
• Робота з працівниками у виробництві / Вирішення конфліктів /

Освіта

УжНУ

Міжнародні економічні відносини- дипломований перекладач з словацької мови, Факультет міжнародних відносин, Ужгород
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Економічний університет в Братиславі

Факультет Міжнародних економічних відносин, міжнародна торгівля, Братислава
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

UJOP UK, підготовчі курси словацької мови в Університеті Коменського, Словаччина, Братислава.

2006, 1 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Водійські права кат. B Водіння авто Safari Express

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — середній
  • Словацька — просунутий
  • Чеська — просунутий
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Акуратність, цілеспрямованість, орієнтація на результат, робота в колективі, не конфліктність, аналітичний склад розуму, мобільність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, швидка навченість, вміння самостійно приймати рішення, працювати в стресових ситуаціях, ініціативність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: