- PRO
Ольга
Помічник керівника, менеджер тендерних закупівель, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4688296/
Досвід роботи
Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)
з 02.2023 по нині
(1 рік 7 місяців)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.), Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.)
•Своєчасна обробка інформації, що надходить до та від керівника, оперативна передача документів, виконання інших доручень керівника;
•Організація та контроль робочого процесу різних підрозділів;
•Робота з існуючими клієнтами;
•Ведення обліку замовлень та координація процесу постачання;
•Моніторинг тендерів, що відповідають специфіці товарів/послуг компанії;
•Участь у тендерах - від пошуку закупівлі та аналізу необхідності прийняття участі до підготовки та подання повного пакету тендерної документації як постачальника послуг та підписання договору, контроль подальшого виконання;
•Аналіз конкурентів та ринку;
•Оформлення документів, що супроводжують продаж;
•Повний спектр роботи з клієнтом: від пошуку обладнання до укладання договорів та контролю їх реалізації.
Провідний фахівець
з 03.2020 по 10.2022
(2 роки 7 місяців)
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Контроль, координація, підтримка, виконання рішень та розпоряджень, узгодження робочих питань із співробітниками за дорученням директора, доведення до них завдань та розпоряджень директора, здійснення контролю за виконанням поставлених завдань.
Оформлювач
з 01.2016 по 03.2020
(4 роки 2 місяці)
Event-індустрія. Власний бізнес., Київ (Дизайн)
Проекти з професійної організації свят з елементами розваг;
Проведення різних урочистостей, ювілеїв, весіль, дитячих свят, вечірок.
Декретна відпустка
з 04.2014 по 01.2016
(1 рік 9 місяців)
Декретна відпустка, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Декретна відпустка
Помічник керівника
з 09.2012 по 04.2014
(1 рік 7 місяців)
Помічник керівника, Київ (Державні організації)
Забезпечення збереження вхідних та вихідних дкументів;
Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Надання організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу;
Ведення фінансової звітності та її аналіз;
Ведення та контроль різних проектів;
Виконання особистих доручень.
Аналітик консолідованої інформації
з 04.2010 по 05.2011
(1 рік 1 місяць)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Доопрацювання та реалізація бізнес-процесів, розробка нових;
Координація забезпечення проектів ресурсами;
Участь у проектній діяльності, керування проектами;
Моніторинг, збір та аналіз показників діяльності різних структур та всього підприємства в цілому, підготовка управлінської звітності.
Менеджер відділу адміністративного департаменту управління протокольної та кадро
з 09.2008 по 04.2010
(1 рік 7 місяців)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Організаційно-протокольна робота;
Організація документообігу та діловодства;
Реалізація кадрової політики.
Менеджер з продажу (касир за сумісництвом)
з 04.2007 по 09.2008
(1 рік 5 місяців)
Асоціація Виробників Паркету України (АППУ), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Обробка замовлень, виписування рахунків, оформлення документів для відвантаження товару;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Робота із програмою 1С;
Робота з готівкою, документацією, касовим обладнанням, Контроль дебіторську заборгованість, ведення касової книги магазину.
Менеджер з продажу консультант виставкового залу
з 06.2005 по 04.2007
(1 рік 10 місяців)
ТОВ "Ромстал Україна", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Ведення та організація виставки, асортиментна політика. Робота з каталогами, планування та замовлення нових колекцій, укладання договорів поставки;
Прийом товару на склад, прийом та постачання товару на виставку, відвантаження клієнту;
Проведення інвентаризації, у складських та торгових приміщеннях.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 01.2004 по 11.2004
(10 місяців)
ТОВ «Міжнародний маркетинговий центр», Харків (ЗМІ, медіа)
Розробка програм із залучення нових клієнтів;
Підготовка та проведення рекламних компаній;
Планування та проведення акцій з просування організацій на ринку, розробка та проведення рекламних заходів, контроль їх виконання;
Зовнішня, внутрішня реклама, реклама у ЗМІ.
Освіта
(ХДАДТУ) Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Управління та бізнес, Харків
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Спеціальність: Економіка підприємства
Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету
Факультет: Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтер, молодший спеціаліст, Лубни
Середня спеціальна, з 1998 по 2002 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Права категорії «В», досвід з 2012 року
2012
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Права категорії «В»досвід з 2012 року
Інші резюме цього кандидата
Київ
РЕЗЮМЕ Петрова Ольга Григорівна Рік народження: 1983 м. Київ, вул. Макіївська 6 Телефон: Електронна адреса: Відповідальне ставлення до роботи, логічне мислення, аналітичний склад розуму, уміння працювати...
Київ
РЕЗЮМЕ Петрова Ольга Григорівна Рік народження: 1983 м. Київ, вул. Макіївська 6 Телефон: Електронна адреса: Відповідальне ставлення до роботи, логічне мислення, аналітичний склад розуму, уміння працювати...
Київ
РЕЗЮМЕ Петрова Ольга Григорівна Рік народження: 1983 м. Київ, вул. Макіївська 6 Телефон: Електронна адреса: Відповідальне ставлення до роботи, логічне мислення, аналітичний склад розуму, уміння працювати...
Київ
РЕЗЮМЕ Петрова Ольга Григорівна Рік народження: 1983 м. Київ, вул. Макіївська 6 Телефон: Електронна адреса: Відповідальне ставлення до роботи, логічне мислення, аналітичний склад розуму, уміння працювати...
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ -
Помічник керівника, HR-спеціаліст (PP, HR-менеджер, HR-рекрутер), Assistant Media Buyer
Київ, Луцьк -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Київ, Дистанційно