Резюме від 1 лютого 2024 PRO

Ольга

Помічник керівника, менеджер тендерних закупівель, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.), Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Помічник керівника, менеджер з продажу (тендери)
ТОВ «ДН БІЗНЕС АЛЬЯНС» (виробництво пиломатеріалів, та ін.)
•Своєчасна обробка інформації, що надходить до та від керівника, оперативна передача документів, виконання інших доручень керівника;
•Організація та контроль робочого процесу різних підрозділів;
•Робота з існуючими клієнтами;
•Ведення обліку замовлень та координація процесу постачання;
•Моніторинг тендерів, що відповідають специфіці товарів/послуг компанії;
•Участь у тендерах - від пошуку закупівлі та аналізу необхідності прийняття участі до підготовки та подання повного пакету тендерної документації як постачальника послуг та підписання договору, контроль подальшого виконання;
•Аналіз конкурентів та ринку;
•Оформлення документів, що супроводжують продаж;
•Повний спектр роботи з клієнтом: від пошуку обладнання до укладання договорів та контролю їх реалізації.

Провідний фахівець

з 03.2020 по 10.2022 (2 роки 7 місяців)
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Контроль, координація, підтримка, виконання рішень та розпоряджень, узгодження робочих питань із співробітниками за дорученням директора, доведення до них завдань та розпоряджень директора, здійснення контролю за виконанням поставлених завдань.

Оформлювач

з 01.2016 по 03.2020 (4 роки 2 місяці)
Event-індустрія. Власний бізнес., Київ (Дизайн)

Проекти з професійної організації свят з елементами розваг;
Проведення різних урочистостей, ювілеїв, весіль, дитячих свят, вечірок.

Декретна відпустка

з 04.2014 по 01.2016 (1 рік 9 місяців)
Декретна відпустка, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Декретна відпустка

Помічник керівника

з 09.2012 по 04.2014 (1 рік 7 місяців)
Помічник керівника, Київ (Державні організації)

Забезпечення збереження вхідних та вихідних дкументів;
Контроль та перевірка своєчасного надходження відповідей на запити та звернення;
Надання організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу;
Ведення фінансової звітності та її аналіз;
Ведення та контроль різних проектів;
Виконання особистих доручень.

Аналітик консолідованої інформації

з 04.2010 по 05.2011 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Доопрацювання та реалізація бізнес-процесів, розробка нових;
Координація забезпечення проектів ресурсами;
Участь у проектній діяльності, керування проектами;
Моніторинг, збір та аналіз показників діяльності різних структур та всього підприємства в цілому, підготовка управлінської звітності.

Менеджер відділу адміністративного департаменту управління протокольної та кадро

з 09.2008 по 04.2010 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Київ Сіті Девелопмент», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організаційно-протокольна робота;
Організація документообігу та діловодства;
Реалізація кадрової політики.

Менеджер з продажу (касир за сумісництвом)

з 04.2007 по 09.2008 (1 рік 5 місяців)
Асоціація Виробників Паркету України (АППУ), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Обробка замовлень, виписування рахунків, оформлення документів для відвантаження товару;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Супровід замовлення до повного його завершення у зв'язці з монтажниками;
Робота із програмою 1С;
Робота з готівкою, документацією, касовим обладнанням, Контроль дебіторську заборгованість, ведення касової книги магазину.

Менеджер з продажу консультант виставкового залу

з 06.2005 по 04.2007 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Ромстал Україна", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Консультація, прийом та оформлення замовлень, пошук та залучення нових клієнтів, підтримка існуючих;
Ведення та організація виставки, асортиментна політика. Робота з каталогами, планування та замовлення нових колекцій, укладання договорів поставки;
Прийом товару на склад, прийом та постачання товару на виставку, відвантаження клієнту;
Проведення інвентаризації, у складських та торгових приміщеннях.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2004 по 11.2004 (10 місяців)
ТОВ «Міжнародний маркетинговий центр», Харків (ЗМІ, медіа)

Розробка програм із залучення нових клієнтів;
Підготовка та проведення рекламних компаній;
Планування та проведення акцій з просування організацій на ринку, розробка та проведення рекламних заходів, контроль їх виконання;
Зовнішня, внутрішня реклама, реклама у ЗМІ.

Освіта

(ХДАДТУ) Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Управління та бізнес, Харків
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Спеціальність: Економіка підприємства

Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету

Факультет: Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтер, молодший спеціаліст, Лубни
Середня спеціальна, з 1998 по 2002 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Права категорії «В», досвід з 2012 року

2012

Знання і навички

Користувач ПК MS Office

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Права категорії «В»досвід з 2012 року

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: