Резюме від 16 березня 2024

Яна

Бухгалтер по зарплате, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Полудріш Яна Василівна
Дата нарождення : 04.01.1981, (43 роки)
Сімейний стан: заміжня, дитина 19 років.
Адреса проживання: м..Харків, Слобідський район, район Одеської та Комунального ринку.
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: отримання посади бухгалтера з гідною оплатою від 20 000 грн. на руки та перспективою кар'єрного зростання.
Освіта:
1998-2000 рр. Харківський механічний технікум ім. О.О.Морозова, спеціальність – економіка підприємства.
2000-2006 рр. – Національний Технічний Університет "Харківський Політехнічний Інститут", спеціальність – менеджер організації.
Додаткова освіта:
•Курс бухгалтерського обліку малого підприємства + 1С (2018 г.)
Професійні навички: Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами.
Досвід роботи:
з 05.2016 р. - КОРПОРАЦІЯ «ЕЛКОР» - заступник головного бухгалтера (240-140 співробітників на підприємстві) :
•комунікація з виконавчими службами та здача звітів по виконавчих листах;
•облік та нарахування заробітної плати та інших додаткових виплат;
•розрахунки та виплати за цивільно-правовими договорами;
•заповнення табеля обліку використання робочого часу (форма П-5);
•повідомлення про прийняття працівників;
•розрахунок та нарахування лікарняних, відпусток працівникам підприємства та інших виплат, передбачених чинним законодавством;
•формування розрахункових відомостей по заробітній платі;
•нарахування резерву відпусток;
•подання заявок на виплату допомоги з тимчасової втрати працездатності до органів Пенсійного фонду;
•формування і надання об'єднаної звітності з ЄСВ та ПДФО/ВЗ, статистичної звітності;
•нарахування податків та внесків пов’язаних з розрахунком заробітньої плати, лікарняних, компенсацій та ін.
•виписка довіреностей, посвідчень про відрядження;
•підзвіт, авансові звіти;
•ведення банківських операцій (клієнт-банк);
•купівля, продаж валюти, тісна співпраця з банками;
•видача коштів із каси;
•контроль та збереження бухгалтерських документів по обліку заробітньої плати.

з 04.2015 р. - ПП "ФАРМАРОСТ 2011" – бухгалтер (200 співробітників на підприємстві):
• нарахування та утримання аліментів;
• облік та нарахування зарплати та інших додаткових виплат;
• розрахунки та виплати за цивільно-правовими договорами;
• підготовка та надсилання платіжних документів;
• формування документів на виплату заробітної плати;
• нарахування та оформлення листів з тимчасової втрати працездатності, відпусток;
• складання та здавання звітів в ФСС;
• нарахування та формування відомостей на виплату авансів та заробітної плати відповідно до сформованих табелів.
• формування та подання заявок-розрахунків до ФСС за лікарняними листами співробітників;
• складання звітності із зарплати;
• складання звітів з ЄСВ, 1 ДФ, стат.звітності;
• збереження бухгалтерських документів

з 08.2010 р. по 11.2014 р. - ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО "ХАРЬКОВСКИЙ ПОДШИПНИКОВЫЙ ЗАВОД" - бухгалтер:
•нарахування та утримання аліментів;
•облік та нарахування зарплати та інших додаткових виплат;
•підготовка та надсилання платіжних документів;
•формування документів на виплату заробітної плати;
•нарахування та оформлення листів з тимчасової втрати працездатності, відпусток;
•складання та складання звітів до ФСС, центр зайнятості;
•облік актів виконаних робіт та нарахування з/п для найманих працівників;
•складання звітності із зарплати;
•перевірка касових документів;
•збереження бухгалтерських документів.

з 08.2007 р. по 08.2010 р. ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ПІДШИПНИКОВИЙ ЗАВОД" - адміністратор бази даних:

•збереження бухгалтерських документів;
•формування та заповнення документів з персоніфікованого обліку.
Навички роботи з комп'ютером: Впевнений користувач: MS OFFICE ( Word, Excel), навички роботи з інтернетом та електронною поштою, ІНФО-Підприємство, 1С: Підприємство 8.2, 1С: Підприємство 8.2 УТП, 1С: Підприємство 8.2 ЗУП, електронне складання звітів M.E.Doc.
Особисті якості: Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, висока навченість, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання. Відстежую та вивчаю всі новинки законодавчої бази.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: