Резюме від 15 липня 2007

Алексей

Программист С++, 3D Дизайнер (Game Development)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

програміст

з 07.2003 по 08.2005 (2 роки 1 місяць)
Агентстві Корпоративних Новин (АКН), Київ (бази даних, пошуковоі системи)

- розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
- розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

(При розробці використовувалась мова програмування С++, та середовища програмування MS Visual Studio 6.0 та Borland C++ Builder 6.0)

Освіта

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), м. Київ
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 4 місяці)

Навчання на заочному відділенні аспірантури

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), КоАвтоматизації та Комп’ютерно-Інтегрованих Технологій, м. Київ
Вища, з 1997 по 2003 (5 років 5 місяців)

Магістр з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів та виробництв (з відзнакою)

школа №1

м. Бориспіль
Середня, з 1986 по 1997 (10 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси навчання з англійської мови (отримав сертифікат (рівень А2) за програмою поглибленого вивчення іноземної мови)

2005-2006, 144 академічних годин

Додаткова інформація


Робота:
______
2005 – 2006 Робота в ТОВ «ЕНКОРД» на посаді програміст. Направлення роботи:
•створення комп’ютерної гри (проект «Сетлоград» - гра типу “Zuma”)
•часткове створення графічного контенту, анімацій, та корегування роботи художників

2003 – 2005 Робота в Агентстві Корпоративних Новин (АКН) на посаді програміст. Направлення роботи:
•розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
•розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

2003 – до цього часу Робота на кафедрі Інформаційних Систем в Національному Університеті Харчових Технологій на посаді асистента. Навчальні дисципліни:
•Проектування та розробка реляційних БД (середовищ: Borland C++ Builder,Borland Delphi)
•Системне програмування та Операційні системи (мова програмування Assembler)
•Технологія програмування (мови програмування: С++, Pascal)
•Робота з пакетом Microsoft Office
•Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП)


Навики володіння комп’ютерними технологіями:
_______________________________________
3D моделювання та комп’ютерна графіка
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Робота з пакетом тривимірного моделювання та анімації Autodesk® 3ds Max, а також такими модулями розширення (plug-ins):
•візуалізаторами (renderer):
•Scanline Render з використанням
•ChaosGroup VRay
•Cebas finalRender Stage-1
•менш знайомий з модулями: MentalRay, Splutterfish Brazil r/s, NextLimit Maxwell Render

•імітації тканин:
•TurboSquid ClothFX (Digimation Stitch)
•ChaosGroup SimCloth
•Reactor

•анімації та спорядження персонажів:
•Skin
•Character Studio (Phisiquie)
•менш знайомий з: PuppetShop & SkinFX, Sofimage CAT

•моделювання та візуалізації хутра та волосся:
•Hair & Fur (вбудований) by Joe Alter
•TurboSquid HairFX (Digimation Shag: Fur & Hair)
•EPHERE Ornatrix


•імітація рідин:
•NextLimit RealFlow
•3DAliens Glu3D

•а також з багатьма іншим модулями компаній:
•ChaosGroup
•Cebas
•TurboSquid
•Digimation
•та інші

Робота з растровим редактором Adobe PhotoShop з метою:
•пост-обробки та монтажу готових зображень
•підготовлення текстур та різних карт (розсіювання, рельєфу, зміщення та інші )


Програмування
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Основною мовою програмування є С++. При роботі користуюсь компіляторами фірм Microsoft та Borland.

Основними середовищами розробки є:
•Microsoft Visual Studio 2005
•Borland Developer Studio: C++ Builder

Цікавлюсь розробкою комп’ютерних ігор, створенням мультимедійних додатків та програмування під бібліотеки:
•DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectInput, DirectSound)
•OpenGL

Маю досвід роботи з наступними графічними бібліотеками:
•Haaf's Game Engine (HGE)
•ENKORD BladeFX

Зараз мною розроблена своя власна графічна 2.5D бібліотека (хоч деякі з модулів все ще знаходяться на етапі розробки, однак більша частина її вже готова: графіка, робота з ресурсами, підтримка звуку, робота з основними та специфічними пристроями вводу).
При розробці бібліотеки інтенсивно використовувались параметричне програмування (шаблони) та паттерни проектування.

Також володію такими мовами програмування: Pascal with Objects, Assembler, Basic.

Додатково займаюсь програмуванням баз даних (БД).



Володіння мовами:
________________
Українська, російська, англійська (вільне вивчення документацій та статей).

Особисті дані:
___________
Ціленапрямленість, комунікабельність та прагнення до освоєння новітніх технологій.

З повагою, Момот О.О.

Схожі кандидати

3D-визуализатор, дизайнер интерьеров, 3D-моделлер
70000 грн, Київ

Game designer, 3D modeler
30000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно

3D-художник, 3D-моделлер
Київ

Graphic Designer, 3D modeller
Київ

3D-моделер, 3D-візуалізатор
Київ, Дистанційно

3D-modeller, дизайнер ювелирных украшений
35000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: