• PRO

Елена

Координатор, спеціаліст, менеджер, соціальний працівник, асистент, фахівець з питань соцзахисту, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Social worker

з 01.2024 по нині (8 місяців)
Handicap international, Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Проведення базового консультування
-Робота с постраждалими
-Проведення тренінгов з соціального захисту та Інклюзії людей з інвалідністю
-Участь в заходах з навчання ризикам, пов'язанних з вибухонебезпечними предметами
-Оцінка установ, громад, центрів
- Оцінка потреб бенефіціарів
-Перенаправлення потреб до інших партнерських організацій

Координатор

з 02.2022 по 01.2024 (1 рік 11 місяців)
БФ Станція Харків, Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація та координація роботи ХАБу, оцінування потреб ВПО, людей з інвалідністю та постраждалих, реєстрація на допомогу, розвезення та видача продуктової допомоги, ліків, засобів гігієни. Через інші організації пошук та закриття потреб на допоміжні засоби пересування та засобів гігієни
Робота в CRM.
Підбір, стажування та підтримка в роботі волонтерів
Звітування перед донором

Інтерв'юер

з 02.2022 по 11.2023 (1 рік 9 місяців)
БФ Станція Харків, Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Оформлення заявок на отримання грошової допомоги.
-Знання методології проведення досліджень, методики відбіру респондентів та протокол інтерв'ю;
-Проведення інтерв'ю на деокупованних територіях Харківської області в місцях собору данних з використання технічних приладів та програм (KOBO)
-Обізнанність в гуманітарній роботі

Менеджер

з 02.2012 по 02.2022 (10 років)
Академія Здоров'я, Харків (Освіта, наука)

Посадові обов'язки:
- Організація та контроль роботи навчального центру
- Оцінка потреб у навчанні, планування заходів з навчання та оцінювання, включаючи дистанційне навчання
-Модернізація навчальних програм
-Планування, розробка та проведення тренінгів та семінарів для різних категорій студентів
- Розробка та проведення тренінгів та семінарів для партнерів компанії (мережеві кампанії)
- Написання методичних посібників
- Створення презентацій та навчальних матеріалів
-Організація кваліфікаційних іспитів
- Планування бюджету
- Організація роботи колл-центру
- Управління працівниками навчального відділу: підбір, розвиток та навчання підлеглих (10 осіб)
- підготовка публікацій, інтерв'ю, розміщення в ЗМІ
- організація та проведення медіа- підтримки благодійних заходів
-проведення занять, лекцій та тренінгів
Досягнення:
-прирост обороту – 20% річних.
-збереження студентів у кризовій ситуації
-виконання та перевиконання планових показників продажів,
- створення та розвиток нового напрямку - дистанційне навчання з 2014 р

Освіта

ХНУ ім.Каразіна

Економічний, Харків
Вища, з 1999 по 2003 (4 роки)

Бакалавр

ХНУ ім.Каразіна

Історичний, Харків
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Спеціаліст. Історик. Викладач загально-суспільних наук

Додаткова освіта та сертифікати

Кризова Психологія

2023

Робота з тривожністью

2023

Анатомія Травми

2023

Перша психологічна допомога

2023

Дитяча психологія

2023

Тактична медицина

2023

Інклюзії людей з інвалідністью Handicap International

2024

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Internet Explorer
  • Кассовая дисциплина
  • Инвентаризация
  • Мотивация персонала
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Адаптивність
  • Самостійність
  • Наполегливість
  • Дисциплінованість
  • Продуктивність
  • Неконфліктність
  • Висока працездатність
  • Пунктуальність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Бірюков Олег Володимирович

Бірюков Олег Володимирович

Директор, Академія Здоров'я

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійні навички:
- впевнено приймаю рішення у різних ситуаціях та відповідальність за їх ефективність;
- здатна діяти в умовах нестачі інформації;
- послідовно та наполегливо досягаю необхідних результатів;
- управління власною поведінкою та поведінкою підлеглих для досягнення поставленої мети;
- досвід проведення лекцій та тренінгів
-обізнанність в гуманітарній роботі
- високорозвинені навички командної роботи
-високорозвинені комунікативні навички
Особисті якості:
Аналітичні здібності, відмінні організаторські здібності, креативність, націленість на результат, ініціативність, здатність працювати в команді, прагнення до самореалізації та успіху, відповідальність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: