Резюме від 27 квітня 2023 PRO

Вікторія

Контент-менеджер, спеціаліст підтримки, адміністратор сайту, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Ком'юніті-менеджер і Керівник служби підтримки

з 05.2020 по 07.2021 (1 рік 2 місяці)
KM2, World of Dogs, Інші країни (IT)

Ком'юніті-менеджмент:
• Підготовка та організація тематичних розважальних програм, серед яких розіграші, подарунки, акції, вікторини на офіційних ресурсах проекту, розсилки користувачам, організація подарунків.
• Оповіщення гравців у каналах новин: патчноути оновлень, анонси, обіцянки, конкурси, розіграші, івенти, турніри, інтерв'ю тощо.
• Управління всіма офіційними чатами гри, контроль за порядком та доброзичливою атмосферою, спілкування з користувачами, вирішення складних ситуацій.
• Проведення турнірів
• Складання та при необхідності зміна правил гри та правил поведінки на офіційних сторінках/чатах гри.

Управління командою модерації:
• Пошук модераторів, їх навчання, розподіл та контроль виконання обов'язків, розподіл нагород за виконану роботу.
• Делегування простих завдань та контроль їх виконання

Збір фідбеків для розробників:
• Отримання інформації про проблеми та потреби гравців:
- Виконання ролі "гравця", щоб ідеально зрозуміти та відчути потреби гравців та незручні моменти.
- Обговорення гострих проблем та запитів з різними категоріями гравців, їх аналіз
- Робота з лідерами кланів та думок
• Збір та аналіз фідбеків, інформування команди про основні невдоволення та бажання гравців, акцентування уваги на найкритичніших проблемах та необхідних та бажаних для гравців фіксах/оновленнях.

Робота з покращення лояльності гравців:
• Аналіз основних невдоволень гравців та пошук рішень, які влаштують і гравців, і адміністрацію.
• Занурене вивчення аналітики/метрик проекту для більш об'ємного розуміння проекту та передачі зворотного зв'язку з урахуванням усіх особливостей розробки та політики гри.
• Бесіди з хейтерами, пом'якшення негативу, спроби знаходження компромісу
• Відповіді на відгуки, пропозиції та побажання, збирання ідей.

Керівництво службою підтримки:
• Керування агентами служби підтримки користувачів
• Самостійне вирішення складних запитів, при необхідності вирішення всіх запитів особисто.
• Прийняття рішень щодо видачі компенсацій та інших нарахувань, виходячи із запитів на техпідтримку
• Збір фідбеків про баги та помилки гри із запитів та передача їх у відділ розробки
• Поліпшення роботи техпідтримки та впровадження нових правил та шаблонів, необхідних для цього.
• Створення бази знань та організація допомоги з ігрових питань.

Розробка:
• Створення ідей та планів для святкових заходів та великих оновлень.
• Складання технічних завдань для розробки після схвалення ідей командою, супровід розробки, організація тестування нововведень/змін.
• Тестування та/або контроль тестування всіх змін разом із керівником розробки.
• Виправлення помилок описів, додавання наративу.

Ком'юніті-менеджер

з 06.2019 по 01.2020 (7 місяців)
Disquire, Харків (IT)

• Публікація новин на сайті та сторінках гри в соціальних мережах, а також у Steam
• Створення розважального контенту (конкурси, вікторини)
• Управління Discord-сервером спільноти, використання ботів для покращення роботи сервера
• Управління Steam-сторінкою гри
• Повне виконання обов'язків служби технічної підтримки
• Відповіді на відгуки гравців у Steam
• Управління командою модераторів
• Допомога геймдизайнеру у складанні внутрішньоігрових івентів, балансі тощо на основі пропозицій гравців та власному спостереженні. Іншими словами, дуже поглиблена участь у розробці самої гри, а не лише у спільнотах
• Виконання інших завдань, поставлених керівництвом

* Це була найкраща команда в моєму житті. Доброзичлива атмосфера цієї роботи робила кожен мій день кращою. Однак через фінансові труднощі компанія була закрита, про що я дуже шкодую.

Ком'юніті-менеджер

з 04.2019 по 06.2019 (2 місяці)
BigGame Group, Дистанційно (IT)

• Створення та ведення груп у соціальних мережах;
• Пошук спільнот для залучення нових гравців до ігор компанії;
• Пошук партнерів компанії – невеликих команд інді-розробників ігор;
• Створення та публікація інформаційних повідомлень про ігри компанії на тематичних сайтах та у спільнотах від імені компанії;
• Створення баз даних, необхідних компанії.

Модератор (англомовний проект)

з 06.2018 по 10.2018 (4 місяці)
Gtarcade, Інші країни (IT)

• Відповіді на запитання від гравців англійською мовою
• Повна відповідальність за україномовну та російськомовну категорію користувачів у спільнотах гри, включаючи допомогу іншим модераторам та адміністраторам з комунікацією з цими користувачами.
• Самостійне створення та оформлення бази знань, F.A.Q з гри.
• Оформлення сайту команди.

* Цю посаду я обіймала, щоб набратися досвіду ведення англомовних спільнот та спілкування в іноземному середовищі. Команда була чудовою, проте робота модератора не надає можливості творчого розвитку (створення новин, конкурсів тощо), тому я вирішила рухатися далі.

Старший модератор

з 06.2017 по 11.2017 (5 місяців)
Crea Games, Дистанційно (IT)

• Відповіді на ігрові питання на форумі та у спільнотах гри.
• Створення гайдів для гри.
• Управління командою редакторів бази знань гри, авторів гайдів.
• Консультація команди модераторів чату.
• Створення та допомога у проведенні форумних конкурсів.
• Допомога ком'юніті-менеджеру у веденні стрічки новин.

Керівник проекту

з 02.2017 по 07.2017 (5 місяців)
Pacific Mind Technologies, Киев (IT)

• Ведення спільнот у соціальних мережах та офіційного блогу додатку.
• Допомога у тестуванні додатку.
• Оформлення блогу.
• Розсилання корисної інформації користувачам.
• Створення вмісту для додатку.
• Підтримка користувачів.
• Оформлення сайту служби підтримки та створення бази знань для додатку.

Контент-менеджер

з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
Сади Семіраміди, Інші країни (IT)

• Пошук якісного контенту та зображень (у тому числі на іноземних сайтах майже всіма відомими мовами світу).
• Створення унікальних описів для карток товарів.
• Обробка зображень.
• Контроль актуальності цін та наявності товарів.
• Редагування карток товарів.

Ком'юніті-менеджер

з 04.2015 по 06.2016 (1 рік 2 місяці)
Esprit Games, Інші країни (IT)

• Повне управління спільнотами у соціальних мережах та форумом ігрового порталу (від 10 ігрових проектів):
- створення та самостійне ведення стрічки новин;
- Створення конкурсів, розіграшів, вікторин;
- Створення баз знань та оновлення інформації;
- Модерування офіційних спільнот гри у соціальних мережах та офіційного форуму гри;
- набір команди модераторів;
- управління командою модераторів (60 осіб і більше), організація їх роботи;
- Підтримка користувачів;
- Оформлення спільнот: робота з графічними редакторами, створення графічних меню для понад 12 спільнот та оновлення інформації.

• Робота з WordPress:
- Оформлення форуму;
- пошук та тестування плагінів для кращої роботи форуму.

• Контроль роботи ігрових серверів:
• Тестування ігор;
• Створення багрепортів, надсилання їх керівникам проектів.

Освіта

Хмельницький Національний Університет.

Комп'ютерні науки, Хмельницкий
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Національний Авіаційний Університет

Інститут аерокосмічних систем управління, Мікро- та наноелектронника, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

Староста групи, стипендіатка. Була змушена піти з університету через фінансові обставини сім'ї.

Знання і навички

MS Office Ведення стрічок новин Управління персоналом Наполегливість WordPress Редагування текстів Контент-план HTML

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Люблю керувати спільнотами, підтримувати користувачів, створювати різні заходи. Крім своїх основних обов'язків, я всіма силами намагаюся допомогти розвитку проекту, в якому працюю. Наприклад, працюючи контент-менеджером, я із задоволенням можу за необхідності частково або повністю взяти на себе обов'язки і дизайнера, і агента підтримки, і тестувальника, і маркетолога.

Більшість мого досвіду роботи пов'язана з іграми. Але це не означає, що я шукаю роботу виключно у цьому напрямі. Для мене головне – користувачі, яким я чимось можу допомогти. Будуть це абоненти, покупці, гравці - не важливо, адже вони люди. Якщо продукт тільки-но почав свій розвиток, ви не можете запропонувати мені велику зарплату, на вашому сайті мало відвідувачів - це не страшно. Я буду рада допомогти із самого відкриття проекту. Для мене головне, щоб стосунки в колективі були теплими та дружніми, оскільки я ніколи не працюю лише заради грошей.

Сподіваюся знайти віддалену роботу, оскільки поточне фінансове становище не може дозволити мені переїхати у велике місто. Але у разі успішного початку кар'єри на новій посаді я буду рада переїхати в будь-яку точку світу (звісно, туди, де буде офіс нової компанії).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: