Резюме від 12 лютого 2021 PRO

Светлана

Специалист по тендерам, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділення закупівель відділу матеріально-технічного забезпечення

з 02.2019 по 06.2019 (4 місяці)
Державна установа "Центр пробації", Київ (пеніціарна служба)

Основні обо'язки згідно посадової інструкції:
1. Відповідно до рішень Тендерного комітету Центру пробації здійснення підготовки необхідних проектів документів для проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти згідно із Законом України «Про публічні закупівлі»:проектів протоколів засідання тендерного рішення; проектів річного плану;
проектів оголошення про проведення відкритих торгів; проектів тендерної документації; проектів змін до тендерної документації;
проектів повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; проектів протоколу розгляду тендерних пропозицій;проектів інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. Забезпечення оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом.
3. Приймання участі у перевірці відповідності пропозицій учасників торгів вимогам замовника, встановлених у тендерній документації,
у перевірці інформації про відповідність учасників торгів вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на офіційних загальнодоступних веб-сайтах уповноважених органів.
4. Забезпечує, відповідно до законодавства, зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.
5. Підготовка роз’яснення щодо тендерної документації.
6. Надає роз’яснення учасникам процедури закупівлі.
7. Забезпечує надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження.
8. Звітування про результати проведення процедури закупівлі.
9. Виконання доручення керівництва відділу за напрямом діяльності.

Провідний фахівець відділу планування та державних закупівель

з 08.2017 по 11.2018 (1 рік 3 місяці)
ДУ "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України", Київ (материально-техническое обеспечение апарата и региональных подразделений Нациоанльной полиции Украины)

-- проведення повного циклу процедур публічних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України (опрацювання одержаної від структурних підрозділів інформації, необхідної для проведення процедур закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; підготовка документів для організації та проведення процедур закупівель ; розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик; надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів; перевірка відповідності пропозицій учасників торгів вимогам замовника, встановлених у тендерній документації та інформації щодо відповідності учасників торгів вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на офіційних загальнодоступних веб-сайтах уповноважених органів; звітування про результати проведення процедур закупівель);
- планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель, додатку до річного плану;
- проведення допорогових закупівель;
- забезпечення оприлюднення звітів про укладенні договори, які укладенні без використання електронної системи закупівель, на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом;
- забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
- в разі відсутності керівника відділу - керівництво та координація діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками та контроль їх роботи, визначення ступеню відповідальності кожного працівника відділу, виконання функцій секретаря тендерного комітету (ведення та оформлення протоколів засідань комітету);
- забезпечення зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.

Заступник начальника відділу організації виробництва та договірно-правової роботи - секретар тендерного комітету

з 11.2016 по 07.2017 (8 місяців)
Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України, Киев (управління та обслуговування)

-контроль за організацією та виконанням здійснення процедур публічних закупівель;
-відповідно до рішень тендерного комітету Управління, підготовка необхідних проектів документів для здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
-оприлюднення інформації про закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом;
- перевірка відповідності пропозицій учасників торгів вимогам замовника, встановлених у тендерній документації та інформації щодо відповідності учасників торгів вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на офіційних загальнодоступних веб-сайтах уповноважених органів;
- участь в узгоджені поданих на розгляд відділу нормативно-правових актів та у розробленні проектів нормативно-правових актів та інших документів з питань діяльності Управління;
- звітування про результати проведення процедур закупівель;
- підготовка роз’яснень щодо тендерної документації учасникам процедур закупівель;
- підготовка листів, заяв, звернень, надісланих на адресу Управління від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
- забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
- визначення предмету закупівель за показником четвертого знаку основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»;
- забезпечення оприлюднення звітів про укладенні договори, які укладенні без використання електронної системи закупівель, на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом;
-підготовка матеріалів до засідань тендерного комітету, оперативних та інших нарад з питань, які відносяться до функціональних обов’язків, ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
-планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису;
-складання та надання на затвердження голові тендерного комітету річного плану публічних закупівель, додатка до річного плану закупівель, тендерної документації;
-забезпечення дотримання у відділі правил внутрішнього трудового розпорядку та дисципліни;
-в разі відсутності керівника відділу - керівництво та координація діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками та контроль їх роботи, визначення ступеню відповідальності кожного працівника відділу;
-забезпечення зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.

Провідний інженер відділу матеріально-технічного постачання - виконання функцій секретаря тендерного комітету

з 09.2016 по 11.2016 (2 місяці)
Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст», Киев (обслуговування транспортної інфраструктури м.Києва)

-контроль за організацією та виконанням здійснення процедур публічних закупівель;
-відповідно до рішень тендерного комітету підприємства, підготовка необхідних проектів документів для здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
-оприлюднення інформації про закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом;
- перевірка відповідності пропозицій учасників торгів вимогам замовника, встановлених у тендерній документації та інформації щодо відповідності учасників торгів вимогам ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» на офіційних загальнодоступних веб-сайтах уповноважених органів;
- участь в узгоджені поданих на розгляд відділу нормативно-правових актів та у розробленні проектів нормативно-правових актів та інших документів з питань діяльності підприємства;
- звітування про результати проведення процедур закупівель;
- підготовка роз’яснень щодо тендерної документації учасникам процедур закупівель;
- підготовка листів, заяв, звернень, надісланих на адресу підприємства від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
- забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
- визначення предмету закупівель за показником четвертого знаку основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»;
- забезпечення оприлюднення звітів про укладенні договори, які укладенні без використання електронної системи закупівель, на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом;
-підготовка матеріалів до засідань тендерного комітету підприємства, оперативних та інших нарад з питань, які відносяться до функціональних обов’язків, ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
-планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису;
-складання та надання на затвердження голові тендерного комітету річного плану публічних закупівель, додатка до річного плану закупівель, тендерної документації;
-забезпечення зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель.

Провідний економіст

з 03.2016 по 09.2016 (6 місяців)
Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст», Киев (обслуговування транспортної інфраструктури м.Києва)

підготовка первинних даних для складання річних планів поточного благоустрою підприємства по ремонту та утримання балансових об´єктів.
- участь у розробці та впровадженні заходів по підвищенню економічних показників діяльності підприємства (підвищення продуктивності праці, зниження собівартості, збільшення прибутку).
- забезпечення додержання планово-господарчої дисципліни, здійснює контроль за виконанням планових завдань.
- складання в КК «Київавтодор» звіту про результати господарської діяльності за місяць: оперативний – до 5 числа, уточнений – до 25 числа кожного місяця.
- кожного місяця підготовка інформації по виконанню поточного ремонту згідно форм КК «Київавтодор».
- щотижня подання в КК «Київавтодор» інформації про рух грошових коштів по підприємству.
- підготовка попередніх розрахунків заробітної плати робочих та водіїв підприємства для визначення розмірів премії.
- підготовка проектів договорів та додаткових угод по наданню місць для прокладання кабелів в мережевій (кабельній) каналізації, контроль за їх укладанням та виконанням.
- щомісяця надання в бухгалтерію розрахунків розміру плати за оренду, суборенду, зберігання, надання місця для прокладання кабелів згідно індексу інфляції. Підготовка актів наданих послуг та організація їх підписання.
- розробка тарифів на автопослуги.

Спеціаліст відділу закупівель

з 07.2015 по 01.2016 (6 місяців)
Комунальне підприємство «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м.Києва», Киев (обслуговування житлово-комунального господарства м.Києва)

-розміщення інформації на порталі Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА «Київаудит»;
-формування документів на списання документації за результатами проведених торгів за період 2006-2012 рр.;
-аналіз фінансової звітності, що надається підприємствами-учасниками конкурсних процедур;
-аналіз взаєморозрахунків КП «ГВП» з контрагентом ДП «Зовнішторгвидат України»;
-участь у підготовці документації конкурсних процедур;
-діловодство відділу закупівель (підготовка та розсилання кореспонденції, листування, сканування, розмноження тощо);
- виконання інших завдань за вказівкою керівника відділу.

Провідний економіст відділу непрофільних доходів

з 07.2011 по 06.2014 (2 роки 11 місяців)
Комунальна корпорація «Київавтодор», Киев (обслуговування транспортної інфраструктури м.Києва)

- організація, контроль та управління підлеглими підприємствами, що входять до складу корпорації, в питаннях розміщення реклами, МАФів, інвестиційної діяльності тощо;
- складання та подання звітів з відповідних видів діяльності до структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації;
- робота з Call-центром Київської міської державної адміністрації;
- робота з контролюючими органами всіх рівнів.
- організація та проведення конкурсів по залученню експертів для оцінки майна.

Освіта

Государственный университет пищевых технологий

Экономический, менеджер организаций, Киев
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word Користувач Internet Prozorro

Додаткова інформація

Індивідуальні якості: Пунктуальна, цілеспрямована, відповідальна, енергійна, комунікабельна, стресостійка, чесна, уважна, вимоглива до себе та результатів своєї роботи,
поставлені завдання виконую своєчасно та якісно, швидко орієнтуюсь в складних ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: