- PRO
Марія
Офіс-менеджер, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, підтримки, оператор інтернет-магазину, Спеціаліст чата, Адміністратор салону краси, Адміністратор, Промоутер, Регіональний представник, Інтерв'юер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4775267/?puid=2267
Досвід роботи
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2024 по 10.2024
(2 місяці)
SBag, Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом та видача товару, комунікація з виробництвом і складом, прийом та обробка запитів клієнтів, роздрібні та оптові продажі безкаркасних меблів, робота з вітриною і офісом, відправка товару клієнтам
Продавець-консультант
з 08.2023 по 05.2024
(9 місяців)
Famo, українська мережа магазинів аксесуарів та одягу, Київ (Роздрібна торгівля)
Прийом та відгрузка товару, робота з 1С - оформлення продажів, обміну, повернень.
Робота з товаром і вітриною. Робота з клієнтом, допомога у підборі товару, допомога в оформленні замовлення з сайту компанії, реалізація товару та супутня реклама і допродажі.
Активна робота з залучення нових клієнтів.
Робота з товаром на складі.
Консьєрж менеджер по роботі з преміальними клієнтами
з 06.2021 по 01.2022
(7 місяців)
SupportYourApp, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- прийом та обробка запитів клієнтів преміального сегменту
- консультування російською, українською та англійською мовами
- аналітика, пошук, організація та виконання різноманітних запитів клієнтів безпосередньо на території України, але, в основному, закордоном
Збільшила якість та швидкість прийому обробки запитів на 250 – 300% у розрахунку на команду 15 осіб.
Менеджер по пошуку, залучанню і роботі з клієнтами
з 10.2019 по 03.2021
(1 рік 5 місяців)
ElSharm, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Активна реклама, пошук клієнтів, робота із соціальними мережами, консультування потенційних та постійних клієнтів, робота з документацією, оформлення документів для співпраці.
Виробила свою особисту схему та скрипти для залучення клієнтів, збільшивши успішність залучення клієнтів на 250%.
Перекладач, менеджер по роботі з клієнтами, оператор чату
з 12.2018 по 10.2019
(10 місяців)
RightWay, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Робота перекладачем з російської / української на англійську.
Робота з чатом та поштою, активний пошук клієнтів, активна реклама, надання консультацій англійською мовою.
Під час роботи збільшила базу постійних клієнтів на 300%.
Продавець-консультант
з 04.2018 по 11.2018
(7 місяців)
"Chester", мережа магазинів італійського взуття та аксесуарів, Київ (Роздрібна торгівля)
Активна реклама, залучення клієнтів, збільшення плану продажів.
Робота з покупцем, виявлення потреб, активний продаж.
Прийом товару, проведення інвентаризації, оформлення вітрини згідно з корпоративними стандартами.
Адміністратор , продавець-касир
з 12.2016 по 05.2018
(1 рік 5 місяців)
"Handys", українська компанія з продажу шкіряного взуття та аксесуарів ручної роботи, Київ (Роздрібна торгівля)
Активна реклама, залучення клієнтів, збільшення плану продажу.
Робота з покупцем, виявлення потреб, активний продаж.
Робота з касою, ведення касового обліку, розрахунок покупця, робота з терміналом, робота з 1С.
Прийом товару, проведення інвентаризації, оформлення вітрини згідно корпоративних стандартів.
Керування роботою інших продавців, робота над графіком та показниками ефективності.
+ Проведення навчання та стажування нових продавців за особисто складеною системою, якою тепер успішно користується вся мережа магазинів компанії по всьому Києву.
Продавець-консультант
з 01.2016 по 11.2016
(10 місяців)
"Bargello", компанія з реалізації парфумерії, Київ (Роздрібна торгівля)
Активна реклама, залучення клієнтів, роздача блоттерів, збільшення плану продажу.
Робота з покупцем, виявлення потреб, активний продаж.
Робота з касою, ведення касового обліку, розрахунок покупця, робота з терміналом.
Проведення інвентаризації, оформлення вітрини згідно з корпоративних стандартів.
Освіта
НПУ ім. М.П.Драгоманова
Іноземна філологія, філолог (вчитель) англійської та японської мов та зарубіжної літератури, Київ
Незакінчена вища, з 2012 по 2014 (2 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Банк Тінькофф, курси менеджера з продажів (банківських продуктів)
2016, 1 місяць
Знання і навички
- MS Word
- 1С
- CRM
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Ведення соціальних мереж
- Ведення телефонних переговорів
- Проведення касових операцій
- Навчання персоналу
- SMM
- Продаж одягу
- Контроль цінників
- Уважність
- Передпродажна підготовка товару
- Ведення переговорів
- Адаптивність
- Уміння переконувати
- Продаж косметичних засобів
- Продаж непродовольчих товарів
- Аналітичне мислення
- Комунікабельність
- Знання стандартів обслуговування
- Стресостійкість
- Здатність до навчання
- Цілеспрямованість
- Складання чеклістів
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Латинь — початковий
- Німецька — початковий
- Японська — початковий
Додаткова інформація
Вітаю.
Мене звати Марія і я активно шукаю роботу на посаді менеджера по роботі з клієнтами, оскільки маю досвід і хороші результати роботи, а також бажаю розвиватися в цій сфері.
Приорітет: робота на лівому березі (деснянський район - в ідеалі), а також робота в районі метро Почайна, Чернігівська, Дарниця, Лівобережна, інші варіанти готова розглянути також.
Бажана заробітна плата: від 25 000 грн.
Бажаний графік: як позмінний, так і 5/2.
Офіційне працевлаштування бажане.
Подробиці буду рада обговорити на співбесіді. Буль ласка, зв'яжіться за мною за допомогою пошти і не забудьте вказати Ваш контактний номер телефону, інакше я не зможу з Вами зв'язатися.
Пошта: [
Схожі кандидати
-
Персональний асистент
Київ, Одеса -
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер, адміністратор
Київ -
Помічник керівника
40000 грн, Київ -
Executive assistant
Київ -
Адміністративний помічник
Київ