Людмила
Бухгалтер по первичной документации, ОСББ, администратор, инспектор по кадрам
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4776122
Додаткова інформація
Людмила
Повна зайнятість.
Київ, Днiпровський район
[
e-mail: [
Ціль:
Отримання перспективної, постійної роботи в стабільній компанії.
Особисті дані:
українка, 1978 року народження, є двоє дітей двадцяти трьох та тринадцяти років.
Освіта:
2007-2012рр. – Факультет «Економіка підприємства» Державної академії житлово-комунального господарства. Отримала диплом економіста за спеціальністю "Економіка підприємства».
Досвід роботи:
2009-2016рр. - головний бухгалтер ПП «Елатіон».
- Повна організація діяльності підприємства
- Постановка та ведення всіх ділянок обліку з «нуля»: бухгалтерський, податковий, кадровий.
- Відкриття та ведення рахунків підприємства
- Формування та здача звітності
- Формування колективу та організація його роботи
2007-2009рр. - головний бухгалтер ТОВ «Українська будівельна компанія - Сервіс» (ОСББ)
- Постановка та ведення всіх ділянок обліку з «нуля»: бухгалтерський, податковий, кадровий;
- Контроль за дебіторською, кредиторською заборгованістю;
- Оформлення та ведення договорів з організаціями, що надають послуги підприємству
- Кадровий та управлінський облік;
- Формування колективу та організація його роботи
- Нарахування та ведення житлово-комунальних послуг
- Надання послуг мешканцям
- Контроль дебiторської та кредиторської заборгованостi
2002-2007рр. - бухгалтер Комунального підприємства по утриманню житлового господарства.
- Бухгалтерський облік;
- Складання і здача звітності до податкових органів;
- Оформлення та ведення договорів з організаціями, що надають послуги підприємству;
- Здійснення розрахункових операцій;
- Облік розрахунків з підзвітними особами
- Ведення переговорів з покупцями товарів та послуг
Курси:
1999р – Центр Інтегрованих Технологій Навчання «Перспектива - ХХІ століття».
Отримала диплом бухгалтера.
2000р. – Інститут підготовки кадрів промисловості України. Отримала свідоцтво менеджера
офісу.
Додаткові відомості:
Маю здатність швидко навчатися новим видам діяльності, комунікабельна, відповідальна, уважна і стресостійка.
Володію навичками ведення переговорів з контрагентами, укладання договорів, найму працівників, ведення кадрової роботи, продажу товарів та послуг, Маю досвід роботи в contact-center
Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами, 1-С Підприємство 7, 8, CRM, Клиент-банк, Word, Excel, Photoshop.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Повна зайнятість
Людмила Повна зайнятість. Київ, Дніпровський район e-mail: Ціль: Отримання перспективної, постійної роботи в стабільній компанії. Особисті дані: українка, 1978 року народження, є двоє дітей 24-х...
Схожі кандидати
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Київ, Житомир, Коростень
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу
Київ
Інспектор відділу кадрів, фахівець кадрового адміністрування, менеджер з персоналу
Київ, Бровари
Рекрутер, ресечер, HR Generalist, recruiter, Researcher
Київ, Івано-Франківськ
,
ще 3 міста
Менеджер з персоналу, рекрутер, інспектор з кадрів
35000 грн, Київ