Резюме від 4 липня 2018 PRO

Олеся

Секретарь, офис-менеджер, администратор, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретарь

з 10.2017 по 07.2018 (9 місяців)
Николаевский государственный коледж экономики и пищевых технологий, Николаев (Николаевская обл.) (Освіта, наука)

Выполнение поручений руководителя, составление писем, запросов и других документов.
Оформление личных дел принятых на обучение и протоколы приемной комиссии учреждения.
Выполнение отдельных служебных поручений.

Секретарь

з 05.2008 по 04.2017 (8 років 11 місяців)
Николаевский профессиональный лицей торговли и ресторанного сервиса, Николаев (Николаевская обл.) (Освіта, наука)

Выполнение поручений руководителя, составление писем, запросов и других документов.
Оформление личных дел принятых на обучение и протоколы приемной комиссии учреждения.
Ведение книги выдачи дипломов и дубликатов дипломов и удостоверений, алфавитную книгу студентов, учет часов учебной работы преподавателей и посещаемости занятий студентами.
Оформление и ведение приказов и распоряжений по движению контингента студентов.
Ведение архива документов и дел, обеспечения их сохранности, передача в архив.
Ведение Единой государственной электронной базы по вопросам образования (ЕДЕБО).
Ведения трудовых книжек студентов.
Обработка и оформление личных дел студентов.
Выполнение отдельных служебных поручений.

Освіта

ПТУ № 26

-, Николаев (Николаевская обл.)
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (1 рік 6 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК

Додаткова інформація

Досвід роботи
Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу з червня 2008 року по квітень 2017 року
Миколаївський державний коледж економіки та харчових технологій з жовтня 2017 по теперішній час

Посада: секретар

Обов'язки:
Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
Оформлення особистих справ прийнятих на навчання і протоколи приймальної комісії установи.
Ведення книги видачі дипломів і дублікатів дипломів і посвідчень, алфавітної книги студентів, облік годин навчальної роботи викладачів і відвідуваності занять студентами.
Оформлення та ведення наказів і розпоряджень по руху контингенту студентів.
Ведення архіву документів і справ, забезпечення їх збереження, передача в архів.
Ведення Єдиної Державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО).
Ведення трудових книжок студентів.
Оброблення й оформлення особистих справ студентів.
Виконання окремих службових доручень.

Професійні навички:
Уміння працювати з офісною оргтехнікою, факс принтер, ксерокс.
Уміння працювати з конфіденційною інформацією.
Досвідчений користувач ПК, комп'ютерних програм Microsoft Word, Excel, Powerpoint та інші програми роботи з електронною поштою.
Безконфліктність, стресостійкість, комунікабельність, відповідальність, акуратність.
Сімейний стан: незаміжня
Діти: донька 2005 року народження
Можливість відряджень: немає
Можливість переїзду в інше місто: немає

Приємна зовнішність, комунікабельна, з умінням уникати конфліктів, відповідальна, акуратна, виконавча, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: