Резюме від 8 травня 2024 PRO

Олег

Фінансовий директор, CFO

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 12.2020 по 10.2023 (2 роки 10 місяців)
Виробництво залізобетонна, чотири філії та бекофіс, загалом 300+ співробітників, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Опис структури підприємства та поетапна автоматизація бізнес процесів;
• Впроваджено автоматизоване казначейство без обмеження по кількості платежів за день, обмежено тільки кількістю грошей на рахунках. Середня кількість платежів в платіжний день 200+, в місяць 1800+;
• Побудовано повноцінний CashFlow з урахуванням всіх рухів по компанії в цілому – в розрізі ЦФО, статей, клієнтів, заказів тощо;
• Створено та впроваджено на 80% повноцінного модулю взаєморозрахунку з співробітниками, до початку це були гугл таблиці тощо;
• Створено швидку систему звітів/дашбордів по підрозділах Збуту, Логістики, Постачання, Планово виробничого тощо - у всіх можливих розрізах по натисканню однієї кнопки;
• Впроваджена система сканування та розташування всього документообігу в базі підприємства;
• Описано але не запроваджено автоматизованого P&L та Balance, на разі робиться в ручному варіанті на 40-50% з достовірністю 85-95%.

Фінансовий директор

з 10.2018 по 09.2020 (1 рік 11 місяців)
Retail з власним виробництвом (текстильні вироби), мережа 11 магазинів, штат 300+, Київ (Роздрібна торгівля)

• Опис управлінської організаційно-штатної структури компанії та виявлення проблемних місць з погляду автоматизації;
• Складання поетапного плану автоматизації підприємства;
• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;
• Побудова модуля казначейства для оптимального та своєчасного руху коштів;
• Автоматизація нарахування/контролю бонусів та заробітної плати співробітників;
• Контроль правильного відображення операцій на 1С.
• Аналіз/Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
• Виконання кредитної політики, підготовка документації щодо взаємодії з банками;
• Валютні операції (імпорт);

Виконавчий/Фінансовий директор

з 03.2014 по 04.2018 (4 роки 1 місяць)
ПрАТ “Картель”, Київ (ЗМІ, медіа)

Зони відповідальності:
Операційне управління компанією, Фінанси, Бухгалтерія, HR, Маркетинг, Дизайн бюро, Project Management (розробка, обслуговування сайтів), Відділ збуту (збут друкованої продукції).
• Реалізація стратегії розвитку компанії на тактичному рівні;
• Побудова, впровадження системи бюджетування та управлінського обліку відповідно до побажань керуючої компанії та цілей бізнесу;
• Управління бізнес-процесами компанії (оперативне планування та контроль);
• Забезпечення підвищення ефективності операційних процесів за рахунок автоматизації та перегляду взаємодій;
• Бюджетування, податкове планування - контроль за виконанням бюджету;
• Управління грошовими потоками (планування, контрольні точки, оптимізація);
• Оптимізація витрат компанії;
• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;
• Керування та контроль технічних розробок сайтів на відповідність вимогам пошукових систем тощо;
• Розробка бізнес-планів для нових напрямків діяльності компанії спільно з керівниками інших підрозділів, націлених на підвищення рентабельності та розвитку бізнесу в цілому;
• Побудова та коригування систем мотивації персоналу компанії;
• Спілкування з контролюючими органами;
• Контроль за формуванням об'єктивної управлінської та регламентованої звітної;

Фінансовий директор із функцією головного бухгалтера

з 05.2009 по 05.2013 (4 роки)
ЗеМаркер, ТОВ, Київ (ЗМІ, медіа)

• Побудова та впровадження системи бюджетування та фінансового обліку в компанії;
• Відновлення управлінського обліку за попередні періоди;
• Ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Розробка схем оптимізації оподаткування, податкове планування та аналіз;
• Оцінка та розрахунок ефективності нових проектів;
• Нарахування/контроль бонусів та заробітної плати співробітників;
• Складання управлінських звітів P&L, CF, B для власників;
• Повне ведення податкового та бухгалтерського обліку, формування бухгалтерської та податкової звітності;

Економіст з консолідованої звітності

з 07.2008 по 05.2009 (10 місяців)
ПрАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Формування бюджету підприємства. Консолідація та формування доходів та витрат по філіях компанії. Аналіз відхилення від бюджетних показників для акціонерів компанії. Аналіз торгової, не торгової ДЗ та КЗ, робота з аудиторами.

Экономіст

з 09.2007 по 07.2008 (10 місяців)
Медіа Інвест Груп, Київ (Видавництво (газети, журнали, сайти, штат 200+ чол.)), Київ (ЗМІ, медіа)

Бюджетне та податкове планування, складання платіжних календарів, класифікація доходів/витрат згідно з проектами, статтями та ЦФО холдингу. Формування та контроль виплати заробітної плати згідно з мотиваційною схемою компанії. Формування, контроль та аналіз ДЗ та КЗ заборгованості, контроль/аналіз відхилень від планових показників бюджету, складання управлінських звітів P&L, CF, B для інвесторів.

Менеджер зі збуту відділу дистрибуції

з 09.2005 по 02.2007 (1 рік 5 місяців)
Спортмастер, Київ (Роздрібна торгівля)

розподіл/аналіз товарів за квотами підрозділів, аналіз замовлень/продажів товару по каналах збуту, аналіз товарних залишків, технічна організація акційного розпродажу компанії та подальший аналіз результату компанії

Бухгалтер

з 01.2000 по 09.2005 (5 років 8 місяців)
ЧП «ВМП», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Зведення первинної документації та кошторисних розрахунків для підготовки звітності. Клієнт банк, відстеження взаєморозрахунків дебіторів та кредиторів.

Освіта

КНТЕУ

ФЕМП, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Office Windows 1С:Предприятие M.E.Doc ЛИГА:ЗАКОН Клиент-Банк Бухгалтерский учет 1С УТП Google Analytics АВК Умение анализировать SQL Сводные таблицы ABBYY FineReader 1С:Управление торговлей Работа с большим объемом информации Power Query Power Pivot DAX Конфигурирование Планування бюджету Впровадження системи KPI Стресостійкість Управлінські навички Контроль Cash flow

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навички
- Орієнтуюся на результат в цілому – працюю не з 9 до 18, а головою за системою завдання/результат;
- знання бухгалтерського та податкового обліку, розуміння, що відбувається в бухгалтерії і як це покращити;
- Знання фінансового менеджменту - вміння вибудувати структуру управлінського обліку та впровадити систему бюджетування або підхопити та удосконалити існуючу систему;
- досвід роботи в холдингових структурах понад 5 років;
- автоматизація (різні сфери господарської діяльності; розуміння проблематики автоматизації, взаємодія, як на рівні програмістів, так і на рівні користувачів);
- досвід спілкування з програмістами, аутсорсинговими компаніями та написання оптимальних технічних завдань;
- 1С 7/8 (УТП, Управління торгівлею, бухгалтерія, самописні конфігурації та ін.), М.E.Doc, Ліга-Закон, MS
Office 365 та інше.
- MS SQL\Power BI побудова прямих запитів до бази для аналізу інформації в не стандартних розрізах.
- Excel досвідчений користувач – побудова зведених таблиць, Power Query, Power Pivot & DAX.
- Google Sheets, Google Analytics, Google Ads, Google AdX, BusinessManager (Facebook)
- Досвід роботи з базами даних , у тому числі з великими масивами інформації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: