Резюме від 16 листопада 2023 PRO

Анастасія

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Вишгород
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст відділу по роботі з ключовими клієнтами

з 06.2012 по 12.2012 (6 місяців)
ТОВ «Голден Дістрібьюшн», Гостомель (Виробництво та продаж ТОП Снеків)

Основна робота:
-оформлення Актів виконаних робіт, Угод на залік взаємних вимог, Податкових накладних та передача їх в бухгалтерію;
-контроль замовлень та реалізації товару;
-оформлення специфікації на продукцію;
-робота з замовленнями;
-контроль ціни;
-відправлення повідомлення про відвантаження продукції;
-контроль вхідних, вихідних платежів;
-оформлення реєстру Актів звірок;
-розпорядження на зміну ціни;
-оформлення карточки клієнта;
-щомісячне та щоквартальне нарахування бонусу мережам магазинів;
-компенсація товару дистриб’юторам;
-оформлення відряджень;
-виставка та подача акції;
-щоденний звіт по продажам;
-щомісячний звіт в Планово-економічний відділ;
-щоденний звіт по дебіторській заборгованості;
Розрахунки з покупцями та замовниками:
-оформлення та підписання договорів;
-оформлення реєстру договорів;
-оформлення рахунків на виплату коштів контрагентам;
Розрахунки з заробітною платою:
-табелювання працюючих відділу продажу;
-нарахування з/п мерчендайзерам;

Освіта

Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів та природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут»

Економіка підприємства та природокористування.Економіст., Бережаны
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Comarch eXite

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи:

ФОП Дяченко Я.А.
Бухгалтер 2014-2016 рр. (1 рік 7 міс)
Основна щоденна робота:
-розрахунок з постачальниками
-внутрішнє переміщення грошових засобів
-списання товару
-ціноутворення
-інвентаризація товару
-прихід товару
-облік товару на складі
-оформлення договорів з постачальниками
-каса

ТОВ «Комплекс Агромарс»
(Сільське господарство)
Бухгалтер групи обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками (рах.63)
2016-2020 рр.( 4 роки 7 міс.)
Обов'язки та навики:
-формування таблиці з інформацією по незакритим оплатам
-звірка з контрагентами, підписання актів звірки
-аналіз оборотно-сальдової відомості по рахунку 631 та 6442 в розрізі групи «Постачальники» (матеріали (рах.208, 209), запчастини (рах.207), тара (рах204), послуги по ремонту ТЗ(2351))
-оформлення повернення товару постачальнику
-контроль правильності оформлення первинних документів
-реєєстрація коригуючих накладних, контроль та відображення податкового кредиту підприємства
-облік постачання товарів, зокрема: (рах. 2351,1521; 1541;201; 2031; 204; 205; 207; 208; 209; 213; 221): основні засоби,сировина та матеріали, паливо на складах, тара, будівельні матеріали, запасні частини, матеріали с/г призначення,інші матеріали, птиця, МШП,НМА обслуговування та ремонт ОЗ ), проведення видаткових накладних, та актів виконаних робіт
-формування інформаційних довідок
-щотижневий звіт по актам звірок взаєморозрахунків послуг по ремонтам автомобілів та закупівлі запчастин
-щоп’ятниці формування реєстру транспортних засобів, які надійшли з ремонту сторонніх СТО
-перевірка документів по транспортному засобу згідно наказу №220 та передача їх на підпис керівництву
-передача документів на оплату в казначейство підприємства
-передача документів контрагенту, а саме актів виконаних робіт та замовлення-нарядів (екземплярів контрагента)
-здійснення дзвінків контрагентам та відповідальним особам з приводу надання податкових накладних, яких не вистачає
-підшивка документації
-отримання пошти
-робота в архіві
-виписка доручення
-введення нової номенклатури та введення нових контрагентів в базу 1С
-вигрузка запитів податкових накладних з 1С в М.Е.Dok та завантаження витягів з М.Е.Dok в 1С
-щомісячний звіт «Копійки»
-щомісячна реєстрація авансів в податковому обліку
-списання товару, а саме запчастин документом -вимога-накладна
-формування зведених таблиць по закупівлі тирси
-переміщення затрат між філіями, документом «Інші витрати»
-перевірка реєстрів по ветеринарних довідках, свідоцтв та корінців
-надання бухгалтерських довідок
-формування актів звірки взаєморозрахунків з постачальниками та підрядниками
-формування актів звірки по матеріально відповідальним особам (МВО)
-проведення документу коригування боргу
-формування відомостей по партіям товарів на складі
- звіт 1ДФ
облік доп. розходів
- підписання обхідних листів
- перевірка реєстрів документів на поставку комбікорма
- аналіз раунку 631
- проведення ГТД по імпорту
- проведення в програмі 1С рахунків на оплату постачальнику
- проведення в програмі 1С заявок на витрачання коштів
- формування та підписання Службових листів

ТОВ " Тревел Профешнл Груп"
(Туризм)
Бухгалтер департаменту бухгалтерського обліку та звітності 2020-2021рр. (3 міс.)
Обов'язки:
- облік рахунків: 361, 631, 6432, 6442, 3771
- оформлення первинних документів на реалізацію товарів та послуг (рахунки, акти)
- відображення реалізації товарів та послуг в 1С
- формування ПН ( зобов'язань) та РК
- вигрузка ПН, РК в М.Е. Dok та реєстрація а ЄРПН
- контроль взаєморозрахунків з вітчизняними постачальниками послуг
- відображення первинних документів від постачальника в 1С: 6311 ( госп. операції), 6312 (тур. послуги)
- формування та підписання актів звірки (361,631)
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості в управлінському та бухгалтерському обліку

ТОВ "Перший Столичний Хлібозавод"
Бухгалтер 2-ї категорії
2021-2022 рр. (1 рік 2 міс.)

Димерська селищна рада
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
2023 р.( 5 міс.)

Відділ освіти Димерської селищної ради
Бухгалтер
2023 р. - до сьогодні

Робота з програмами:
1С 8.3 інформаційна база, тонкий клієнт, Вчасно, Мій Арт Офіс, М.Е. Dok, Bitrix, Телефонія, Outlook, Excel, Word,Логіка,КБС (Облік)

Курси
2010 р. Оператор комп’ютерного набору;
2012 р. Продавець продовольчих та непродовольчих товарiв;
2014 р. Підвищення кваліфікації бiблiотечної справи;
2009-2014р. Керiвник малих підприємств;
2009-2014р. Викладач економічних дисциплін.


Мої переваги:
Ретельно та відповідально підходжу до виконання усіх заданих керівництвом завдань, організована, пунктуальна, наполеглива, активна, комунікабельна, завжди готова вчитися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: