Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4794992/

Керівник тендерного відділу, фахівець з постачання, економіст, 12 000 грн

Повна зайнятість.

Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник тендерного відділу

з 01.2017 по нині (1 рік 10 місяців)
Продаж, закупівля

Досвід роботи:
- Організація та проведення закупівель для потреб компанії.
- Управління тендерним відділом і організація його роботи відповідно до цілей компанії.
-Робота з тендерами в сфері державних закупівель Prozorro та в комерційній (.aps-tender) з великими холдингами, підприємствами.
-Досвід роботи з дрібними та великими (понадпороговими) закупівлями від [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») грн в державній та комерційній сфері.
-Забезпечення всієї необхідної документації для надання пропозицій (довідок, банківських гарантій, рекомендаційних листів та ін.); підготовка та надання пакету документів після акцепту тендерної пропозиції (у тому числі і надання консультацій щодо підготовки договору).
-Проведення зустрічей, ведення переговорної процедури за закупівлями.
- Складання тендерних документацій, технічних завдань, договорів за всіма видами закупівель підприємства (товари, послуги, роботи).
-Досвід роботи в сфері закупівлі та постачання понад 3-х років.


Освіта

Національний технічний університет

Обліку та фінансів, Фінанси і кредит, Киев
Вища, з 03.2009 по 03.2014 (5 років)

Освіта: Повна вища освіта (магістр)

Додаткова практика у банківській сфері.

У 2014 р. захистив магістерську роботу.


Додаткова освіта

Ефективне управління закупівлями (2018, 2 дні)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Навички в роботі з комп'ютером:
    Windows, MS Office, Smarttender – досвідчений користувач;
    1С, СRM-системи, системи «Клієнт-банк» та інші банківські програми - ознайомлений.
  • Спеціалізована робота з тендерними майданчиками\процедурами (3 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Додаткова інформація

Маю значний досвід роботи в продажах та закупівлях. Організовую постачання на підприємстві. Маю перевірену базу постачальників в Україні (техніки, будівельних матеріалів, електронного обладнання, хімії тощо).

Для комерційних підприємств:
Забезпечую ефективну участь в державних та комерційних закупівлях. Забезпечую дотримання правильності надання пропозицій згідно вимог замовника; оформлення та ведення необхідної документації; організовую закупівлі для потреб підприємства.

Для державних підприємств:
Здійснюю організацію закупівель через систему prozorro згідно Закону України "Про публічні закупівлі"; cкладання протоколів засідань тендерного комітету; публікація через авторизовану електронну площадку (DZO) на веб-сайті Уповноваженого органу "ПРОЗОРРО" інформації щодо торгів (річний план закупівель, оголошення на проведення торгів, рішення тендерного комітета, відповіді на запити і вимоги); підготовка необхідних документів при оскарженні процедур закупівель.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: