Резюме від 6 березня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4808072

Head of digital, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of digital

з 12.2023 по нині (6 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Досягнення:
За досить короткий період часу перебування на даній позиції я верифікував сторінку компанії на FB, оптимізував ЦА та запустив десяток рекламних кампаній в МЕТА та GDN (в т.ч. Performance кампанії), розробив digital стратегію на 2024 рік.

П.С. Враховуючи, що я ще працюю в компанії, деякі обов'язки/сервіси/назви бізнес-процесів будуть описані не повністю. По запиту готовий надати номер телефону мого керівника для отримання рекомендації.

А також:

• оптимізував та переналаштував стратегію YouTube просування;
• запустив роботу нових діджитал сервісів та платформ, які до мого появлення не використовувались;
• почав систематизацію та впорядкування усіх можливих локацій які мають застарілу інформацію та не підтверджений ownership;
• оптимізував бюджет на деякі прояви та покращив (майже на 90%) аналітику по витратах на цифрові канали комунікацій;
• підготував кампанії для експериментальних нових платформ;
• підготував та запустив національну РК в digital каналах;
• підготував та запустив кампанії по відкриттю нових АЗК, нових продуктів та сервісів.

Обов'язки на даній посаді, якщо коротко:
• розробка та впровадження digital стратегії;
• контроль та запуск РК в цифрових каналах;
• оптимізація сайту, сторінок АЗК в соцмережах та Google Business;
• SEO;
• комунікація з контрагентами у напрямку digital.

Head of digital

з 02.2022 по 12.2023 (1 рік 10 місяців)
FemTech USA, Дистанційно (IT)

Досягнення:

• Залучення користувачів в мобільний застосунок - 5k MAU (+138% > 2022);
• Запуск закритої спільноти жіночого здоров'я у Facebook Groups - приріст +169% в місяць (~350-400 активних користувачів) до 5 тисяч користувачів;
• Запуск сторінки проєкту у фейсбук +1100 користувачів на місяць, 22% ER до 15 000 користувачів;
• Запуск 3-х мобільних додатків, порталу для жіночого здоров'я, краудфандингової платформи для допомоги постраждалим у війні, 2-х сайтів проєктів та ін.

Основні обов'язки:
• Розробка стратегії цифрового медичного маркетингу для ринків США, Нігерія, ЮАР;
• Запуск рекламних кампаній для ринків США, Нігерія, ЮАР;
• Просування мобільних застосунків на ринок США (ASO, ASA, GP);
• Менеджмент "сторів", створення опису, мокапи, наповнення
• Створення сайтів з нуля на Wordpress та подальший їх менеджмент (налаштування, оптимізація, наповнення, редагування тощо);
• Проведення розсилок та автоматизація лідів (SendPulse, GetResponse);
• Аналітика та звітність;
• Участь у проєктах компанії та підтримка інших напрямків діяльності (благодійність, gamedev).

Директор з маркетингу

з 11.2021 по 02.2022 (3 місяці)
MIRUM clinic, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основним досягненням на даній позиції є маркетингове супроводження та відкриття нового медичного центру з "0". Мається на увазі організація роботи усіх процесів, які були покладені на мене: розробка сайту, брендинг, запуск процесів з просування онлайн/офлайн, виготовлення візуальних елементів, пошук підрядників та налагодження бізнес-процесів з ними для оперативного вирішення будь-яких пов'язаних з ними завдань тощо.

Основні обов'язки при перебуванні на посаді:
• Розробка сайту (від написання ТЗ до запуску повноцінної роботи сайту mirumclinic.com)
• Розробка маркетинг стратегії та digital стратегії
• Запуск рекламних кампаній (офлайн та онлайн)
• Налаштування рекламних кабінетів, запуск SEO
• Забезпечення повноцінного функціонування інструментів маркетингу для підтримки роботи медичного центру
• Підбір кадрів в команду (маркетинг, продажі та відділ сервісу)
• Підключення та налаштування digital інструментів для взаємодії з клієнтами
• Запуск роботи медичного центру та впровадження безперервної роботи сервісів та маркетингових інструментів
• Участь у створенні сервісної служби, контакт-центру та впровадженні МІС DocDream

Керівник відділу маркетингу

з 08.2017 по 11.2021 (4 роки 3 місяці)
Мати та дитина, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні досягнення на посаді за період:

• розроблено новий бренд-бук;
• запущено автоматизований чатбот (facebook);
• випущено 4 номери корпоративного журналу;
• запущено новий сайт (від ТЗ до здачі роботи);
• зареєстровано ТМ для домену в зоні .UA;
• проведено більше 40 конференцій для лікарів у якості головного організатора;
• виступ на 3х конференціях у якості спікера (eCommerce 2018, Marketing Medical Day - https://webpromoexperts.net/ua/conference/marketing-medical-day/, Marketing Digital Day - https://webpromoexperts.net/ua/conference/digital-medical-day/);
• запущено проект оцінки сервісу надання послуг;
• створено корпоративне ТБ та нові іміджеві відео;
• проведено першу онлайн конференцію для лікарів;
• створено 3D тури для медичних центрів;
• збільшено на 60% трафік на сайт компанії у порівнянні з минулим роком;
• збільшено кількість цільових записів на прийом через інтернет на 20% у порівнянні з минулим роком;
• та багато іншого.


Основні обов'язки на посаді:

• керування відділом та операційна діяльність (команда: менеджер з комунікацій, менеджер з реклами та 2 менеджери з маркетингу);
• стратегія розвитку відділу, бюджетування;
• бюджетування, план і стратегія розвитку напрямку інтернет-маркетингу;
• складання стандартизації по роботі відділу (проведення конференцій, облік, бріфи і тд);
• складання медіа плану на 2019-2021 рр;
• складання плану проведення національних, локальних і постійних РК;
• керував проектом по розробці довгострокової креативної digital стратегії компанії до 2022 року
• щорічно проходжу переатестацію по стандартизації роботи відділу (ISO)
• ведення проекту "від і до" по створенню нового сайту (PHP, Laravel);
• участь в проекті розробки CRM для компанії;
• постійна комунікація з контрагентами по робочим та бізнес процесам;
• звітність та аналітика.

Керівник напрямку маркетингових комуніцкацій

з 01.2017 по 08.2017 (7 місяців)
Мати та дитина, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов'язки:
• повне ведення усіх online кампаній;
• підвищення органічного трафіку на основний сайт компанії на 30%;
• створення online стратегії для компанії;
• створення і проведення promo кампаній;
• проведення конференцій, online трансляція на YouTube канал і сторінку facebook;
• написання ТЗ для нового сайту, вибір підрядника + поетапний контроль виконання.

Інтернет-маркетолог

з 03.2014 по 01.2017 (2 роки 10 місяців)
Мати та дитина, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

З березня 2014 був єдиною людиною в компанії, яка відповідала за інтернет просування всіх ресурсів компанії (4 сайта, 4 сторінки в соцмережах, партнерських майданчиках).

Основні обов'язки:
• робота з сайтами компанії (4 шт.);
• SMM (4 сторінки);
• SERM;
• Google Adwords, робота з підрядниками, контроль за результатами та написання ТЗ для нових РК, акцій і тд .;
• Google Analytics, щотижневі, квартальні звіти;
• проведення переговорів з контрагентами, аналіз ефективності РК;
• ведення документації (від підписання договору до закриття акту).

Керівник напрямку інформаційних технологій і реклами

з 09.2012 по 03.2014 (1 рік 6 місяців)
Європейська палата торгівлі, комерції та промисловості в Україні, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов'язки:
• формування та виконання плану \ стратегії департаменту;
• робота з сайтом компанії;
• SMM;
• робота з договірної документацією.

Менеджер з реклами

з 04.2011 по 09.2012 (1 рік 5 місяців)
Студія звукозапису та дизайну, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• пошук фрілансерів для виконання замовлень;
• створення сайту, наповнення, управління і просування Google Adwords, рерайтинг і копірайтинг оглядів і новин для сайту;
• створення програми лояльності для клієнтів;
• SMM.

Спеціаліст першої категорії

з 04.2010 по 04.2011 (1 рік)
Міністерство фінансів України, Киев (Державні організації)

• організація зустрічей з іноземними делегаціями;
• ведення протоколу заходів;
• зустріч і супровід представників іноземних організацій (банків).

Освіта

Київський інститут міжнародних відносин

Міжнародні відносини, Киев
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 5 місяців)

Спеціальність міжнародник-політолог, перекладач німецької мови

Додаткова освіта та сертифікати

thinkVideo with Google

2017

International Professional Learning Center

2014

Apple Search Ads Certification

https://certification-searchads.apple.com/certificate/ru/lgdxlzj8CA/Oleksiy-Babich

Google Digital Workshop

https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-ua/validate-certificate-code Номер сертифікату: 3CC 53U KYA

Google Ads Display Certification

https://skillshop.exceedlms.com/student/award/Nk1RDbqqsWWhiJU497HfDq8X

Google Ads Search Certification

https://skillshop.exceedlms.com/student/award/2r5wBTSsrLb73Ym3TTXvbrPE

MEDICAL DIGITAL DAY

Виступ на онлайн конференції з темою "Управління репутацією або як сподобатись пацієнту"

MARKETING MEDICAL DAY

Виступ у якості спікера на онлайн конференції з темою - "Просування медичного центру. Очікування та реальність"

eCommerce 2018

Виступ у якості спікера на найбільшій eCommerce конференції в Україні, панель "SEO" зі співдоповіддю - Комплексное SEO: кейс по

MixDigital Performance Day

Участь у 2х тренінгах компанії Admixer (MixDigital)

Знання і навички

Користувач ПК Графічні редактори Маркетинг Adobe Знання офісних програм Інтернет-маркетинг ASO IT Project management

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — середній

Рекомендації

Криштоп Ганна

Криштоп Ганна

Комерційний директор, МЦ "Мати та дитина"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Мій досвід:
• досвід роботи в інтернет-маркетингу (digital) понад 10 років (як product owner, project manager, head of digital);
• досвід побудови ефективних проєктів з 0 (наприклад розробка сайту, інтеграції, автоматизація маркетингу тощо);
• досвід роботи з річними рекламними бюджетами $300k+;
• досвід побудови та керування командою спеціалістів, визначення KPI та досягнення цілей;
• успішний досвід роботи з digital та креативними агенціями, студіями, рекламними агенціями тощо (співпрацював з такими агенціями як SEO studio, Doris Advertising, PROMO, WebPromo, MixDigital, In-Create, Sponge, Vataga Agency та іншими);
• знання усіх сучасних інструментів та сервісів які використовуються в інтернет-маркетингу (ppc, seo, aso, email, smm, remarketing, a\b, push, analytics, customer journey, heatmap та інші)
• понад 5 років досвіду управління маркетингом в медичній компанії.

Наявність сертифікатів:
• Google Ads Search Certification;
• Google Ads Display Certification;
• Google Ads Apps Certification;
• Google Digital Workshop;
• Apple Search Ads;
• Diia Цифрограм 2.0.

---

Коротко про мене:
Я дуже віддана роботі людина, реклама та маркетинг це ті сфери, які мене цікавлять вже 10 років, але не можу сказати що на цьому я зупиняюсь.

Мені спокійно на душі, коли усе працює стабільно та якісно, ліди вивантажуються, реклама дає ефективність, сайти оновлені, а у соцмережах лише корисна інформація. Коли є можливість та необхідність, я використовую в роботі усі сучасні інструменти інтернет-маркетингу (окрім тих, які потрібно використовувати постійно). Якість та ефективність є основними критеріями в підході до своєї роботи (не займаюсь "накрутками" та спотворенням статистики).

Я на 100% командний гравець, який швидко навчається та адаптується, допомагаю колегам з дедлайнами, та прошу допомоги коли сам щось не встигаю. Для мене немає складної роботи, а є нові виклики та завдання які ефективно та якісно мають бути втілені в життя.

Одружений, маю доньку. Є власний автомобіль.

Схожі кандидати

Директор з маркетингу
Київ

Head of marketing
Київ, Дистанційно

Chief Marketing Officer, Head of Digital
160000 грн, Київ

Head of digital marketing
Київ

Head of marketing
100000 грн, Київ, Чернігів, Дистанційно

Head of Affiliate Department
115000 грн, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: