Резюме від 29 листопада 2022

Тетяна

Бухгалтер, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

бухгалтер

з 05.2017 по нині (7 років 1 місяць)
ПСП Аудит, Киев (Аутсорсинг)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку

Освіта

Національний університет податкової служби України

Облік і аудит, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Бакалавр облік і аудит магістратура економіка підприємства

Знання і навички

Навчання на курсах CAP/CIPA

Додаткова інформація

Домашня адреса:
Телефон:
Електронна адреса (e-mail):
Дата та місце народження:
Сімейний стан:

Освіта: м. Київ, проспект Вернадського,4 кв.9
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
26.07.1987 р. м. Рига
незаміжня, немає дітей.

У 2009 році - отримала диплом бакалавра за спеціальністю « Облік і Аудит» у Національному університеті Державної податкової служби України.
У 2010 році - закінчення магістратури з відзнакою за спеціальністю «Економіка підприємства» Національного університету Державної податкової служби України.


Трудова діяльність:


З листопада 2010 р. - адміністратор проекту в компанії «ESU» в м. Києві.
Обов’язки: збір податкових накладних, актів звірки, ведення реєстрів рахунків на спожиту електроенергію та з надання послуг з оренди приміщення, передача актів, рахунків, податкових накладних у бухгалтерію КиФ ПрАТ «Київстар». Внесення усіх додаткових угод та актів на портал.
З жовтня 2011 р.- бухгалтер 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Київ.
Обов’язки: забезпечення своєчасної наявності паперових носіїв банківської виписки. Розкладка платіжних доручень, згідно даних отриманої банківської виписки. Проведення своєчасного нарахування банківської комісії.
Погодження платіжних доручень в системі АСУП. Контроль за коректністю оформлення п/д (наявність підписів, печаті). Формування файлу для передачі даних до системи Клієнт-банк.
Перевірка правильності формування книги придбання в програмі АСУП, складання бухгалтерських довідок при виявлених помилках.
Відображення актів виконаних робіт в бухгалтерському обліку; контроль коректності та належного оформлення актів, перевірка прив’язки їх до відповідних позицій, контроль наявності та своєчасного їх надання.
З липня 2013 р.- спеціаліст 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Київ.
З червня 2014 р. по 30 вересня 2015 р. - спеціаліст 2-ї категорії в компанії ПрАТ «Київстар» в м. Львів.
Обов’язки: проведення аналізу показників оборотно-сальдової відомості (звичайні договори оренди та утримання, оплата по яким проходить виключно по рахунках та договори з ФДМУ), а саме:
1)аналіз оборотності дебіторської , кредиторської заборгованості;
2)вчасне та правильне відображення сальдо по постачальникам, коректне відображення сальдо при внесенні змін щодо оплат , закриття чи продовження до умов договорів;
3)своєчасне реагування на утворення необґрунтованої дебіторсько-кредиторської заборгованості;
4)аналіз звіту про відсутні податкові накладні та проведення збору відсутніх документів;
5)аналіз не закритих строк у книзі придбання по орендодавцям на предмет підтвердження коректності проведених оплат та нарахувань для подальшого збору податкових накладних;
6) Забезпечення відправки актів звірки та підготовку звітності по проведенню щорічної інвентаризації;
З 01.12.2015р. по 17.03.2017р.- бухгалтер по касовим та банківським операціям в ГК «Верес».
Обов’язки: проведення банківських та касових операції по бухгалтерському обліку.
З 20.03.2017р. по 10.05.2017р. –бухгалтер в компанії «Бізнес Радіо Груп».
Обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку, здача звітності, проведення інвентаризації, бартерні операції, розрахунок заробітної плати.
З 22.05.2017р. по сьогоднішній час - бухгалтер аутсорсингу в компанії «Аутсорсингова компанія «ПІ.ЕС.ПІ.АУТСОРСИНГ».
Обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку та подання звітності по юридичним особам та фізичним особам.
22.05.2018р. по 16.06.2020р.-бухгалтер по авансовим звітам та постачальниками, проведення інфвентаризації, ведення касової книги та облік коштів під звіт ТОВ «Телерадіокомпанія Україна».
17.06.2020р.-31.05.2022р.- фахівець з фінансового контролю в ТОВ «НОВИННА ГРУПА УКРАЇНА».
Обов’язки: формування річного бюджету, згідно аналітик активів, погодження оплат, формування рестру та погодження на оплату, затвердження договорів та актів ЦПХ та перевірка відповідності аналітик, аналіз квартальних економій по бюджету, розрахунок собівартості проектів, планування платіжного календаря, аналіз та погодження заявок на відрядження, на транспортні витрати, аналіз та погодження заявок на закупівлі.
01.06.2022 по сьогодення- фахівець з фінансового контролю в Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа Група Україна».
Обов’язки: формування консолідованої інформації по активам Медіа Групи.



Навички:Робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office, Exell, впевнений користувач ПК, робота з програмами 1.С. 7.7. 1С 8.3, АСУП (Автоматизована система управління підприємством), Медок.

Мови:Українська – рідна, російська – вільно.

Особисті дані:




Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити, дисциплінова, відповідальна.
Шкідливі звички відсутні.




Інтереси: Туризм, музика, спорт.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: