• PRO

Ольга

Оператор ПК

Розглядає посади:
Оператор ПК, Адміністратор, менеджер, головний фахівець, Спеціаліст з продажу, Спеціаліст з розвитку, Оператор на виробництво, Торговий представник, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець банку, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
49 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу кадрів, відділу маркетингу та реклами

з 03.2002 по 11.2021 (19 років 8 місяців)
Банк, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Організація та підтримка роботи відділень, документальний супровід відкритя нових/закриття нерентабельних відділень, участь у підготовці документів для участі в торгах на Прозорро. Аналіз ефективності діяльності установ банку, розробка та розміщення реклами в ЗМІ та забезпечення рекламною поліграфічною продукцією всіх установ, логістика. Співпраця з рекламними агенціями щодо розробки рекламних макетів, замовлення та отримання рекламної продукції, робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Робота головним спеціалістом у відділі по роботі з персоналом, а саме: ведення особових справ працівників на паперових та електронних носіях, робота з архівом, документообіг (накази по особовому складу та з основної діяльності установи).
Досвід роботи секретарем в приймальні начальника установи (на період відсутності основного працівника).
Робота з клієнтами, в т.ч. зі скаржниками. Листування з контрагентами та клієнтами банку.

Бухгалтер

з 02.2000 по 02.2002 (2 роки)
аптека, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Впровадження 1С бухгалтерії "з нуля" на робочих місцях колег-бухгалтерів, робота з першою версією цієї програми. Робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Освіта

Черкаський інститут управління бізнесом

Єкономіка підприємства, маркетинг, Черкаси
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Знання і навички

  • Користувач Internet
  • Email
  • Знання офісних програм
  • Маю посвідчення водія категорії В
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Ведення CRM
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Крижановська Людмила Леонтіївна

Крижановська Людмила Леонтіївна

Начальник відділу кадрового адміністрування, Облуправління АТ " Ощадбанк"

Контактні дані приховані

Інвалідність

Третя група.
«У мене міжхребцева грижа. Не можна підіймати важке, але я відмінно справляюся з офісною роботою чи продажами».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: