Резюме від 13 листопада 2018

Кацевич Тарас Сергійович

Торговий представник, менеджер із збуту

Повна зайнятість.

Вік:
26 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер із збуту

з 06.2017 по 03.2018 (9 місяців)
менеджер із збуту ФОП Лонюк, Луцк (торгівля)

-Збір замовлень і продаж продукції в ТТ як оптової так і роздрібної торгівлі, а також VIP-клієнти.
-Виконання плану продаж.
-Укладання договорів та розширення клієнтської бази.
-Контроль дебіторської заборгованості.
-Робота із програмою 1С: створення накладних і заявок на відвантаження продукції, друк накладних і заявок, та інші операції.

Торговий представник

з 03.2016 по 08.2016 (5 місяців)
ТОВ “Юкон Продтрейд”, Луцк (дистрибютор, торгівля)

-збір замовлень на закріпленій території і продаж продукції в торговельні точки за попередніми замовленнями
-Робота з мережевими магазинами і клієнтами
-Збільшення обсягу продажів і виконання плану

мерчендайзер

з 06.2015 по 03.2016 (9 місяців)
Айс Тім, Луцк (дистрибютор, торгівля)

Якість виконуваної роботи, самовдосконалення, розвиток.


Освіта

СНУ ім. Лесі Українки

Юридичний, Луцк
Вища, з 09.2009 по 06.2014 (4 роки 9 місяців)


Додаткова інформація

Кацевич Тарас Сергійович
43000, м. Луцьк
Дата народження: 16.05. 1992 р.
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Отримати посаду в торгівлі або в юриспруденції, де б я зміг пізнати щось нове і в подальшому удосконалювати свої знання, розвивати професійні здібності і використовувати їх для досягнення мети.
Освіта:
2009-2013 рр. - СНУ імені Лесі Українки, спеціальність-правознавство, бакалавр.
2013-2014 рр. - СНУ імені Лесі Українки, спеціальність-правознавство, спеціаліст.
Досвід роботи:
28 липня-10 серпня 2011 р. - Практика в юридичному відділі СНУ імені Лесі Українки.
7-20 травня 2012 р. - Практика в Господарському суді Волинської області.
10 лютого-15 березня 2014 р. – Практика у Волинському окружному адміністративному суді.
2011-2014 рр.- практика у юридичній клініці Ad Astra СНУ імені Лесі Українки.
лютий 2012 р. – жовтень 2014 р - помічник юриста юридичної компанії “Правова допомога”
квітень 2015 р. - травень 2015 - мерчендайзер- Луцька пельменна фабрика Атос
червень 2015-березень 2016 - мерчендайзер - ТОВ "Айс Тім":
-Викладення продукції товарів компанії на полицях і стендах в торгових точках( продукція заморозки і бакалія: ТМ Рудь, Водный мир,VICI, Краб Крабыч, Олком);
- Консультування продавців торгових точок інформацією по товару;
- Ротація товару;
- Вивезення товару зі складу на вітрину;
- Перевірка наявності та правильності цінників;
- Ведення фотозвітності по виконаній роботі.
Березень 2016-серпень 2016-торговий представник ТОВ “Юкон Продтрейд”(молочна група товарів)
- збір замовлень на закріпленій території і продаж продукції в торговельні точки за попередніми замовленнями
- Робота з мережевими магазинами і клієнтами
- Дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках
- Виконання завдань по збільшенню видимості, доступності і впізнанності брендів компанії
- Укладання договорів
- Контроль замовлень і поставок товару клієнтам
- Збільшення обсягу продажів і виконання плану
- Підтримка асортиментної матриці
- Ведення клієнтської бази в актуальному стані
- Ведення та збільшення клієнтської бази
- Робота з існуючою базою клієнтів і залучення нових
- Контроль наявності та актуальності договорів, що укладаються, аудит дебіторської заборгованості
- Відстеження та контроль дебіторської заборгованості.
- Робота з КПК
- Виїзд до клієнта
- Демонстрація та презентація продукту
- Виявлення потреби
- Допомога у виборі
- Формування первинної звітності
Червень 2017-Березень 2018 - менеджер із збуту ФОП Лонюк (рибна продукція, салати)
-Збір замовлень і продаж продукції в ТТ як оптової так і роздрібної торгівлі, а також VIP-клієнти.
-Виконання плану продаж.
-Укладання договорів та розширення клієнтської бази.
-Контроль дебіторської заборгованості.
-Відрядження із виїздом до клієнта.
-Робота із програмою 1С: створення накладних і заявок на відвантаження продукції, друк накладних і заявок, та інші операції.
- Здійснення дзвінків з успішною подальшою співпрацею і збільшення поставок з існуючими клієнтами.
-Спілкування з клієнтом і пропонування вигідних пропозицій для нього, тощо



Професійні навики:
Ведення претензійно-позовної роботи.
Складання позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, відзивів та заперечень на позови, заяв, клопотань, інших документів;
Робота з державними органами;
Оформлення та аналіз господарських договорів ;
Складання та правовий аналіз договорів, контрактів, угод, роз’яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків їх укладення, оцінка підстав для розірвання, визнання недійсними укладених договорів.
Аналіз та моніторинг законодавства та юридичної практики.
Спеціальні знання та навики:
Професійний користувач персональним комп’ютером: Microsoft Office (Word, Internet Explorer, E-mail).

Мови:
- Українська мова (вільно).
- Російська мова (вільно).
• Навики професійного спілкування.
• Вміння переконувати.
• Пошук і знаходження потрібної інформації.
Професійні якості:
Відповідальність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, допитливий, уважний, добросовісний і старанний по відношенню до виконання покладених на мене обов'язків, наполегливий, вмію працювати у колективі.
Порядний та цілеспрямований, зацікавлений у професійному зростанні.
Без шкідливих звичок, безконфліктний.



Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: