- PRO
Наталія
Помічник керівника, офіс-менеджер, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4871266/
Досвід роботи
Помічник керівника
з 07.2020 по 05.2024
(3 роки 10 місяців)
Хардсофт, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1.Оформлення і супровід тендерів на тендерному майданчику Prozoro. Довідки, заяви, листи, договори під ключ.
2. Пошук тендерів по напрямку комп'ютерна техніка і інженерних мережах.
3. Оформлення договорів з клієнтами і постачальниками.
Виконання доручень директора
4. Ведення первинної документації з клієнтами і постачальниками в 1С.
5. Ведення первинної документації (виписка рахунків+видаткових+оформлення договорів)з клієнтами і постачальниками для ФОП та IT відділу
6. Пошук, замовлення матеріалів та товарів. По всіх напрямках(вентиляції,інженерні мережі, відеоспостереження, заправка картриджів)
7. Замовлення продуктів, розхідних матеріалів і всього для підтримки життєдіяльності офісу.
8. Ведення листування та телефонних дзвінків з клієнтами/постачальниками.
9. Занесення бізнес процесів в CRM систему для подальшого аналізу.
10.Співпраця з компаніями, стосовно роботи.
11. Контроль роботи працівників по напрямках(щоб вчасно доставляли документи Новою поштою або іншими транспортними послугами для постачальникам на товар який прийшов для звітності )
12. Впевнений користувач ПК,Вчасно,Microsoft Excel
Event-manager
з 11.2018 по 07.2019
(8 місяців)
MagneticOne Group Corp. (IT - розробка програмного забезпечення), Тернопіль (IT)
Ведення подій, проектів від моменту розробки концепції до реалізації;
Розробка та продаж пропозицій клієнтам щодо проведення заходів;
Координація роботи інших департаментів, партнерів та підрядників у рамках реалізації проектів;
Комунікація й розвиток напрямку роботи з клієнтами, проактивний підхід;
Координація персоналу та роботи на майданчику (місце де будуть організовуватися заходи);
Ведення документообороту та звітності.
Освіта
Тернопільський національний педагогічний університет ім.Володимира Гнатюка
Психологія, Тернопіль
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси про « надання екстреної допомоги у надзвичайних ситуаціях», Сертифікат про « соціально психологічний тренінг «
2015
Наукові пікніки
2017-2018
SEO-тренди 2019
тиждень
Форум Тернопілля
1 день листопад 2018
Мистецький фестиваль Ї
2019
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Веб-браузери
- Ведення документації
- Ведення звітності
- Електронна звітність
- Виставлення рахунків
- Прибуткові та видаткові операції
- Комунікабельна ,справедлива, чесна, відповідальна.
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вище середнього
Рекомендації
Дідик Роман Богданович
Директор, ТОВ хардсофт
Додаткова інформація
Відвідування тренінгів і отримано за свою ініціативність сертифікатів
Тренінг:Надання психологічні допомоги
Соціально -психологічний тренінг
Я відповідальна, легко йду з людьми на контакт.
Люблю навчатися нового.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер, інспектор з кадрів
18000 грн, Тернопіль -
Офіс-менеджер, секретар, помічник директора
13000 грн, Тернопіль -
Помічник керівника, офіс-менеджер, діловод
Тернопіль, Дистанційно -
Юрист, офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
18000 грн, Тернопіль -
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Тернопіль -
Офіс-менеджер, помічник керівника
Тернопіль