Резюме від 27 березня 2024 PRO

Анна

Головний спеціаліст відділу управління персоналом, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу управління персоналом

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Департамент соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації, Київ (Державні організації)

Керівництво та організація роботи відділу:
– забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;
– забезпечення виконання плану роботи відділу;
– здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу організаційно-методичної роботи, посадових обов’язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку;
- запровадження заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу.

Організація та контроль:
- обліку використання робочого часу працівників департаменту;
- складання графіків відпусток та контроль за їх виконанням;
- здійснення контролю за присвоєнням рангу та встановленням надбавок за вислугу років;
- ведення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних, забезпечення контролю за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників в департаменті.

Виконня функцій:
- заохочення та мотивації персоналу;
- створення сприятливого організаційного та психологічного клімату;
- формування корпоративної культури у колективі департаменту;
- розв’язання конфліктних ситуацій.

Забезпечення постійного підвищення професійної компетентності державних службовців департаменту:
- узагальнення потреб у професійному навчанні;
- планування професійного навчання;
- складання разом із державним службовцем індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами щорічного оцінювання його службової діяльності.

Організація та проведення щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців департаменту:
– забезпечення моніторингу виконання завдань та ключових показників;
– оцінювання результатів службової діяльності державних службців.

Головний спеціаліст відділу управління персоналом

з 05.2021 по 06.2023 (2 роки 1 місяць)
Департамент соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної міської адміністрації, Київ (Державні організації)

Здійснення:
•аналізу кількісного та якісного складу державних службовців, вивчення потреби в персоналі на вакантні посади в департаменті;
•оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, Закону України «Про державну службу»;
•організації складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу;
•формування графіку відпусток працівників департаменту, підготовки наказів щодо надання відпусток та ведення їх обліку;
•обчислення стажу роботи та державної служби, контролю за встановленням надбавок за вислугу років, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
•підготовки в межах компетенції наказів про відрядження працівників департаменту;
•ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками департаменту ;
•ведення встановленої звітно-облікової документації та підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань кадрового діловодства:

Військовий облік ключові завдання:
•взаємодія з підрозділами ТЦК та СП по всій Україні щодо військового обліку та бронювання працівників;
•здійснення перевірки відповідності військово-облікових документів (перед працевлаштуванням на роботу);
•підготовка повідомлень ТЦК та сп про зміни в облікових даних (прийом, переведення, звільнення, зміни у сімейному стані та складі родини);
•оформлення необхідних документів для взяття на облік та бронювання працівників;
•переписка з усіма військкоматами в яких зареєстровані наші працівники, а також переписка з Генеральним штабом, Міністерством економіки та Міністерством оборони;
•підготовка та затвердження списків для бронювання ;
•налагодження зв’язків з працівниками ТЦК та сп.
Перебуваю на посаді Голови профспілкової організації працівників департаменту.

Помічник керівника

з 04.2018 по 10.2018 (6 місяців)
LexStatus, Київ (Нерухомість)

Ведення документообігу (реєстрація документів, договорів) ;
Зустрічі та проведення ділової переписки з партнерами;
Вхідна/вихідна кореспонденція;
Взаємодія з державними органами та партнерами компанії;
Прийом дзвінків від клієнтів;
Оформлення та видача технічної документації;
Оформлення та видача документів документів по оцінці нерухомості.

Ріелтор

з 03.2017 по 11.2017 (8 місяців)
Агенство нерухомості, Київ (Нерухомість)

Повний супровід угод з продажу та купівлі нерухомості:
- моніторинг ринку нерухомості, цінової політики;
- формування рекламної інформації, наповнення спеціалізованих сайтів.
- підбір об'ктов нерухомості з урахуванням побажань клієнта;
- підготовка комерційної пропозиції, презентації об'єкта клієнту;
- організація переглядів зацікавили об'єктів;
- підготовка попередніх і основних договорів, супровідних документів;
- ведення переговорів, участь при підписанні угоди купівлі -продажу нерухомості.

Стиліст

з 01.2008 по 01.2017 (9 років)
Фрілансер, сфера краси, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Освіта

Київський національний університет права

Правознавство, Київ
Вища, з 2009 по 2011 (1 рік 10 місяців)

Коледж морського і річкового флоту ім. гетьмана Петра Конашевича - Сагайдачного

Правознавство, Киев
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (2 роки 9 місяців)

Закінчила коледж з відзнакою

Знання і навички

Комунікабельність Підбір керівного персоналу Підбір виробничого персоналу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю багато років досвіду роботи з людьми у різних сферах - сфері бьюті індустрії, у сфері продажу, у сфері нерухомості, що дозволило мені набути такі якості як відповідальність, самостійність, стійкість до стресів, комунікабельність, розуміння психології клієнта, рентабельно розраховувати свій час, самостійно вирішувати всі проблемні ситуації і самостійно знаходити вихід з будь-якої із них.
Не маю шкідливих звичок, впевнений користувач ПК, легко навчаюся, готова працювати на результат з повною віддачею.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: