Резюме від 16 липня 2018

Дарья

Офис-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Іванова Дар'я Андріївна
• м. Харків
• тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Д.н. 08 лютого 1995 р.
• Незаміжня

ТОВ «Варіант-Тех» (виробництво штампів і прес-форм, 100 працівників)
м.Харків 07.02.2018-теп.час
Посада: менеджер із персоналу (07.02.2018-14.05.2018)
Посадові обов'язки:
Пошук і підбір персоналу
Контроль процесу адаптації, введення в посаду, проходження випробувального терміну
Формування та ведення особових справ персоналу компанії
Формування та ведення штатного розкладу
Облік відпусток, оформлення відпусток (графік, облік, розрахунок компенсації за невикористану відпустку при звільненні)
Ведення табеля обліку робочого часу
Ведення трудових книжок та книг обліку

Посада: менеджер із збуту (14.05.2018-теп.час)
Посадові обов'язки:
Прийом і реєстрацію заявок від клієнтів
Оформлення нових заявок в програмі 1С, контроль поточного стану замовлення (оплата, терміни виготовлення, відвантаження)
Реєстрацію і оформлення договорів і специфікацій з клієнтами, забезпечення правильності заповнення документів (збір інформації про клієнта: реквізити Компаній, порядок зв'язку, поштова адреса)
Перевірка виконань умов договорів з клієнтами (терміни, оплата, наявність необхідних документів)
Підготовка необхідних документів для здійснення своєчасного відвантаження замовлення
Здійснення інформування клієнтів по необхідності відсутніх документів (заявки, договору, специфікації, довіреності)

«UKRSIBBANK» (банк міжнародної групи BNP PARIBAS)
м.Харків 01.03.2017-31.07.2017
Посада: фахівець по обробці документів
Посадові обов'язки:
Прийом та реєстрація отриманих для зберігання кредитних документів, справ для відкриття поточних та депозитних рахунків фізичних та юридичних осіб-клієнтів
Перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства України копій документів для відкриття рахунків
Введення в програму даних клієнта - перевірка і коригування даних, при необхідності
Контроль першого рівня при повторній ідентифікації
Супроводження документообігу в рамках функціоналу Відділу документообігу, участь у оформленні документації для передачі у Архів Банку
Контроль дотримання строків передачі справ відповідальними підрозділами Банку на централізоване зберігання

ПП «Смайленд» (оренда торгових приміщень)
м. Харків 1.10.2013-31.03.2015
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Посадові обов'язки:
вирішення адміністративно-господарських питань
документообіг компанії (кореспонденція підприємства, електронна пошта, тощо)
організація службових відряджень
допомога керівнику в складанні щомісячних бюджетів
контроль якості прибирання тех. персоналу
ведення графіка зустрічей керівника
прийом вхідних телефонних дзвінків, переадресація
інформування співробітників про зміни або нововведення в компанії
організація корпоративних заходів і свят

Освіта

Вища (магістер):
з 2012р. по 2018р.
Харківський національний університет будівництва та архітектури
(ХНУБА)
Спеціальність: менеджмент

Незакінчена вища:
з 09.2016р. по 05.2019р.
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (ХНПУ ім. Г. С. Сковороди)
Спеціальність: юридична

Додатковівідомості

∙ Українська, Російська мови – рідні
∙ Англійська мова – рівень Intermediate (В1)
∙ Іспанська мова – рівень Beginner (А1)
∙ Водійське посвідчення кат. «В» з 2013р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: