• PRO

Артур

Digital-маркетолог, 50 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of digital marketing

з 02.2025 по 06.2025 (4 місяці)
Beauty-prof, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління всіма digital каналами
-Seo
-Google ads
-Facebook ads
-CPA
-Retention
Також повне управління Аналітикою всіх каналів
Аналіз Roas, cpa, roi, категорій та брендів, а також загальних показників інтернет магазину.
Виконання планів продажу по кожному каналу
Управління та менеджмент всією командою підрядників
Розробка стратегічного плану в ppc та таргеті управління брендами косметичної продукції
Управління фідами та асортиментом товарів, що виводяться в рекламу
Управління бюджетами та видатками у кожному з каналів
Участь у створенні глобальної маркетингової стратегії всього e-comm відділу.
Щільна робота з відділом закупівлі за продуктами та брендами (ціни, топ товари, знижки, створення акцій)
Створення нових технічних механік на сайті для підвищення середнього чека
Щільна робота з програмістами 1с та програмістами сайту (постановка ТЗ на впровадження нових функцій, подій або спільний пошук багів для покращення оптимізації сайту)
Вдалося виправити багато технічних багів у аналітиці та зробили більш корректну чистоту данних для підрохунку показників у рекламі, а також у адмінці сайту через (трекінг замовлень)
Вдалося на 7% скоротити розрив данних між кабінетом google ads та адмінкою сайту.
Налагодили з підрядниками звітність по стеженню кожного бренду (витрати, дохід, конверсії) для подальшого коррегування бізнес цілей з продажу брендів
Досягнення глобальних планів доходу інтернет магазину через стратегічне планування суміжних відділів (закупівля, IT, відділ продажів, маркетинг)
Стратегічні розробки структур рекламних компаній facebook ads та google ads для керування більш маржинальними брендами товарів)
Вибудовування гіпотез щодо акцій для компанії
Розробка стратегії разом із seo фахівцями з просування необхідних комерційних категорій та брендів для компанії.

Head of digital marketing

з 11.2024 по 02.2025 (3 місяці)
Sandalini, магазин жіночого взуття та сумок, Харків (Роздрібна торгівля)

Керування трьома проектами
Sandalini - Роздрібний магазин (мултибрендовий)
Allsy - Бренд взуття (Роздріб)
Allshoes - Гуртовий магазин

Ключова функція - Витримувати показник ROAS (Рентабельність проектів) з усіх рекламних каналів Facebook ads, Google ads
Також тестувати гіпотези та креативи по направленю Instashop (Тримати показник рентабельності та не перевищувати бюджет) разом з Креативним відділом для направлення Instashop обирали ТОП товари та тестували креативи у таргеті (додатковий оборот з Instashop +500.000 грн)
Плідна робота з аналзіом рекламних компаній та з їх стратегіями
Аналіз РК у Google Analytics 4 та у рекламних Кабінетах Google ads, Facebook ads
Cередній показник ROAS по Sandalini
Google ads 900% -1000%
Facebook ads 950%-1100%
В залежності від сезону
Також підключив додатковий канал СPA-сітки, що призвело до додаткового обороту та зараз ще розкачуємо цей канал.
Управління командою спеціалістів (PPC, Таргет, SEO, Копірайтер, Програміст)

Запуск нового проекту з нуля Allsy - новий бренд жіночого взуття
Підключення Аналітики, Технічний аналіз та налаштування сайту для запуска в рекламу, слідкування за контент менеджером як та коли виставляє нові товари, створення ТЗ на програміста по виправленню багів, та запуск додаткових функцій, створення рекламної стратегії та структури рекламних компаній.
Разом із SEO спеціалістом створили нову стратегію по запуску тактичних дій для покращення органічної видачи категорій взуття для Видачі у ТОП3 - ТОП5 сезонних категорій, та покращеня ситуації для індексації додаткових сторінок філтрів на сайті що призвело к різкому зростанню додаткових сторінок та нових ключів у гугл.
Пошук та підбір SMM спеціаліста та Email спеціаліста

Плідна робота з продуктом (товаром) аналіз категорій продажів кожну неділю/місяць, а також на аналізі продажу по продукту частково міняли рекламні стратегії та запускали нові РК
Аналіз воронки продажів у Looker Studio за неділю\місяць по різним каналам
Аналіз розмірів взуття та остатків, для того щоб швидко реагувати у рекламних компаніях, якщо наприклад Facebook ads зачепився за ТОП товари, щоб розуміти які товари можна швидко виключити та не перевищувати ціну за конверсію, якщо у товару вибились популярні розміри наприклад.
Робота з SearchConsole та Serpstap для розуміня які позиції та покази займаємо.
Запустив для Facebook ads через сервіс Renable додаткові (не стандартні) шаблони для каталожних компаній, такі шаблони запускають Answear, Intertop та інші лідери ринку.

Head of marketing

з 04.2023 по 11.2024 (1 рік 7 місяців)
Avic, Харків (Роздрібна торгівля)

Управління всіма каналами digital маркетингу та розробка стратегії на рентабельність категорій товарів.
-Прайс агрегатори
-Google ads
-Facebook ads
-Email-маркетинг
-SMM
-CPA
-SEO
Управління та робота з командою відділу маркетингу (smm-спеціаліст, ppc-фахівець, seo-копірайтер, seo-фахівець, дизайнер, програміст, email-маркетолог)
Пророблення рекламних компаній у google ads та facebook ads для збільшення конверсій, робота з аналітикою, робота з наскрізними звітами, за товаром, продажами, рентабельністю.
Розробка стратегії для соц.мереж, разом з smm-спеціалістом, опрацювання подачі контенту, робота над брендовим контентом, опрацювання дизайну та подачі відео в reels та тік-ток.
Робота з програмістом над виправленням помилок на сайті або над впровадженням нових фітч на сайт.
Робота з Email маркетингом, опрацювання та впровадження нових автоматичних тригерів email та viber, робота з промо розсилками.
Моніторинг аналітики з трафіку, кліків, конкурентів, позицій товарів, на прайс агрегаторах
Хотлайн, Надаві, Усі ціни.
Аналіз зі збільшення чи зменшення ціни за клік за тими чи іншими групами товарів.
Очищення фіда google mercant centre від нерентабельних товарів.
Моніторинг позицій щодо трафіку та сторінок у Google Search Console.
Робота з SEO копірайтером з написання потрібних статей та категорій/підкатегорій товарів на сайті, опрацювання внутрішньої перелінковки між категоріями товарів.
Робота із програмами штучного інтелекту ChatGPT, Midjourney.
Робота зі звітами в Google Analytics 4
Розробка сценаріїв для YouTube оглядів товарів.
Постійна комунікація із завдань команди відділу.
Постійний моніторинг позицій компанії в рекламних компаніях кожного з каналу, постійна робота з аналітикою для розуміння ситуації щодо транзакцій на сайті.
Щільна робота з відділом закупівлі за пріоритетними категоріями товарів, що пушим, що прибираємо, зниження цін на товари.
Розробка PR ідей для більшого залучення клієнтів до компанії та бренду.

Головні досягнення за перші 9 місяців праці досягли у гугл рекламі зріст у цінності
конверсії на +1126%
Зріст у конверсіях/покупках на +2452% завдяки переоформленню, переоптимізації
та переконструюванню рекламних компаній у кабінеті
Оптимізували витрати на прайс агрегаторах Хотлайн та Надаві
Оптимізували категорії товарів разом із відділом закупки, та рекламуємо тільки ті
категорії, або позіції товарів які вигідні з точки зору рентабельності.
Разом із программістами та SEO фахівцев виправили багато технічних помилок на
сайті, застосували та впровадили багато фішок, включаючи написання копірайтером нових текстів для різних категорій сайту + закуповували потроху посилання, але сайт
не ріс і застряг на 50-тих позиціях, після чого ближче до кінця року
виявили глобальний бан домену, після чого взялися за редизайн нового сайту, нову верстку і прикрутили новий домен, на сьогодні у сайта йде позитивна динаміка індексації сторінок та виведення нових ключових слів у Топ позицій.

Digital маркетолог/менеджер проекта

з 10.2022 по 04.2024 (1 рік 6 місяців)
Koleso, Харків (Роздрібна торгівля)

Аналіз цін
Аналіз окремих позицій товару
Аналіз конкурентів
Робота з маркетплейсами та прайс агрегаторами, налагодження стабільних продажів через дані канали, шляхом посилення внутрішньої реклами та оптимізації карток товарів.
Переробка головного сайту компанії, постановка тз програмісту, щодо усунення помилок на сайті, так само зміни пророблення покращення завантаження сайту та додавання нових змін до фідів товарів.
Робота з google analytics та google ads, постановка тз ppc спеціалісту, опрацювання нових тестових компаній зі збільшення замовлень, оптимізація рекламних компаній, доопрацювання фіду для google shoping.
Робота з Analytics з розробки покращення каналів трафіку.
Постановка тз контент менеджера зі зміни карток товарів на prom.ua та головному сайті компанії koleso.ooo.
Взяти участь у розробці єдиної структури між сайтом з продажу шин та між сайтом шинного сервісу, від ідеї до реалізації.
Робота із завданнями у програмі Trello
Прийняття участі у розробці seo стратегії разом із seo спеціалістом, щодо посилення трафіку, семантики та додаткових сторінок для покращення позицій сайту.
Участь у співбесідах людей на позицію smm-фахівця в штат для поповнення відділу маркетингу.
Постановка завдань штатного smm-фахівця.
Моніторинг конкурентів, їх позицій, акцій, дій в Інтернеті і не лише.
У період зимового сезону розсегментувавши рекламні компанії досяг зменшення ціни за конверсію та збільшення замовлень

Фриланс Digital маркетолог

з 02.2020 по 01.2022 (1 рік 11 місяців)
Проектна робота, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Працював фріланс маркетологом.
Налаштування контекстної та таргетованої реклами, робота з контентом на сайті, робота з адмінкою сайту, аналіз конкурентів, консультація з налаштування рекламних кабінетів.

Інтернет-маркетолог / Менеджер проекта

з 06.2019 по 12.2019 (6 місяців)
Polax, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Реклама в Google Ads, підбір ключових слів щодо цільової аудиторії та товарів, створення релевантних оголошень, постійна робота з мінус словами, налаштування ремаркетингу, оптимізація всіх рекламних компаній, створення банерів разом із дизайнером для залучення та повернення відвідувачів на сайт.
Постійна робота з Excel, створення рекламних компаній, опрацювання ключових слів та мінус слів.
Робота з Adwords Editor, завантаження та коригування оголошень.
Робота з Google Mercant Centre (запуск товарних оголошень)
Робота з Google Analytics, опрацювання та вивчення повної аналітики, продажу, відвідування, сеанси користувачів.
Планування рекламного бюджету
Запуск платної реклами у Facebook.
Робота з програмою Ringostat (аналіз клієнтів, які здійснювали дзвінки через сайт)
Робота з Google Tag Manager.
Робота з платформою сайту OpenCart (вивантаження та завантаження фіда з товарами, передача файлу аналітику для коригування цін, завантаження фото)
Пошук та співробітництво з фрілансерами (копірайтери, програмісти, контент менеджери) постановка ТЗ, контроль виконання у строки.
Аналіз юзабіліті сайту.
Робота з програмістом, складання ТЗ щодо змін на сайті.
Підключення на сайт LiqPay (онлайн платежі)
Робота з SЕО фахівцями на аутсорсингу, застереження планів на місяць, постановка ТЗ, контроль виконання завдань понеділок.
Співпраця з маркет-плейсом Розетка.
Робота з дизайнерами зі складання банерів для інтернет-реклами.
Робота з Prom.ua, Price.ua, HotLine.

Підвищив відвідуваність сайту з 30 осіб на день до 150 осіб на день за дуже конкурентної ніші. Також підвищив впізнаваність бренду на +5% від ринку всього будівельного інструменту в інтернеті. Підвищив рівень запитів в інтернеті за певними запитами на інструмент бренд+товар, бренд+категорія. Завдяки рекламним компаніям, сео роботам по сайту (статті, запити, опрацювання сторінок, пошук та виправлення помилок, зміна картки товару, зміна структури кошика, опрацювання мінус слів, виключення не цільового трафіку).
Всі роботи були виконані протягом 6 місяців.

Інтернет-маркетолог

з 06.2016 по 06.2019 (3 роки)
ООО "А-Профи Україна", Харків (Роздрібна торгівля)

Робота з Google Adwords, Яндекс Директ, Google Analytics, Яндекс Метрика, Google Search Console (Запуск рекламних компаній на різні країни СНД (Росія, Україна, Білорусь), збір та опрацювання ключових слів для рекламних компаній, робота з мінус словами, моніторинг аналітики відвідувань сайту, налаштування ремаркетингу, розробка стратегії просування сайтів компанії, оптимізація компаній)
Запуск рекламних компаній у КМС та РСЯ
Робота з Google Tag Manager
Робота з Google Mercant Center (Запуск товарних оголошень)
Робота зі всілякими дошками оголошень як по Україні, так і по СНД. (Робота з великою кількістю контенту, фото, опис, заголовки для оголошень)
Робота з маркетплейсами
Аналіз конкурентів
Email-розсилка за допомогою eSputnik, SendPulse
Запуск таргетованої реклами Вконтакте, ведення та підтримка сторінок компанії у Вк, Інстаграм, Фейсбук.
Взаємодія з клієнтами по телефону та листування через Email.
Пошук цільової аудиторії за допомогою додаткових джерел в інтернеті. (Форуми,портали)
Участь у написанні ТЗ для дизайнера сайту.
Постановка ТЗ для програміста сайту
Робота з Google Drive, Google Docs. (Ведення звітів у google таблицях)
Розробка рекламного бюджету на місяць.
Робота із чатом сайту.

Компанія, яка працювала у вузькій ніші «Вузькопрофільне обладнання для ремонту авто», я підвищив оборот з 50.000 грн до 500.000 грн за 1.5 роки роботи, завдяки рекламі та інструментам маркетингу.

Оператор Call Centre

з 03.2014 по 09.2014 (6 місяців)
Приват Банк, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Продаж кредитних карток та послуг банку для клієнтів.

Помічник бухгалтера

з 05.2012 по 05.2013 (1 рік)
., Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Заповнення накладних у програмі 1С, здавання звітів до пенсійного фонду, податкову, обл.стат.

Освіта

ХНАДУ

Факультет управління та бізнесу, спеціальність економіка підприємства, Харків
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Закінчив ступінь магістра

Додаткова освіта та сертифікати

PRяник-Школа Маркетинга та Піару

Пройшов курс з SMM. З 7.07.2016 по 14.09.2016, 2.5 місяці

SendPulse

Онлайн курс з Email маркетингу від сервісу SendPulse

FEDORIV - Онлайн курс "Папа бренда" від Андрія Федоріва (Розвиток бренду, стратегії, комунікації зі споживачем)

2021

"Багаж" Школа маркетингу та коммунікацій

Онлайн курс, стратегії Digital маркетингу

Seoquick, Seoakademiya

Тренінги та вебінари з seo каналів (органічний трафік)

Genius Marketing, Онлайн конференція на тему "Розробка та впровадження маркетингової стратегії"

Спікер: Дарина Примак-Директор з маркетингу компанії LIQUI MOLY&BIZOL

Курс Project Manager від компанії Genius space (genius marketing)

правління ризиками проекту, життєвий цикл проект, управління командою

Genius.space Курс по Google таблицях

Робота з даними, форматуванням, формулами, графіками та звітами.

Rau Expo захід для ритейлерів

2023

PROANALYTICS (GA4 Basic)

2 неділі
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Facebook Ads Manager
  • Google Tag Manager
  • Facebook
  • Умение анализировать
  • Serpstat
  • Google Search Console
  • Google Sheets
  • SimilarWeb
  • Google
  • Конкурентный анализ
  • SendPulse
  • Реклама
  • ESputnik
  • Google analytics 4
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Управління командою
  • Управління проєктами

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

-Складання та реалізація маркетингової стратегії
-Складання контент плану
-Проробка та сегментація цільової аудиторії
-Аналіз конкурентів
-Оптимізація всіх рекламних каналів
-Вибудовування стратегії комунікацій із ЦА
-Розвиток бренда компанії
-Управління проектом та координація роботи відділу
-Вміння розкладати аналітику на дрібні частки та будувати наскрізні звіти
-Вміння працювати у багатозадачності

Особисті якості:
Цілеспрямований, вмію знаходити спільну мову в компанії, не маю шкідливих звичок.
Постійне навчання у професійній діяльності. Креативний підхід до розв'язання задач.
Читаю цікаві та корисні книги з маркетингу, психології та особистого розвитку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: