Резюме від 3 травня 2024 PRO

Катерина

HR-менеджер, рекрутер, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 06.2022 по 12.2023 (1 рік 6 місяців)
Раск. Ін-Агро, ПП, Черкаси (IT)

РЕКРУТИНГ:
- прийом заявок на підбір персоналу від керівників відділів;
- пошук кандидатів за допомогою xray-пошуку, соц.мереж (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
- закриття вакансій Tech/Non-tech (Dev, Analyst, Sales Managers, Accountant, Economist);
- формування кадрового резерву компанії
- формування нової команди під нове направлення компанії (6 осіб).

РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:
- оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
- проведення 1to1 з керівниками відділів та співробітниками;
- утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
- участь в нарахуванні оплати праці для працівників одного із відділів компанії (6 осіб);
- розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
- організація курсів та навчання для співробітників;
- формування та управління бюджетом місяць/рік;
- організація event-ів та заходів в компанії;
- контроль та робота з кадровою документацією;
- формування пакету бенефітів, замовлення подарунків;
- адміністрування BAS Зарплата і кадри.

Провідний HR-менеджер

з 08.2021 по 06.2022 (10 місяців)
ТОВ "Мокавто", Черкаси (Машинобудування)

РЕКРУТИНГ:
- прийом заявок на підбір персоналу від керівників направлень;
- формування HR стратегії щодо якісного та кількісного підбору персоналу;
- масовий рекрутинг та підбір лінійного персоналу, ТОП-менеджменту;
- пошук кандидатів за допомогою executive search та xray-пошук, соц.мережі (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
- робота з рекламою вакансій та компанії, розміщення оголошень щодо пошуку персоналу на різних джерелах;
- формування кадрового резерву компанії.

РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:
- оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
- утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
- моніторинг ринку праці та аналіз компаній конкурентів;
- формування політик та регламентів;
- розробка посадових інструкцій;
- формування фінансової політики оплати праці та участь в розробці систем оплати праці для працівників різних відділів;
- розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
- організація курсів з англійської мови для співробітників;
- участь у розвитку корпоративної культури компанії.

КЕРІВНИЦТВО:
- постановка задач та контроль роботи відділу кадрів: у прямому підпорядкуванні 4 особи (інспектор з кадрів, рекрутер, 2 тех.працівника);
- контроль відвідування працівників на виробництві, щоденний кадровий контроль цехів;
- щотижневе звітування керівництву щодо функціонування відділу та виконання планів.

Фахівець з обслуговування фізичних осіб

з 01.2020 по 02.2021 (1 рік 1 місяць)
АТ Сбербанк, Сміла (Фінанси, банки, страхування)

- обслуговування фізичних осіб у відділеннях товариства
- касове обслуговування
- операції по валютним переказам
- продаж фінансових операцій продуктів
- телефонні продажі (холодні дзвінки)
- підготовка та обробка документації
- контроль відправок пошти

Менеджер з кредитування

з 12.2016 по 01.2020 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "KF.UA", Сміла (Фінанси, банки, страхування)

- прийом резюме,участь у співбесідах з керівником
- прийом кандидатів на посаду, навчання стажерів
- адаптація
- оформлення кадрових документів (заповнення карток П-2,
біографій)
- контроль оформлення та відправка важливих документів
в центральний офіс та архів
- організація корпоративних заходів
- замовлення необхідної канцелярії для офісу
- своєчасний ремонт та заміна офісної техніки
- обробка великої кількості клієнтських баз даних компанії
- ведення статичних звітів згідно продажів регіону
- формування пакету документів по операціям клієнтів
- ведення касової звітності

Отримання кваліфікації "старший менеджер з продажів"
Отримання кваліфікації "провідний менеджер з продажів"

Освіта

Харківський Національний Університет ім.Н.Є.Жуковського "ХАІ"

Факультет радіотехнічних систем літальних апаратів, спеціаліст з телекомунікацій, Харків
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ШКОЛА ПО ПІДГОТОВЦІ HR МЕНЕДЖЕРІВ ТА РЕКРУТЕРІВ Черкаси Лектори: Оксана Трипольська и Олена Тихонова

2018, 2 місяца

Тренінг "Эфективні продажі"

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint Adobe Photoshop MS Visio WordPress Adobe 1С ЗУП Користувач BAS ERP Odoo Google Sheets Google Docs Google Drive Google Meet Hurma Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Ведення кадрового обліку Аналітичне мислення

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Готова до відряджень. Знаходжусь у Польщі (Вроцлав).
Віддаю перевагу починати справи і доводити їх до успішного завершення.
Бажаний тип зв'язку - телеграм @kathi_grch
Розглядаю виключно дистанційне працевлаштування

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: