Резюме від 24 липня 2018

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4948665

Адміністратор торгового залу, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Іллінці

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Чабанюк Сергій Валерійович

Д.н. 26.10.1981 р. Сімейний стан: одружений (маю 2-х синів та 2-х доньок віком 16 та 1 років, 11 та 13сроків)
Домашня адреса: вул. Суворова буд. 1, с.Слобідка, Вінницька обл.
Телефон: моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Отримання роботи на посаді консультанта call-центру, в стабільній компанії, якій стане в нагоді мій набутий практичний досвід та знання. Цікавить перспектива реальної можливість кар’єрного росту, адекватний рівень заробітної плати, отримання практичного досвіду роботи з клієнтами.
Кваліфікація та професійні навички:
Досвід проведення переговорів, продажів, підписання договорів – знання всіх правил стилістики та юриспруденції.
Знання комп’ютера на високому рівні адміністратора ПК (Основні банківські програми: АРМ, ОДБ, Retail Union, RC Front, CRM ,КОМУНАЛ, Грошові перекази та інші програми; Windows, Word, Excel, Internet, Outlook Express, , 1С: Підприємство 7.7 (8.0) Навички оброблення клієнтських баз, досвід роботи з фільтрами Microsoft Excel. Володіння навичками роботи на сучасній офісній техніці.
Мови: українська – рідна, російська – вільно, англійська –базова.
Брав участь в практичних тренінгах: «Ефективні продажі», «Розвиток платіжних терміналів - Еквайринг», «Фінансовий моніторинг»,
Навчався на 2-х тижневих практичних заннятях «Підвищення кваліфікації керівника страхування» в Центральному офісі Страхової компанії «АСКА», м. Донецьк
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, хороші організаторські здібності, аналітичний склад розуму, уміння працювати в команді, стресостійкість, вміння знаходити нестандартні рішення виникаючих проблем, та об’єктивно оцінювати ситуацію.
Досвід роботи
10.2012 – 10.2013 АТ «СБЕРБАНК РОСІЇ» Головний фахівець відділу обслуговування корпоративних клієнтів та МСБ Бориспільського відділення №1 (м.Бориспіль)
Консультування клієнтів про банківські продукти по телефону, які в 80% випадків приводили до залучення клієнтів та успішним продажам;
Оформлення, консультування та супроводження - здійснення банківських операцій по банківським продуктам: відкриття поточного рахунку юридичним особам та фіз. особам підприємцям; корпоративних карткових рахунків та корпоративних карток, підписання договорів Еквайрингу та встановлення на торгівельні точки платіжних терміналів.
Оброблення та прийняття платіжних доручень в національній валюті. Супроводження та проведение валютного контроля по продажу та купівлі валюты на МВРУ , контроль відправки валютних платіжних доручень.
02.2011-10.2012 – ТОВ «Л.Л.К.» менеджер з продажу ( торговий представник)
Зустріч з клієнтами та проведення переговорів, заключення договорів на поставку продукції,
Консультування клієнтів про продукти по телефону, залучення клієнтів;
09.2010 – 02.2011 - ЗАТ « УАСК «АСКА» Начальник управління страхування
Проведення консультацій та підписання страхових угод по страхуванню відповідальності, страхуванню майна, особистому страхуванню.
Розвиток страхових програм. Ведення звітності та інвентаризації. Формування підлеглої структури управління; Залучення нових та підтримка існуючих клієнтів;
06.2007р. ВАТ КБ «Надра» старший менеджер по роботі з фізичними особами.
Надання консультацій, оформлення та супроводження здійснення банківських операцій за банківським продуктам: Тарифні пакети (карткові рахунки); споживчі кредити; Авто кредитування; Кредитування споживчої нерухомості, оформлення кредитних та дебетних карток.
Оцінка ризиків кредитування по здійсненню кредитних операцій фіз. особа, фіз. особа підприємцям, юридичним особам. Оцінка фінансового стану юридичним особам.
Проведення платежів та контроль зведення балансу відділення.
Робота по контролю та виявленню проблемних активів, робота з страховими випадками.
Відкриття банківських рахунків фізичним особам: (поточний, депозитний накопичувальний, кредитний, мультивалютний рахунок)
7.2006 «Правекс-Банк» старший менеджер зі споживчого кредитування. м. Київ
Проведення переговорів та підписання договорів по співробітництву з потенційними клієнтами (фірмами, торгівельними мережами, підписання договорів по видачі споживчих кредитів.
Освіта 1999 - 2005 МАУП, економічний факультет, спеціальність – менеджер організації бизнесу,
ступінь: спеціаліст


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: