Любов
Директор з персоналу, начальник відділу кадрів
- Розглядає посади:
- Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, Фахівець з кадрів, Адміністратор, Помічник нотаріуса, Секретар, Фахівець з діловодства, Товарознавець
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Вишгород
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4948920/
Додаткова інформація
ЛЮБОВ АХТИРСЬКА
Тел. моб. [
Дата народження: 21 грудня 1979 року
Сімейний стан: одружена
Вважаю, що саме головне у роботі – вміння спілкуватися з людьми на любому рівні, чесність, трудолюбивість, вміння бути лідером. Володію добрими навичками і досвідом адміністративної роботи, комунікабельна, пунктуальна, акуратна в роботі.
Досвід роботи :
05.08.2015 – теперешний час ТОВ «Авто МАГ»
Виконавчий директор
•організація договірної діяльності;
•організація роботи відділу персоналу;
•організація та контроль ведення кадрового обліку та діловодства;
•проведення мотиваційних тренінгів;
•проведення співбесід, аналіз анкет, організація програм стажування.
01.08.2007 – 27.07.2015 ТОВ «БАЯРД 9 »
( напрямок - охоронна діяльність ( несення охорони без зброї ) згідно Ліцензійних умов,
особовий склад ТОВ - понад 1000,розташування об’єктів м. Києв та регіонам України )
Кар’єрний зріст:
Заступник генерального директора по роботі з персоналом: 01.10.2010 - 27.07.2015
Керівник служби охорони праці: 01.02.2008-30.09.2010
Менеджер по персоналу /старший інспектор з кадрів ( сумісництво ) : 01.08.2007-31.01.2008
03.01.2006 -31.07.2007 ТОВ «БАСТІОН » ( з 01.08.2007 перехід особового складу на юридичне лице « БАЯРД 9 »)
Кар’єрний зріст:
Менеджер по персоналу : 01.08.2006-31.07.2007
Менеджер по підбору та навчанню персоналу : 03.01.2006-31.07.2006
Інженер з охорони праці ( сумісництво ): 01.08.2005-31.07.2007
Організація роботи відділу персоналу:
•розробки та затвердження макетів матеріалів (преса, агентства, центр занятості, виставки);
•розміщення реклами , робота зі ЗМІ, інтернет;
•написання методичних програм і матеріалів;
•проведення мотиваційних тренінгів;
•проведення співбесід, аналіз анкетування, ведення статистичних даних ;
•організація програм стажування;
-моніторинг , формування бюджету з/п по регіонам України;
-контроль над виходами на роботу, табелювання особового складу , виплати заробітної плати;
-робота із зарплатно-картковим проектом ;
-оренда службових квартир , відрядження;
-ведення діловодства підприємства ( Накази по підприємству , Розпорядження , контроль над вхідною та вихідною документацією);
-робота по забезпеченню канцтоварами;
-організація та контроль по роботі з логістикою.
-тісна співпраця з фондами, ЦЗ та контролюючими органами ;
Організація та контроль ведення кадрового обліку та документації по особовому складу ( штатні працівники та умови Договорів цивільно-правового характеру )
•формування особових справ працівників;
•ведення наказів по кадрам (прийом, переведення, відпустки ,звільнення);
•ведення наказів по підприємству ( відрядження, розробка та затвердження штатного розкладу);
•розроблення та підписання графіку відпусток;
•оформлення та ведення обліку відпусток, лікарняних;
•ведення табелів відпрацьованого часу;
•ведення руху трудових книжок;
•заповнення та зберігання трудових книжок;
Відповідальність та контроль по питанням служби охорони праці :
- організація створення служби охорони праці;
- розроблення та написання інструкцій з питань охорони праці;
- розроблення Програми та Тематичного плану навчання з питань охорони праці керівного та адміністративного складу, оформлення видачі посвідчень;
-розслідування та облік нещасних випадків;
•повна робота складу спеціального форменного одягу (проведення тендерів, організація роботи з контрагентами , специфікація замовлення, ведення складського обліку в цілому );
•організація проведення медоглядів та спецперевірок особового складу;
•робота з Держнаглядом охорони праці та ФССНВ;
Робота в програмі SAP модуль HRP при відкритті адміністративних прав
ведення бази даних в програмі 1С
2003- офіс-менеджер ; 2004-2005 - ТОВ «ШЕРХАН»
Начальник відділу кадрів
-ведення кадрової документації;
-оформлення трудових книжок;
-оформлення документів по відрядженню;
-ведення табелю робочого часу;
-спеціаліст з охорони праці.
Освіта :
1997-2002 рр. Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини
Спеціальність: вчитель біології , географії, валеології і основ екології, організатор туристичної роботи.
2010-2013 рр. Полтавська аграрна академія
Спеціальність: економіка підприємства
курси ТУ ДЕРЖНАГЛЯДУОХОРОНПРАЦІ України по Київській області та м.Києву
Володіння Word, Excel, CorelDRAW, Internet, офісною технікою
Схожі кандидати
-
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль -
HR-керівник, начальник відділу кадрів (HR)
Київ, Львів , ще 6 міст -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ -
Директор підрозділу, заступник директора, керівник відділу продажів
100000 грн, Київ -
Начальник відділу з управління персоналом, адміністратор (кадри, HR, рекрутинг)
Київ -
HRD, керівник відділу рекрутинга, HR generalist (HR)
Київ