Резюме від 9 травня 2024 PRO

Владислав

Digital Marketing Manager, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Олександрія
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Digital Analyst

з 01.2024 по 04.2024 (3 місяці)
Starlight Media, Київ (ЗМІ, медіа)

• Аналіз та відстеження метрик YouTube Studio:
- CPM
- RPM
- Engagement
- Reach
- Ev. view duration

• Cегментація аудиторії за гео, віком, статю, джерелом трафіку та типом пристрою

• Робота з Excel (Структуризація та вирахування даних за допомогою масивів)

• Візуалізація і консолідація даних та підготовка звітів за допомогою Looker (Google Data Studio) та DWH Power BI

• Висування гіпотез та прогнозування

Спеціаліст з медіа просування в Інтернеті (Digital Media Specialist)

з 01.2023 по 10.2023 (9 місяців)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Налаштування, запуск та контроль запущених медійних рекламних кампаній в Google Ads (GDN, Video, In-Feed) та Facebook Ads Manager (Охоплення);
- Контроль показників рекламних кампаній (CPM, CPV, CTR) з метою ефективності;
- Візуалізація даних за допомогою Looker (Data Studio) для сформування звітності
та робота з Google Analytics (Universal і GA4);
- Робота з підрядниками (Постановка ТЗ).

PPC-спеціаліст

з 10.2020 по 04.2022 (1 рік 6 місяців)
Comfy, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Підготовка медіапланів (розрахунок планового бюджету та показників)
- Написання тексту для рекламних оголошень
- Підбір ключових слів за допомогою KeyWord Planner для формування семантичного ядра.
- Налаштування, запуск та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads (Контекстна реклама - Search, GDN, Discovery, Video, Shopping) та Facebook Ads Manager (Таргетована реклама)
- Контроль запущених рекламних кампаній за такими показниками з метою ефективності :
CPC (Ціна за клік)
CPM (Ціна за показ)
CTR (Рейтинг клікабельності)
- Аналіз рекламних кампаній (ROAS – окупність витрат на рекламу)
(ROI - окупність інвестицій)
- Візуалізація даних за допомогою Google Data Studio
- Налаштування тегів за допомогою Google Tag Manager
- Аналіз ефективності рекламних каналів через Google Analytics
- Підготовка звітів

Менеджер з digital - маркетингу

з 04.2020 по 09.2020 (5 місяців)
VARUS, Дніпро (Роздрібна торгівля)

• Участь у створенні та тестуванні функціоналу веб-сайту компанії.
• Рекомендації щодо підбору, контролю та аналізу ефективності роботи підрядників (створення, підтримка, просування сайтів, лідогенерація).
• Планування та запуск рекламних кампаній у Facebook/Instagram, GDN, Search на основі сформованих гіпотез за погодженими медіапланами. ( Планування ефективності рекламних кампаній за допомогою Google Keyword Planner , Results Planner Google Ads та Facebook Campaign Planner )
• Керування рекламними кампаніями за допомогою сервісів просування Facebook Ads Manager та Google AdWords.
• Аналіз ефективності рекламних кампаній.
• Ведення документообігу з рекламних кампаній.
• Налаштування інструментів веб-аналітики: Google Tag Manager, Google Analytics та Facebook Pixel.
• Ведення аналітики кампаній та показників сайту, підготовка звітів. ( Візуалізація аналітичних даних за допомогою Google Data Studio).
• Генерація нидей для модернізації сайту, встановлення технічного завдання агентствам.

Менеджер з реклами

з 10.2019 по 02.2020 (4 місяці)
Незалежна лабораторія ІНВІТРО, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Вивчення просуваних послуг (Аналіз мотивації попиту на послуги, вивчення впливу рекламних кампаній на збільшення попиту);
- проведення маркетингових досліджень, спрямованих на аналіз конкуруючого середовища та ринку;
- складання портрета цільової аудиторії та її сегментація;
- пошук споживчих інсайтів;
- розробка продуктів компанії з метою цифрових комунікацій із цільовою аудиторією;
- Пошук та оцінка рекламних Інтернет-майданчиків;
- формування стратегії просування, регулярне оновлення стратегії на базі одержаних показників ефективності;
- формування документації.

Ведення існуючих рекламних кампаній:

- планування бюджету, який буде необхідний просування;
- запуск та підтримка нових контекстних/медійно-контекстних кампаній у системах Google;
- Складання звітності про ефективність рекламної компанії;
- Контроль трансляції рекламних оголошень, аналіз відвідуваності сайтів, якості трафіку.

Розробка стратегії E-mail-маркетингу:

- пошук привабливого контенту та верстка контентних листів;
- робота з клієнтською базою - відстеження доставляння розсилок, відкритості листів;
- проведення A/B - тестування
- аналіз та оптимізація ключових позицій розсилок;
- Складання звітності про ефективність рекламної компанії.

Ведення сайту компанії.

Менеджер з маркетингу

з 01.2019 по 10.2019 (9 місяців)
ВВС - СЕРВІС, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- Регулярна підготовка звітів;
- Аналіз ринків присутності продукції;
- Аналіз конкурентного середовища;
- Вивчення, оцінка потенційно цікавих ринків для розширення збуту;
- Підготовка зведеного плану маркетингових продажів, контроль за його виконанням усіма сегментами компанії;
- Визначення та здійснення маркетингової стратегії;
- Робота з брендингом компанії - розробка, реалізація та вдосконалення.
- Проведення маркетингових кампаній: участь у розробці різних пропозицій, акцій, конкурсів, промо, знижок - а також підготовка, запуск, контроль матеріалів для рекламних кампаній;
- Ведення переговорів із підрядниками;
- Робота із сайтами компанії, форумами;
- Еmail - розсилка:
створення листів, що продають, складання та ведення баз даних, проведення A/В - тестування.
- Ведення соціальних мереж та сайту компанії.

Вебмайстер

з 09.2018 по 10.2018 (1 місяць)
RichAdvert, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Проходив стажування в компанії RichAdvert (м. Київ) на посаді вебмайстер (арбітраж трафіку).

На час стажування пройшов навчання, а також поглиблено вивчив такі аспекти як:
- Вступна частина. Знайомство із СРА (теорія)
- Розбір та налаштування рекламної компанії в різних сервісах та соц.мережах (Google Adwords, MyTarget, Yandex.Direct, VK Target та Facebook
- Робота з Google.Analytics та Yandex.Metrika
- робота з рекламними офферами та СРА-мережею компанії;
- Налаштування посадкової сторінки під рекламний оффер
- робота з кодовою частиною посадкової сторінки, налаштування та додавання пікселя Facebook; (технічна частина)
- Складання гіпотез на формування рекламних компаній
- робота зі спеціальними програмами (FileZilla);
- Створення креативів (банери/ролики) та написання продаючих текстів.

Освіта

Олександрійський технікум БНАУ

Ветеринарна медицина, Олександрія
Середня спеціальна, з 2014 по 2018 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Google Digital Workshop ( Google )

2019

Цифрові комунікації у глобальному просторі ( ITArts )

2019

Знання і навички

MS Excel MS Word Adobe Photoshop MS PowerPoint Користувач ПК Google Ads Google Analytics Adobe Illustrator MS Outlook Facebook Ads Manager SMM Бітрікс24 Google Tag Manager Facebook CRM Tilda Trello Уміння аналізувати Таргетинг Google Jira SendPulse Реклама Adobe GetResponse FileZilla SEO - оптимизация

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Португальська — початковий

Додаткова інформація

- Комунікабельність
- Ініціативність
- Цілеспрямованість
- Вміння працювати в команді
- Вміння виконувати чітко поставлені завдання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: