Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 серпня 2023 PRO

Ірина

Керівник департаменту правового забезпечення та управління персоналом

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з правових питань та управління персоналом

з 01.2020 по 05.2022 (2 роки 4 місяці)
ТОВ «ЕНВІ КОМПАНІ», Київ (надання послуг екологічного характеру)

Координація діяльності розробників екологічної документації (Оцінка впливу на довкілля, Стратегічна екологічна оцінка, Дозвіл на викиди, декларації про відходи);
Успішне проходження тендерних процедур;
Робота у сфері корпоративного та трудового права
Захист і представлення інтересів компанії в контролюючих та правоохоронних органах всіх рівнів та інстанцій (участь в перевірках, підготовка відповідей на запити);
Складання різних юридичних документів договорів, угод, заяв, скарг, позовів, клопотань, протоколів.
Адміністрування штатного розпису.
HR аналітика.
Втілення програм матеріальної та нематеріальної мотивації. Організація економіки праці на виробництві.
Підготовка та втілення методів обліку та аналізу показників з праці. Проведення співбесід і складання короткого Брифу про кандидата. Підготовка програм навчання та підвищення кваліфікації працівників.
Підготовка програм адаптації кандидатів.

Заступник директора з правових питань

з 01.2019 по 12.2020 (1 рік 11 місяців)
ТОВ «ЕНВІПРОДЖЕКТ», Київ (надання послуг екологічного характеру)

Координація діяльності розробників екологічної документації (Оцінка впливу на довкілля, Стратегічна екологічна оцінка, Дозвіл на викиди, декларації про відходи);
Успішне проходження тендерних процедур;
Робота у сфері корпоративного та трудового права
Захист і представлення інтересів компанії в контролюючих та правоохоронних органах всіх рівнів та інстанцій (участь в перевірках, підготовка відповідей на запити);
Складання різних юридичних документів договорів, угод, заяв, скарг, позовів, клопотань, протоколів.

Директор

з 01.2014 по 12.2016 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «ЕКСПРЕС ЦЕНТР», Київ (надання послуг)

Юрисконсульт

з 01.2013 по 12.2018 (5 років 11 місяців)
Приватний підприємець, Київ (юридичне супроводження господарської діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)

Направлення компаній які були на юридичному аутсорсингу:
транснаціональні компанії з іноземними інвестиціями;
-підприємство сфери фармації (аптеки);
-компанії сфери оптової торгівлі парфумерно–косметичними засобами, миючими засобами, послугами мобільного зв’язку національних операторів України;
- компанії з надання послуг щодо захисту навколишнього середовища;

Виконувані обов’язки:
-адміністрування штатного розпису. -HR аналітика. -втілення програм матеріальної та нематеріальної мотивації. -організація економіки праці на виробництві. -підготовка та втілення методів обліку та аналізу показників з праці. -проведення співбесід і складання короткого Брифу про кандидата. -підготовка програм навчання та підвищення кваліфікації працівників.
-підготовка програм адаптації кандидатів.
-підготовка шаблонів договорів (купівлі-продажу, оренди, поставки, послуг, робіт);
-розробка внутрішніх документів підприємства (інструкції, накази, протоколи);
проведення переддоговірної роботи;
-претензійно-позовна робота на всіх стадіях процесу в судах загальної та спеціальної юрисдикції;
- проведення підготовчої роботи до реєстрації торгових марок. -супроводження захисту права інтелектуальної власності;
- консультування керівництва щодо питань: оподаткування, фінансово-господарських відносин, інтелектуального права; сертифікації, маркування, розмитнення товарів;
- підготовка та проведення (реєстрація) змін складу засновників ТОВ, змін керівника, змін про юридичну особу, що містяться в ЄДР, ліквідація ТОВ.
- супроводження кадрового діловодства;
- організація внутрішнього діловодства;
- проведення переговорів з контрагентами.

Юрисконсульт

з 01.2011 по 12.2011 (11 місяців)
Аудиторська фірма «ДЕ ВІЗУ», Київ (юридичний аутсорсинг)

Надання юридичних консультацій клієнтам аудирторської фірми.
Юридичне супроводження 14 компаній (оціночні, аудиторські, поліграфічні, фінансові)
Управління нерухомістю
Проведення матерелізації акцій приватного акціонерного товариства

Начальник юридичного відділу

з 01.2009 по 12.2010 (1 рік 11 місяців)
ДП «Розрахунковий центр Міністерства транспорту та зв’язку України», Київ (продаж квитків на усі види транспорту)

Підготовка нормативно - правових актів (Наказ Мінстрансзв'язку та Мінюста) для створення єдиного електронного квитка на всі види транспорту "Е-квиток"
Складання різних юридичних документів договорів, угод, заяв, скарг, позовів, клопотань, протоколів тощо;
Захист прав у сфері інтелектуальної власності (реєстрація ТМ, судові справи)
Досягнення: створення нормативної бази для запровадження електронної платформи "Е-квиток"

Начальник юридичного відділу

з 01.2008 по 12.2009 (1 рік 11 місяців)
ДП «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ», Київ (забезпечення роботи Міністерства трансорту)

Забезпечення ефективної роботи юридичного відділу (4 шт.од.)
Робота у сфері корпоративного та трудового права;
Захист і представлення інтересів компанії в контролюючих та правоохоронних органах всіх рівнів та інстанцій (участь в перевірках, підготовка відповідей на запити);
Складання різних юридичних документів договорів, угод, заяв, скарг, позовів, клопотань, протоколів тощо;
Ведення претензійно-позовної роботи на всіх її етапах (господарський, адміністративний, цивільний процеси), виконання судових рішень;
Правовий супровід взаємодії з банками та страховими компаніями (укладання та виконання договорів; страхові випадки)
Досягнення: успішне проведення зборів трудового колективу (кількість штату 380 чоловік)

Юрисконсульт

з 01.2006 по 12.2007 (1 рік 11 місяців)
Будівельна компанія «ЦИТАДЕЛЬ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Юридичне оформлення відселення мешканців приватних будинків з орендованої земельної ділянки під будівництво комплексу багатовкартирних будинків в місті Бориспіль.
Організація продажу квартир.

Юрисконсульт

з 01.2004 по 12.2005 (1 рік 11 місяців)
ГФ №1 ДП «Спеціалізована будівельна компанія» Міністерства надзвичайних справ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Юридичне супроводження будівництва багатоквартирних будинків для працівників МНС.
Участь у тендерних закупівлях.
Підготовка документів оформлення корпоративних прав.
Робота на Чорнобільській АЕС.

Юрисконсульт

з 01.2003 по 12.2004 (1 рік 11 місяців)
ДП «Київське управління механізації ї будівництва» Міністерства оборони України, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення претензійно-позовної роботи на всіх її етапах (господарський, адміністративний, цивільний процеси), виконання судових рішень.
Захист і представлення інтересів підприємства в контролюючих та правоохоронних органах всіх рівнів та інстанцій (участь в перевірках, підготовка відповідей на запити);
Складання різних юридичних документів договорів, угод, заяв, скарг, позовів, клопотань.
Досягнення: Стягнення заборгованості з військових частин.

Спеціаліст відділу організації працевлаштування

з 01.2002 по 12.2002 (11 місяців)
Київський міський центр зайнятості, Київ (Пошук персоналу, HR)

Підготовка процесів ЦЗ для працевлаштування населення

Освіта

Академія праці та соціальних відносин (освітній заклад профспілок України)

Юридичний, Правознавство (фінансове, податкове, господарське), Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси «Менеджмент з управління персоналом»

2022, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word ЛІГА:ЗАКОН Комунікабельність Державні реєстри Тендерні процедури Робота у сфері корпоративного права Вміння координувати процеси та людські ресурси. Зосередженість на цілі. Уважність до деталей. Стресостійкість.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досягнення:
Укомплектування штату компанії від 0 % до 100 %. Вміння самостійно налагоджувати клімат в колективі. Уміння зорієнтувати колектив на досягнення цілей компанії. Великий особистий досвід у врегулюванні кризових ситуацій в колективі.
Судові справи, в яких я приймала участь, задоволені на користь моїх роботодавців чи клієнтів.
Маю подяки від керівників підприємств та від Міністра транспорту та зв’язку.
З моєю участю було запроваджено систему Мінтрансзв'язку «Єдиний електронний квиток» на всі види транспорту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: