• PRO

Казанова

Діловод, архіваріус

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2017 по 02.2022 (5 років 1 місяць)
ТОВ «Холдингова компанія «Мілоан», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Взаємодія з дочірніми компаніями та керуючою компанією БЦ (орендодавцями та суборендарями).
• Керівництво адміністративно-господарською діяльністю, питань з експлуатації офісу:
• Укладання та супровід господарських договорів:
• Моніторинг фінансових витрат з метою їх оптимізації.
• Участь у складанні бюджету адміністративно-господарської діяльності компанії, контроль та ведення звітності про використання коштів, участь у проведенні інвентаризації.
• Організація та контроль фізичної та технічної охорони об'єкта: відео спостереження, охоронна та пожежна сигналізації.
• Робота з програмою: система контролю доступу – СКД:
- ведення системи обліку робочого часу;
- замовлення та прошивка перепусток допуску по необхідних зонах доступу.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2011 по 12.2016 (5 років 11 місяців)
ТОВ «Агентство креативного маркетингу «Діалла», Благодійний фонд «Пробіг під каштанами», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Керівництво адміністративно-господарською діяльністю, питання експлуатації офісу.
• Укладання договірних відносин та контроль виконання з підрядними організаціями.
• Взаємодія з орендарями. Контроль ефективності використання орендованих площ.
• Складання розкладу занять. Координація роботи викладачів та слухачів.
• Участь в організації та проведенні благодійного фонду «БФ «Пробіг під каштанами»: реєстрація учасників , співпраця з партнерами, спонсорами та учасниками пробігу.
• Документообіг.

Адміністратор

з 12.2008 по 01.2011 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «ІНВАЙТ», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Управління персоналом. Введення на посаду та адаптація персоналу.
• Здійснення ротації персоналу.
• Ознайомлення співробітників з технологічною картою об'єкта, маршрутними листами, графіками генеральних робіт та ін. змін по зонах прибирання, відповідно до технологічної карти та маршрутних листів.
• Логістика. Здійснення замовлень на пошиття, видачу спецодягу та інших засобів (хімія, інвентар, техніка), згідно з прийнятими процедурами та правилами.
• Здійснення контролю якості виконання поточних, генеральних та інших робіт, згідно з договором на обслуговування. , обладнання, технічних засобів та інвентарю.
• Контроль працівників на наявність форменого одягу, акуратного зовнішнього вигляду, дотримання правил трудової дисципліни, пожежної безпеки, що відповідають корпоративним нормам.

Освіта

Київський національний економічний університет

Управління персоналом та економіка праці - Економіст, Київ
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Чубарівський професійний аграрний ліцей

Лаборант хімічно-бактеріологічного аналізу, Пологи
Середня спеціальна, з 1990 по 1991 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Київський спеціалізований навчальний центр – управління готельним та ресторанним бізнесом

2009 р. - 6 місяців

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Управленческие навыки
  • MS Project
  • MS Dynamics NAV
  • IP (Internet Protocol)
  • MS Power BI
  • Podio

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: