Резюме від 28 серпня 2018

Андрій

Менеджер, модератор, адміністратор, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Боярка
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

CRM-адміністратор, Менеджер по підтримці звернень клієнтів (частково), Модератор

з 11.2017 по 06.2018 (7 місяців)
ТМ GROHE, Київ (Оптова та роздрібна торгівля сантехнікою)

CRM-адміністратор
Обов'язки:

1. Вносив показники продажів та кількість відвідувань (клієнтів,
об'єктів) регіональних менеджерів з продажів;

2. Вносив KPI ефективності виконання плану продажів
регіональних менеджерів з продажів;

3. Закривав (реалізовані проекти) та відкривав нові проекти в CRM
(з детальним описом), що велися в базі регіональних менеджерів
з продажів;

4. Доповнював коментарями в CRM результати проведених
зустрічей з клієнтами (нюанси та деталі) регіональних
менеджерів з продажів;

5. Здійснював звітність (в Excel) через CRM кожного місяця по
загальній тенденції всієї діяльності менеджерів з продажів;

6. Обдзвонивши понад 500 контактів монтажників (сантехніків) та
пропонував їм діяльність з компанією, в результаті трьох етапів
обдзвонів була реалізована база зі 125 сантехніків, що були
готові співпрацювати з компанією => де в подальшому вся
інформація про них була доповнена мною в CRM та на
сайт(https://www.grohe.ua/uk_ua/nash-servis/shou-rumy-
installjatory.html# );

Менеджер по підтримці звернень клієнтів (частково)
Обов'язки:

1. Відповідав на питання клієнтів, відносно продукції(телефон або електронна почта);

Модератор
Обов'язки:

1. Наповнював контентом україномовну версію сайту компанії
(текстом та картинками);
2. Переводив тематичні тексти (на Англійську/ Українську) для
публікацій маркетологом на сторінках компанії в Facebook та
Instagram.
3. Коректував контент сайту.

Реєстратор-координатор інформаційних звернень клієнтів

з 10.2016 по 09.2017 (11 місяців)
МЛ Діла, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Координував інформаційні звернення клієнтів та їхні запити відносно здійснених послуг МЛ Діла.
Реєстрував графіки та відвідування пацієнтів.

Оператор колл центру

з 06.2016 по 08.2016 (2 місяці)
Група компаній Паритет-Сервіс, Вишневе (Продаж та збут техніки)

Обдзвонював базу клієнтів та продавав техніку з Китаю.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління персоналом, соціології та психології, Соціологія економіки та підприємництва, Київ
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 10 місяців)

Знання, які я отримав після здобуття фаху «Соціологія - спеціалізація Соціологія економіки та підприємництва»:
1. Осмислювати пізнавальні можливості соціально-економічногопідходу
до вивчення суспільства;
2. Пояснювати головнізаконирозвитку суспільства як соціальної
системи, його засадничі компоненти та системні ознаки;
3. Розуміти сутність, різновиди, функції та етапи організації
соціологічного дослідження;
4. Правильно визначати основні сфери застосування та специфіку
кількісних та якісних методів збору соціологічної інформації;
5. Розуміти структуру та особливості побудови соціологічного
інструментарію.

До видів діяльності, де я можу працювати відносяться:
1. оброблення даних;
2. робота з базами даних;
3. дослідження ринку;
4. статистика;
5. діяльність у сфері зв’язків з громадськістю;
6. громадські організації;
7. вивчення суспільної думки;
8. сфера мас-медіа (радіомовлення, телебачення, преса, Інтернет); 9.
дослідження та розробки в галузі гуманітарних та суспільних наук; 10.допоміжна діяльність у сфері державного управління тощо.

Додаткова освіта та сертифікати

ІТ-столиця, web-програмування

2016, 3 місяці

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Internet Explorer Windows Знання офісних програм

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи:
Київ
МЛ Діла
Період роботи з: жовтня 2016 по вересень 2017
посада: Реєстратор-координатор інформаційних звернень клієнтів.

Вишневе
Група компаній Паритет-Сервіс
Період роботи з: червень 2016 по серпень 2016
посада: Оператор колл центру

Навички роботи з комп'ютером:
На рівні досвідченого користувача: - Microsoft Office, Internet Explorer та ін. Офісні програми. Знання таких операційних систем як: Microsoft Windows.

Знання мов:
Українськf і російськf- вільно
Англійська - upper-intermediate

Особистісні якості
Готовий розвивати свої навички та вдосконалюватися кожен день! Комунікабельність, відповідальність, ретельність, пунктуальність, уважність до деталей, впевненість в собі, організаторські здібності розвиваю, прагнення до розвитку і зростання, орієнтація на результат, аналітичний склад розуму, вміння працювати в команді, здатність до швидкого навчання, висока працездатність, доброзичливість.Мій девіз на сьогодні 1,01365 = 37,8

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: