Резюме від 28 серпня 2018

Березанський Андрій Анатолійович

Менеджер, модератор, адміністратор, 9 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
23 роки
Місто:
Боярка
Готовий до переїзду в:
Вишневе, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

CRM-адміністратор, Менеджер по підтримці звернень клієнтів (частково), Модератор

з 11.2017 по 06.2018 (7 місяців)
ТМ GROHE, Київ (Оптова та роздрібна торгівля сантехнікою)

CRM-адміністратор
Обов'язки:

1. Вносив показники продажів та кількість відвідувань (клієнтів,
об'єктів) регіональних менеджерів з продажів;

2. Вносив KPI ефективності виконання плану продажів
регіональних менеджерів з продажів;

3. Закривав (реалізовані проекти) та відкривав нові проекти в CRM
(з детальним описом), що велися в базі регіональних менеджерів
з продажів;

4. Доповнював коментарями в CRM результати проведених
зустрічей з клієнтами (нюанси та деталі) регіональних
менеджерів з продажів;

5. Здійснював звітність (в Excel) через CRM кожного місяця по
загальній тенденції всієї діяльності менеджерів з продажів;

6. Обдзвонивши понад 500 контактів монтажників (сантехніків) та
пропонував їм діяльність з компанією, в результаті трьох етапів
обдзвонів була реалізована база зі 125 сантехніків, що були
готові співпрацювати з компанією => де в подальшому вся
інформація про них була доповнена мною в CRM та на
сайт(https://www.grohe.ua/uk_ua/nash-servis/shou-rumy-
installjatory.html# );

Менеджер по підтримці звернень клієнтів (частково)
Обов'язки:

1. Відповідав на питання клієнтів, відносно продукції(телефон або електронна почта);

Модератор
Обов'язки:

1. Наповнював контентом україномовну версію сайту компанії
(текстом та картинками);
2. Переводив тематичні тексти (на Англійську/ Українську) для
публікацій маркетологом на сторінках компанії в Facebook та
Instagram.
3. Коректував контент сайту.

Реєстратор-координатор інформаційних звернень клієнтів

з 10.2016 по 09.2017 (11 місяців)
МЛ Діла, Київ (Медицина)

Координував інформаційні звернення клієнтів та їхні запити відносно здійснених послуг МЛ Діла.
Реєстрував графіки та відвідування пацієнтів.

Оператор колл центру

з 06.2016 по 08.2016 (2 місяці)
Група компаній Паритет-Сервіс, Вишневе (Продаж та збут техніки)

Обдзвонював базу клієнтів та продавав техніку з Китаю.


Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Управління персоналом, соціології та психології, Соціологія економіки та підприємництва, Київ
Вища, з 09.2014 по 07.2018 (3 роки 10 місяців)

Знання, які я отримав після здобуття фаху «Соціологія - спеціалізація Соціологія економіки та підприємництва»:
1. Осмислювати пізнавальні можливості соціально-економічногопідходу
до вивчення суспільства;
2. Пояснювати головнізаконирозвитку суспільства як соціальної
системи, його засадничі компоненти та системні ознаки;
3. Розуміти сутність, різновиди, функції та етапи організації
соціологічного дослідження;
4. Правильно визначати основні сфери застосування та специфіку
кількісних та якісних методів збору соціологічної інформації;
5. Розуміти структуру та особливості побудови соціологічного
інструментарію.

До видів діяльності, де я можу працювати відносяться:
1. оброблення даних;
2. робота з базами даних;
3. дослідження ринку;
4. статистика;
5. діяльність у сфері зв’язків з громадськістю;
6. громадські організації;
7. вивчення суспільної думки;
8. сфера мас-медіа (радіомовлення, телебачення, преса, Інтернет); 9.
дослідження та розробки в галузі гуманітарних та суспільних наук; 10.допоміжна діяльність у сфері державного управління тощо.


Додаткова освіта

ІТ-столиця, web-програмування (2016, 3 місяці)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
На рівні досвідченого користувача: - Microsoft Office, Internet Explorer та ін. Офісні програми. Знання таких операційних систем як: Microsoft Windows


Знання мов

Англійська — середній


Додаткова інформація

Досвід роботи:
Київ
МЛ Діла
Період роботи з: жовтня 2016 по вересень 2017
посада: Реєстратор-координатор інформаційних звернень клієнтів.

Вишневе
Група компаній Паритет-Сервіс
Період роботи з: червень 2016 по серпень 2016
посада: Оператор колл центру

Навички роботи з комп'ютером:
На рівні досвідченого користувача: - Microsoft Office, Internet Explorer та ін. Офісні програми. Знання таких операційних систем як: Microsoft Windows.

Знання мов:
Українськf і російськf- вільно
Англійська - upper-intermediate

Особистісні якості
Готовий розвивати свої навички та вдосконалюватися кожен день! Комунікабельність, відповідальність, ретельність, пунктуальність, уважність до деталей, впевненість в собі, організаторські здібності розвиваю, прагнення до розвитку і зростання, орієнтація на результат, аналітичний склад розуму, вміння працювати в команді, здатність до швидкого навчання, висока працездатність, доброзичливість.Мій девіз на сьогодні 1,01365 = 37,8


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: