Резюме від 26 лютого 2020 PRO

Юрій

Project-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проектів

з 06.2019 по 11.2019 (5 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біосмартех", Рівне (Проектування та виготовлення технологічного обладнання для ліній гранулювання та брикетування біомаси, ліній переробки ТВП, а також сушильних комплексів, парових котлів та теплогенераторів високої продуктивності)

Супровід проектів компанії розпочинаючи з етапу підписання договору з клієнтом і закінчуючи здачею готового обладнання замовнику та підписання супровідних документів.
Поетапний контроль виконання проекту:
- Приймання проекту від менеджера з продажу, ознайомлення з договором, перевірка наданих документів.
- Зустріч з командою проекту та планування термінів на виготовлення конструкторської документації (креслення, візуалізація, електоро-частина, автоматизація).
- Початкове планування проекту в розрізі термінів згідно зібраної інформації (створення електронних таблиць та діаграм Гантта).
- Приймання КД і норм, визначення остаточних термінів по виготовленню обладнання.
- Підрахунок остаточного кошторису по матеріалам, логістиці, вартості виготовлення обладнання (заповнення відповідних таблиць проекту)
- Замовлення рахунків від постачальників та контроль їх оплати, закупівля матеріалів, контроль строків поставок на виробництво, транспортна логістика.
- Забезпечення виробництва розхідними матеріалами згідно запитів зі складу.
- Контроль виробництва в розрізі проекту по дотриманню строків по виготовленню обладнання/вузлів/елементів. Вирішення проблемних ситуацій.
- Постійне звітування керівництву.
- Контроль завершального етапу виробництва: фарбування обладнання, маркування, нанесення шильдів, пакування.
- Підготовка супровідних документів для клієнта.
- Здача готового обладнання замовнику, підписання документів.
- Завершення проекту, дозаповнення електронних таблиць необхідними даними, здача документації у паперовому і електронному вигляді.

Допомога у прорахунку попередніх кошторисів по виготовленню обладнання для клієнтів згідно запитів менеджерів. Моніторинг постачальників, пошук і підбір необхідних матеріалів, вибір оптимальних цін з врахуванням вартості і термінів доставки матеріалів.

Пошук і закупівля необхідних матеріалів для забезпечення монтажних бригад: метал, деревина, будівельна та вогнетривка цегла, будівельні суміші, розхідні матеріали та ін., поставка матеріалів на об`єкти.

Пошук автотранспорту для перевезення малогабаритних і крупногабаритних вантажів: доставка виготовленого обладнання клієнту, доставка обладнання/матеріалів від постачальників, доставка матеріалів на об`єкти для монтажу. Підготовка необхідних документів для перевезення.

Заступник директора з технічного розвитку

з 12.2018 по 05.2019 (5 місяців)
Рівненська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ", Рівне (Охоронні послуги, пультова та фізична охорона. Проектування та встановлення охоронної і пожежної сигналізації та відеонагляду для об'єктів приватного і комерційного сектору.)

- Супровід існуючої клієнтської бази, пошук нових клієнтів.
- Робота з дебіторською заборгованістю. Перевірка та контроль оплат від клієнтів.
- Проведення переговорів з клієнтами, консультація по обладнанню та послугам, які надає компанія.
- Формування договорів про обслуговування систем пожежної і охоронної сигналізації. Зустріч з клієнтами, перевірка наданих документів та підписання договорів і додаткових угод.
- Робота у CRM-системі Bitrix24. Робота з лідами, угодами та бізнес-процесами. Здійснення дзвінків через систему, планування зустрічей, формування завдань. Внесення нових договорів та додаткових угод. Контроль активних клієнтських договорів, внесення змін. Планування робочого дня, ведення щоденної та щотижневої звітності.
- Підбір обладнання та проектування систем відеонагляду, охоронної та пожежної сигналізації. Розрахунки пропозицій клієнтам по обладнанню та вартості його монтажу. Замовлення проектної документації.
- Замовлення обладнання зі складу, перевірка отриманих надходжень товару. Відправка браку/гарантії.

Виконавчий директор, закупівельник.

з 01.2013 по 08.2018 (5 років 7 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компакт-комп'ютер", Рівне (Гуртова та роздрібна торгівля комп'ютерною технікою, оргтехнікою, витратними матеріалами та ІТ-периферією. Проектування та встановлення відеонагляду, СКУД та сигналізації. Ремонт техніки на власному СЦ. Обслуговування фізичних та юридичних осіб.)

- Опрацювання замовлень від корпоративних клієнтів (готівка, безготівка: ФОП 2-3 група, ПДВ)
- Прийом дзвінків та консультація клієнтів з приводу товарів і послуг, які надає компанія. Допомога у підборі техніки.
- Роздрібний і гуртовий продаж техніки клієнтам. Виписка рахунків, накладних, гарантійних листів, актів про надання послуг.
- Формування договорів купівлі-продажу та обслуговування для клієнтів. Підписання договорів.
- Робота з диллерами та партнерами.
- Прийом заявок на виконання ремонтів у сервісному центрі (СЦ) компанії. Узгодження термінів і вартості ремонту з клієнтами. Контроль строків виконання ремонтів майстрами. Робота з підрядчиками та виконання субпідрядів. Складання актів дефектації, експертних висновків по ремонтам. Підбір, пошук і замовлення запчастин для ремонту техніки. Контроль залишків запчастин для безперервної роботи СЦ.
- Транспортна логістика - формування логістичних маршрутних листів для водія в межах м.Рівне і околиць, контроль доставок, перевірка роботи кур'єра.
- Ведення первинної бухгалтерії. Робота з клієнт-банками. Виписка актів звірок клієнтам. Контроль дебету/кредиту.
- Робота з тендерами. Підбір техніки, контроль виконання тендерів, виписка необхідної документації.
- Робота з постачальниками, прайсами та бонусними програмами. Замовлення товару на склад і магазини. Проведення розрахунків, планування і контроль оплат.
- Поставлення товарів на прихід, маркування товарів штрих-кодами. Переміщення товарів між структурними підрозділами. Аналіз вітрини магазинів і складу, компонування і планування замовлень.
- Проведення інвентаризацій, робота з пересортом товару, пошук надлишків/недостач. Перевірка правильності проведення реалізацій, повернень, переміщення та списання товару, ПКО і РКО, платіжних доручень.
- Аналіз роботи працівників, контроль виконання обов'язків та посадових інструкцій. Інструктаж працівників та виправлення помилок у їх роботі.
- Робота з програмістами по оптимізації і удосконаленню бази. Формування завдань програмістам та перевірка якості їх виконання.

Приймальник замовлень, продавець-консультант

з 10.2012 по 01.2013 (3 місяці)
Торгово-сервісний центр "Компакт", Рівне (Продаж та ремонт комп'ютерної техніки та оргтехніки. Обслуговування фізичних та юридичних осіб.)

- Приймання техніки на ремонт у сервісний центр. Огляд техніки, первинна поверхнева діагностика та опис дефектів. Видача актів прийому техніки на СЦ.
- Видача відремонтованої техніки клієнтам, перевірка працездатності. Виписка актів про надання послуг.
- Прийом дзвінків та консультація клієнтів з приводу товарів і послуг. Допомога у підборі техніки.
- Продаж техніки роздрібним клієнтам у магазині. Виписка накладних, гарантійних листів.
- Підбір і компонування персональних комп'ютерів.
- Робота з постачальниками і прайсами.
- Аналіз вітрини та компонування замовлень.
- Замовлення комп'ютерної техніки на магазин.

Продавець-консультант, менеджер із закупівель

з 10.2010 по 07.2012 (1 рік 9 місяців)
Магазин "Life:)", мережа магазинів "F5", Рівне (Роздрібний продаж мобільних пристроїв, цифрової техніки, комп'ютерної техніки, оргтехніки, ІТ-периферії та аксесуарів.)

- Продаж техніки роздрібним клієнтам. Виписка накладних, гарантійних листів.
- Підбір і компонування персональних комп'ютерів.
- Прийом дзвінків та консультація клієнтів з приводу товарів і послуг. Допомога у підборі техніки.
- Робота з постачальниками і прайсами.
- Аналіз вітрини та компонування замовлень.
- Замовлення комп'ютерної техніки на відділ та на інші магазини мережі.
- Переміщення товару між магазинами.
- Проведення щомісячної інвентаризації на відділі.
- Встановлення і налаштування ОС, програмного забезпечення, драйверів.
- Налаштування мобільних пристроїв.
- Встановлення і налаштування навігаційного ПЗ і допоміжних програм на мобільні пристрої та GPS-навігатори

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Математики та інформатики, прикладна математика, Рівне
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 10 місяців)

2005-2009 р. - отримав диплом бакалавра за спеціальністю «Прикладна математика» у «Рівненському державному гуманітарному університеті».
2009-2010 р. - отримав диплом спеціаліста за спеціальністю «Прикладна математика» у «Рівненському державному гуманітарному університеті»

Додаткова освіта та сертифікати

Проходив навчання у «Рівненському навчально-виробничому комбінаті» за спеціальністю «Оператор ЕОМ»

2 роки

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Windows Email Бітрікс24 CRM Google Docs Linux Водіння авто Google Google Drive Dropbox

Додаткова інформація

- Неодноразово приймав участь у конференціях провідних брендів: "Lenovo", "Samsung", "Intel", "AMD", "Western Digital", "Seagate", "Epson", "Canon", "HP", "Brother".
- Постійно розвиваюсь та отримую нові знання, які допомагають у роботі, легко засвоюю нову інформацію.
- Комунікабельний, маю навички роботи з клієнтами різного рівня.
- Маю хороші організаторські здібності: вмію організувати робочий процес та налагоджувати співпрацю між різними структурними підрозділами компанії.
- Маю права категорії "B".
- Захоплююсь туризмом, гірськими лижами, баскетболом та комп'ютерною технікою. Полюбляю велосипедні подорожі.
- Виступав у університетській команді КВН на міському, обласному та всеукраїнському рівнях та був адміністратором РОМГО "КВН Рівненщини".

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: