Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 січня 2019

Анжела

Бухгалтер, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Фесунова Анжела Іванівна
Дата народження: 16.09.1968
Адреса проживання: м. Черкаси, вул.Г.Дніпра, 83
Телефон: (098) 391-43-45e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: посади головного бухгалтера
Досвід роботи:
02,03,18- по теперешній час в приватной фірме в онлайн режимі
Серпень 2012 р. – 01.06.2017 р.ТОВ «Системи безпеки»
Надання послуг з охорони фізичних осіб та об’єктів різних форм власності
Посада: головний бухгалтер
2010 р. – січень 2012 р.Благодійний фонд «З любов’ю до дітей»
Громадська благодійна організація
Посада: головний бухгалтер
2007 р. – 2009 р.ПП «Будметалкомлект»
Виробництво будівельних матеріалів
Посада: головний бухгалтер
2004 р. –2007 р.ПП «Добриня»
Оптова торгівля мінеральними добривами
Посада: головний бухгалтер

Освіта:
1989-1996 рр.Київський державний економічний університет, специальность «Маркетинг», диплом специалиста.

Професійні навички:
•Маю досвіт працювати віддалено
•формування та здача фінансової, статистичної звітності по своїй ділянціведення бухгалтерського та податкового обліку:
• облік розрахунків з постачальниками і покупцями, звірки з контрагентами
• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів
• облік касових і банківських операцій, авансових звітів, клієнт-банки
• облік МЦ, , послуг
• Закриття місяця і формування баланса
• виписка податкових накладних за зобов'язаннями та реєстрація в MEDOK, SONATA
• перевірка податкового кредиту
• участь в аудиторських та податкових перевірках (підготовка документів,
надання інформації по своїй ділянці)
Додатково про себе:
Впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, 1С: Підприємство 7.7, 8.3, Клієнт-банк).
Можу виконувати обов'язки заступника директора по кадровим питанням.
Вмію працювати як в команді, так і самостійно, комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, маю аналітичний склад розуму, пунктуальна.Прагну до вдосконалення бізнес-процесів. Маю досвід створення та впровадження нових процедур і технологій у галузі бухгалтерії.
Маю певний склад моральних якостей, таких як: посидючість, уважність, аналітичний склад розуму, вміння працювати з великими обсягами інформації, самоорганізованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: