Резюме від 13 лютого 2023 PRO

Наталія

Помічник рекрутера

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Валки
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-адміністратор

з 02.2019 по нині (5 років 3 місяці)
ТОВ "СП УКРПРОМПОСТАВКА", Харків (постачання контрольно-вимірювальних приладів)

-pобота з поточними клієнтами компанії, взаємодія щодо виконання замовлення, обміну документами, контроль за оплатами, підготовка проектів договорів, специфікацій, додаткових угод, узгодження їх з клієнтами, підготовка до відвантаження продукції;
-листування з клієнтами через електронну пошту, написання офіційних листів щодо оплати товару, строку готовності тощо;
- моніторинг тендерних закупівель через SmartTender, Zakupki.prom.ua та інші тендерні майданчики;
- підготовка тендерної документації для участі у закупівлі, збір необхідних документів, довідок, участь в аукціоні;
-робота з поточними запитами на продукцію, надання комерційних пропозицій, уточнення характеристик продукції, взаємодія з клієнтами щодо розгляду комерційної пропозиції, їх покращення для клієнта;
-здійснення запитів до виробників, постачальників відповідної продукції для підготовки пропозицій;
-створення замовлень в програмі 1С, підготовка рахунків, створення необхідної номенклатури, перевірка наявності товару на складі, його резервування, редагування вартості товару при зміні курсу валют;
- контроль за оплатою замовлень, підготовка їх до запуску в роботу;
- контроль за дебіторською заборогованістю, підготовка вимог для погашення заборгованості;
- контроль за поверненням документів: видаткових накладних, довіреностей, товарно-транспортних накладних, договорів, специфікацій тощо;
- замовлення кур'єра для відвантаження продукції, підготовка товарно-транспортних накладних через кабінет ТОВ "Нова пошта";
- внесення інформації про підприємство до системи Бітрікс24, внесення контактної інформації, угоди, створення задач для виконання;
- реєстрація вхідної/вихідної документації

Директор

з 12.2016 по 08.2018 (1 рік 8 місяців)
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Валки (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- організація роботи центру, керівництво його діяльністю;
- реалізація державної політики в сфері соціальної роботи з дітьми, сім'ями, молоддю на місцевому рівні;
- взаємодія з органами державної влади, громадськими організаціями, підприємтсвами, установами, залучення їх допомоги для вирішення соціальних проблем клієнтів;
- представництво центру в інших організаціях, установах, підприємствах;
- підготовка звітів, інформаційно-аналітичних матеріалів щодо поточної діяльності центру.

Фахівець із соціальної роботи

з 09.2012 по 12.2016 (4 роки 3 місяці)
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Валки (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- надання соціальних послуг сім'ям, дітям, молоді, котрі опинились в складних життєвих обставинах;
- прововедення профілактичної, виховної роботи з дітьми та молоддю;
- ведення поточної документації, підготовка звітів, написання статей та повідомлень про роботу для засобів масової інформації;
- проведення рекламних акцій для інформування населення про послуги центру, залучення до соціальної роботи та пошук кандидатів для створення сімейних форм виховання.

Освіта

Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

Історичний, Харків
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Спеціальність "Історія", викладач історії та суспільно-політичних дисциплін.

Додаткова освіта та сертифікати

Time management

2022, 2 місяці

Microsoft Excel - базовий і середній рівень

2022, 2 місяці

Інтернет-маркетинг

2022, 2 місяці

Асертивна комунікація

2022, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows MS Outlook Email Adobe Photoshop Mozilla Firefox Outlook Express Бітрікс24 Google Chrome Графічні редактори MS Paint Робота в команді Ведення документації Google Операційні системи Express Робота з ПК Вміння планувати роботу та визначати пріоритети Пошук підходу до кожного клієнта Самоорганізація та самодисципліна Вміння планувати роботу та самодисципліна Здатність до міжособистісного ділового спілкування Здатність до ділового спілкування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, целеспрямованість, працелюбність, пунктуальність, енергійність, готовность ставити для себе нові задачі та їх досягати, вдосконалювати себе професійно, толерантність у спілкуванні з людьми, готовність надавати допомогу та підтримку іншим людям.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Помічник HR
Дистанційно

Account-manager, рекрутер, помічник рекрутера, оператор баз даних
Дистанційно, Київ

HR-менеджер, бізнес-асистент
Дистанційно, Вінниця

Office operations specialist, Administrator, HR, Assistant
22000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ

Менеджер, помічник рекрутера
Дистанційно, Глобине

HR-помічник
12000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: