Резюме від 12 лютого 2019

Марина

Ассистент менеджера ВЭД

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
ВОРОБЙОВА МАРИНА ГЕННАДІЇВНА
Дата народження: 20.04.1986 р.
Сімейний стан: одружена
Діти: не має
Громадянство: українське
Місце проживання: м. Київ
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса електронної пошти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2003 – 2008 рр. ПНЗ «Інститут ділового адміністрування» м. Кривий Ріг, факультет «Економіка та менеджмент» спеціальність «Менеджер зовнішньоекономічної діяльності».

Досвід роботи:
2013–2016 р. – помічник керівника, менеджер ЗЕД ТОВ «ЕТАР» (транспортні перевезення по Україна, розроблення кар’єрів, збагачення залізної руди та ін.). Обов’язки: організація роботи офісу, взаємодія зі всіма відділами підприємства, ведення ділової документації, юридичне супроводження компанії, робота з іноземними партнерами, робота з митними органами.
2012-2013 р. - менеджер з зовнішньоекономічної діяльності/менеджер з постачання ТОВ «Полі-Оіл Індастрі» (виробництво автомобільних мастил та бочко тари, продаж нафтопродуктів). Обов’язки: організація імпортно-експортних операцій, забезпечення виробничого процесу сировиною, робота з митними органами, робота з іноземними та вітчизняними партнерами.
2011-2012 р. - бухгалтер ТОВ «Фанфаро Україна» (оптова та роздрібна торгівля паливно-мастильними матеріалами, нафтопродуктами). Обов’язки: Ведення бухгалтерського обліку, робота з банками, супроводження процесів отримання кредитів, робота з митними органами, ведення документації.
2009-2011 р. – офіс-менеджер/менеджер по роботі з клієнтами ТОВ «Фанфаро Україна». Обов’язки: організація роботи офісу, ведення ділової документації, супроводження клієнтів, оформлення первинної бухгалтерської документації.
2008-2009 р. – офіс-менеджер ТОВ «Ріко Плюс» (оптова та роздрібна торгівля паливно-мастильними матеріалами, нафтопродуктами). Обов’язки: організація роботи офісу, ведення ділової документації, оформлення первинної бухгалтерської документації.
2006-2007 р. – ПНЗ «Інститут ділового адміністрування» - оператор ПЕОМ

Знання мов: рідна мова – українська, володіння російською, англійська – Intermediate.
Навички роботи з комп’ютером: На рівні впевненого користувача (MS Office:Word, Exel), 1С: Підприємство, вміння працювати з інтернетом, оргтехнікою, офісною міні-АТС.
Професійні навички: Досвід роботи у великому колективі, організація роботи підрозділу. Уміння планувати і прогнозувати. Маю здатність приймати нестандартні управлінські рішення, досвід ведення переговорів, досвід стратегічного планування, вміння контролювати, вміння переконувати.
Особисті якості: Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, порядна, рішуча, стратегічно та логічно мисляча, прагнуча до самореалізації й успіху, впевнена у собі, оптимістична, маю організаторські здібності.
Додаткова інформація: Маю права категорії В, стаж кермування 8 років; закордонний паспорт.
Інтереси та захоплення: Читання художньої літератури, активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: