Резюме від 29 січня 2024 PRO

Альона

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий

з 10.2018 по 08.2019 (10 місяців)
Мини отель, Київ (Послугы)

забезпечення ефективної та безперебійної роботи
організація та контроль
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);
робота з документацією

Бухгалтер

з 07.2016 по 08.2018 (2 роки 1 місяць)
ТОВ КВС ФЛОРА, Київ (Дизайн)

Головний бухгалтер

з 05.2015 по 02.2016 (9 місяців)
Поліське Державне підприємство геодезії, картографії та кадастру, Житомир (Государственные организации)

Виконувала обов'язки директора за його відсутності

Головний бухгалтер

з 06.2013 по 01.2015 (1 рік 7 місяців)
Державний науково-дослідний інститут автоматизованих систем в будівництві, Київ (Государственные организации)

Виконувала обов'язки директора за його відсутності

Бухгалтер

з 12.2011 по 06.2013 (1 рік 6 місяців)
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Київ (Государственные организации)

Головний бухгалтер

з 04.2011 по 11.2011 (7 місяців)
Міністерство з питань житлово-комунального господарства України, Київ (Государственные организации)

Бухгалтер

з 06.2009 по 04.2011 (1 рік 10 місяців)
Державна житлово-комунальна інспекція, Київ (Государственные организации)

Бухгалтер

з 12.2007 по 06.2009 (1 рік 6 місяців)
ТОВ КВС ФЛОРА, Київ (Дизайн)

Освіта

Київський університет туризму, економіки і права

Облік і аудит, Київ
Вища, з 2010 по 2011 (8 місяців)

Додаткова інформація

Профессиональные качества

-Ведение бух.учета в полном обьеме в

-Ведение налогового учета субьектов предпринимательской деятельности-общая,упрощенная системы налогообложения юридических и физических лиц.

-Составление(формирование) и сдача бухгалтерской,налоговой,финансовой статистической отчетности,отчетности в Пенсионный фонд и фонд социального страхования.

-Составление,обработка,ревизия,первичной документации всех участков бухгалтерского и налогового учета.

-Работа с контролирующими органами(опыт прохождения проверок)

-Организация и постановка налогового учета,налоговое планирование,оптимизация,управление денежными потоками придприятия.

-Отличное владение 1С-7.7,8.3 знание законодательной базы.

-Ответсвенность за результат своей работы.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: