Вікторія
Помічник керівника, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Секретар, Офіс-менеджер, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5113794/
Досвід роботи
Економіст з бухгалтерського облiку та аналiзу господарськоi дiяльностi
з 04.2024 по 04.2025
(1 рік)
ТОВ "Вторресурси Киiвського Картонно Паперового Комбiнату", Одесса (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)
ФУНКЦІОНАЛ
Кадри:
Формування пакету документів при прийомі на роботу нових співробітників;
Формування графіків роботи співробітників;
Ведення табеля обліку робочого часу;
Складання службових записок;
Погодження заяв (відпустка, звільнення, прийом на роботу та ін.) та службових записок;
Контроль за кадровим документообігом (своєчасне підписання та відправка).
ЦПХ:
Щоденна фіксація виробітки по ЦПХ;
Нарахування заробітної плати;
Формування, підписання та погодження актів виконаних робіт по ЦПХ;
Формування (поновлення) договорів та додаткових угод по ЦПХ.
BAF 1С:
Формування документів надходження, списання, введення в експлуатацію ;
Формування (щомісяця) актів списання/введення в експлуатацію.
Господарська частина:
Контроль залишків господарських, кантоваров та ін., необхідних для функціонування дільниці, на складі;
Формування замовлення товарів та отримання рахунку (Епіцентр);
Замовлення води.
Інше:
Погодження усіх рахунків;
Контроль надходження видаткових та актів;
Коригування договорів, внесення реквізитів.
Менеджер з персоналу
з 11.2021 по 02.2024
(2 роки 3 місяці)
ТОВ "БІЗНЕС МАТРИЦЯ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Підбір персоналу, супровід оформлення;
- Робота з платформами (Work.ua, Rabota.ua, OLX);
- Ведення внутрішньої бази співробітників, прийом дзвінків;
- Підготовка та погодження документів.
Менеджер з персоналу
з 02.2021 по 09.2021
(7 місяців)
Мережа магазинів будівельних матеріалів "Прораб", Одеса (Роздрібна торгівля)
Пошук та підбір персоналу;
Розміщення та оновлення інформації про набір персоналу на платформах OLX та Work.ua;
Співбесіди з кандидатами;
проведення інтерв'ю по телефону.
Секретар з функціями помічника бухгалтера
з 05.2020 по 02.2021
(9 місяців)
Мережа магазинів будівельних матеріалів "Прораб", Одеса (Роздрібна торгівля)
Функціонал:
Скан прибуткових накладних та прикріплення його до документів у базі 1С;
Внесення контрагентів у 1С;
Заповнення подорожніх листів у 1С;
Звіряння еквайрингів з банку та списання комісії банку в базі 1С;
Ведення зошитів ФОП у 1С та у паперовому вигляді;
Створення довіреностей на отримання товару;
Заповнення оригіналів договорів та внесення реквізитів;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Постановка завдань у CRM (БІ24);
Організація корпоративних заходів компанії;
Забезпечення офісу всім необхідним.
Секретар/помічник начальника вокзалу
з 12.2018 по 03.2020
(1 рік 3 місяці)
Залізничний вокзал Одеса - Головна, Одеса (Транспорт, логістика)
Секретаріат та діловодство. Реєстрація вхідних/вихідних документів. Курування роботи підрозділів, щодо своєчасного виконання розпоряджень керівництва.
Помічник керівника
з 05.2018 по 11.2018
(6 місяців)
ПП "МАРМАРА - В", Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)
Функціонал: організація робочого дня керівника, управління персоналом, переговори із замовниками, укладання договорів, вирішення організаційних моментів у роботі підприємства.
Провідний спеціаліст з методів розширення ринку збуту
з 05.2015 по 05.2016
(1 рік)
Дитячий Табір Оздоровлення та Відпочинку "КІПАРІС", Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)
Функціонал: курування сайту табору; телефонні переговори та спілкування з постачальниками та замовниками; робота з документами: вхідні, вихідні; підготовка пакету документів для відкриття табору; підготовка пакету документів для укладання договорів; організація зустрічі гостей керівника; супровід керівника на семінари та виставки щодо профілю роботи.
Досягнення: успішна реалізація та 100% завантаження табору.
Адміністратор СПА
з 05.2014 по 05.2015
(1 рік)
Парк-готель "Porto Mare" 4*, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)
Функціонал: доброзичлива зустріч гостей СПА; екскурсія СПА з метою ознайомити гостя з послугами, що надаються, реєстрація на процедури; координація роботи спеціалістів.
Адміністратор ресторану
з 04.2013 по 05.2014
(1 рік 1 місяць)
Санаторно-курортний комплекс "Golden" ("Золотий колос"), Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)
Функціонал: доброзичлива зустріч гостей; вирішення у позитивному ключі спірних питань та можливих претензій гостей; контроль роботи шведської лінії; контроль за виконанням обов'язків офіціантами.
Досягнення: досвід керування персоналом від 15 осіб.
Приватний підприємець
з 05.1998 по 05.2010
(12 років)
Приватний підприємець, Олешки (Роздрібна торгівля)
Знання і навички
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- User 1C
- Высокая самоорганизация
- Ответственность
- Пунктуальность
- Деловая переписка
- Контроль документооборота
- Внимательность к деталям
- Коммуникабельность
- Обучаемость
- Ведение CRM
- Обеспечение жизнедеятельности офиса
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Маю практичні навички у спілкуванні з людьми;
- грамотне мовлення та правопис (українська/російська мова), гарна дикція;
- досвід управління персоналом від 15 осіб;
- вмію планувати робочий час та розставляти пріоритети у вирішенні поточних завдань;
- знайома з принципами ділового етикету;
- Маю досвід у веденні та структуризації документообігу;
– Маю досвід організації корпоративних заходів компанії.
Особисті якості:
Відповідальність, старанність, пунктуальність.
Вміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію, переконувати та домовлятися.
Мій талант – комунікації.
Гострий розум, широкий світогляд, великий словниковий запас, певна емпатія.
Можливо, з мене вийшов би добрий переговірник.
Навести порядок у документообігу та створити структуру – це моє.
Готова розглянути пропозиції в тих сферах професійної реалізації, в яких я ще не спробувала себе. Навчаюся швидко, якщо бачу потенціал кар'єрного та фінансового зростання.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Оператор онлайн-чата, Адміністратор онлайн-платформи, Спеціаліст служби підтримки
25 000 грн
Дистанційно
Повна зайнятість
- Економіст з бухгалтерського облiку та аналiзу господарськоi дiяльностi, ТОВ "Вторресурси Київського КПК", 1 рік
- Менеджер з персоналу / офіс-менеджер, ТОВ "Бізнес Матриця", 2 роки 3 місяці
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
30000 грн, Одеса -
Асистент керівника
21000 грн, Одеса -
Помощник руководителя
20000 грн, Одеса, Чорноморськ -
Офіс-менеджер
Одеса -
Асистент директора
Одеса -
Помічник керівника
Одеса