Резюме від 12 листопада 2018

Бурлаченко Дарина

Администратор, 9 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

ДАРИНА БУРЛАЧЕНКО
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
04 січня 1992



ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Адміністратор автосалону Suzuki ТОВ «Ніко Істлайн Менаполіс» (грудень2015 – липень2017р.)

•Прийом і розподіл вхідних дзвінків;
•Привітання гостей, комунікація із ключовими клієнтами;
•Первинна консультація клієнтів;
•Робота з первинною бухгалтерською документацією;
•Прийом і розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
•Організація та моніторинг роботи автосалону;
•Управління конфліктами в межах професійної компетенції;
•Ведення поточної та звітної документації;
•Участь у маркетингових заходах.

Адміністратор сектору по роботі з клієнтами сервісу ‘Автоцентр на Столичному’
АТ «Українська Автомобільна Корпорація» (липень 2017 – вересень 2017р.)

•Організація зустрічі;
•Надання інформаційних та консультативних послуг клієнтам сервісу;
•Реєстрація нових клієнтів та робота в програмному забезпеченні 1С;
•Оформлення , заміна карток по Програмі лояльності та надання консультаційної інформації відносно карток;
•Ведення звітної документації;
•Прийняття заходів щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні пацієнтів;
•Контроль наявності, належний вигляд та правильне розміщення рекламної продукції;
•Виконання доручень керівництва.

Секретар офіційного дилера BMW AG в Україні ТОВ «АВТ Баварія Київ» (жовтень 2017 – травень 2018р.)
•Прийом та обслуговування відвідувачів, забезпечення їх необхідною довідковою інформацією;
•Зустріч відвідувачів;
•Консультація відвідувачів;
•Робота з міні – АТС;
•Відправленя та отримання кориспонденції, факсимільних повідомлень;
•Виконання службових доручень керівництва;
•Допомога співробітникам офісу;
•Дотримання чистоти та порядку на робочому місці та в салоні;
•Функції по організації роботи офісу, забезпечення життєдіяльності офісу: канцтовари, господарчі товари, вода / кава / чай, витратні матеріали для оргтехніки;
•Ведення табелю обліку робочого часу.


ОСВІТА

Національний університет біоресурсів та природокористування України
Спеціаліст, Правознавство 06 / 2014

ДОДАТКОВО

Володіння ПК : Word, Excel, Outlook, Access, Power Point, Internet Explorer, системи документообігу, поштові сервіси – професійний користувач.

Мови : Англійська – А2. Російська – вільно (С2). Українська – вільно (С2).
Водійське посвідчення категорії «В», наявність закордонного паспорту.
Особисті якості:
•шкідливих звичок не маю;
•відповідальність;
•комунікабельність;
•уважність;
•старанність;
•пунктуальність;
•цілеспрямованість, націленість на результат;
•здатність швидко навчатися.
Дозвілля для мене – це спілкування в колі рідних та друзів, читати, подорожувати та фотографувати, спорт.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: