Резюме від 29 січня 2024 PRO

Ганна

Менеджер, фінансист, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер 1С

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Citex, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
Ведення обліку бази даних 1С:
- Рознесення банківських виписок відповідно до контрагентів та договорів;
- Вивантаження та надання звітів відповідно до запитів керівництва;
- Створення шаблонів документів;
- Створення та проведення заявок; проведення всіх необхідних дій для автоматизації подальшого процесу;
- Розрахунок даних згідно умов договору;
- Загрузка прайсів та умов продажу.

Бухгалтер, фінансист

з 09.2022 по 02.2023 (5 місяців)
ЖК "Світлопарк", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
- Підготовка та надання рахунків на оплату, надання звірок по платежах, консультація з приводу оплат, прорахунки на дострокове погашення тощо.
- Допомога в вирішенні спірних питань при оплатах з бухгалтерією, банками, підготовка заяв для зарахування оплат;
- Підготовка заяв, довідок для інвесторів. Контроль їх підписання та отримання оригіналів.
- Ведення звіту по продажам (заповнення даних про нові продажі, всі оплати по розстрочці і дані інвестора та об'єкта).
- Рознесення платежів з наданих виписок.
- Підготовка перерахунку для тих, хто виплатив розстрочку, з урахуванням обмірів БТІ.
- Підготовка реєстрів на повернення коштів: повернення коштів після обмірів БТІ, повернення коштів після Розірвання, повернення коштів помилково сплачених.
- Підготовка стандартних звітів для фінансистів та бухгалтерії.

Менеджер з організації консультативних послуг

з 04.2018 по 03.2022 (3 роки 11 місяців)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення переговорів з клієнтами, банками, адвокатами, нотаріусами, БТІ, державними та приватними виконавцями, незалежними оцінщиками, аудиторами. Досвід роботи з органами державної влади;
- проведення тендерів;
- висока якість роботи з документами, їх підготовка та передача для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно;
- підготовка та проведення угод (нотаріальні та/або прості письмові);
- надання заключення оціночної вартості нерухомого майна;
- замовлення, розробка та внесення змін до технічної документації об'єктів нерухомості;
- замовлення оцінок СОД;
- зняття або накладення заборон в Державному реєстрі речових прав;
- контроль отримання договорів/рахунків/актів, внесення рахунків на оплату в 1С Підприємство;
- ведення звітності в Excel (формування реєстру для звіту, формування зведених таблиць, графіків; формули та фунція vpr);
- пошук підрядників для вирішення питань різного виду складності;
- відправка кореспонденції (великий пул листів: підготовка реєстру на відправку в Excel, узгодження шаблона листа з юридичним відділом, злиття даних з Excel з шаблоном Word, друк та відправка);
- внесення результату роботи до програмного забезбечення.

Керівник відділу реєстрації права власності на нерухоме майно

з 02.2016 по 04.2018 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- підготовка документів та реєстрація права власності майна;
- передача в іпотеку кейсів;
- зняття/накладення заборони в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- комунікація з підрядниками (замовлення оцінок, техпаспорти, витяги із ДЗК тощо);
- робота з нотаріусами з надання різних послуг;
- налаштування процесів в колективі;
- ведення звітності в Excel;
- робота з великими об‘ємами інформації;
- виконання інших задач керівництва по пріорітетності.

Заступник керівника відділу заставного департаменту

з 03.2013 по 02.2016 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Укрборг», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- контроль роботи працівників: організаційні питання, виконання поставлених планів;
- допомога в організації відряджень;
- внесення результатів роботи в програмне забезпечення.

Провідний спеціаліст із роботи з проблемною заборгованістю

з 02.2012 по 03.2013 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Схід Фінанс Груп", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- виконання поставлених планів;
- внесення інформації до програмного забезпечення.

Фахівець із роботи з проблемною заборгованістю

з 03.2011 по 01.2012 (10 місяців)
ТОВ "Укрборг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- ведення звітності в Excel;
- робота з різними базами даних;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;

- виконання поставлених планів.

Спеціаліст по роботі з вхідними зверненнями

з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
Фінансове агентство зі збору платежів, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- прийом вхідних дзвінків та корепонденції;
- ведення звітності;
- проведення консультацій та мотивація клієнтів;
- внесення даних до програмного забезпечення.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Факультет інженерної механіки та пакувальної техніки, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email Opera Outlook Express Google Chrome Робота в команді Google Express Високий рівень тайм менеджменту

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ціль:
Влаштуватись на цікаву роботу з гідною оплатою та перспективою кар’єрного росту.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, легко навчаюсь, маю організаторські здібності, вмію працювати в колективі, комунікабельна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: