Резюме від 1 вересня 2021

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5135067

Секретарь, продавец-консультант, кассир

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший контролер-касир

з 12.2018 по 05.2019 (5 місяців)
АТ "Ощадбанк", Суми (Фінанси, банки, страхування)

Секретар,помічник директора

з 09.2018 по 11.2018 (2 місяці)
ТОВ "Рона -маркет, Суми (Торгівля)

Додаткова інформація

Михайличенко Світлана Миколаївна

Дата народження: 04.12.1980
Місто: Суми
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Працевлаштування на посаду секретаря, касира, продавця-консультанта
Освіта:
1996 р. –2000 р., Сумське вище училище мистецтв і культури ім.Д.С.Бортнянського,
відділ «Народне пісенне мистецтво», кваліфікація «Керівник хору, організатор культурно-дозвіллєвої діяльності» (денна форма навчання)
2002 р. – 2006 р., Сумський державний педагогічний університет ім.. А.С.Макаренка, відділ «Музичне мистецтво», кваліфікація «Вчитель музики, етики, естетики і художньої культури»
Додаткова освіта:
2005 р. - Курси володіння комп`ютером, м.Суми

Досвід роботи:
Секретар
2007 р. – 2018, 2019 по теперішній час
Сумське вище училище мистецтв і культури ім. Д.С.Бортнянського
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника;
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— робота з оргтехнікою;
— облік роботи співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; французька — шкільний (початковий) рівень.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: дочка 12 років
Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: