• PRO

Ірина

Фахівець з публічних закупівель

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу організаціїї закупівель, моніторингу та договірної роботи

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Офіс генерального прокурора, Київ (Відповідний орган, що здійснює дисциплінарне провадження)

Узагальнення потреби замовника/планування у товарах, роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік.
Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися.
Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків.
Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі).
Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників товарів/послуг.
Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель.
Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель.
Досвід роботи з публічним модулем аналітики bi.prozorro та bipro.prozorro та інші що дозволяє здійснювати моніторинг всіх оголошених закупівель та використовуючи різні критерії аналізу за допомогою моніторингових інструментів, виводити статистичні дані для відстеження та подальшого реагування на проблеми/порушення, що виникають у сфері закупівель.

Фахівець з публічних закупівель - Уповноважена особа

з 05.2021 по 06.2022 (1 рік 1 місяць)
Комунальне некомерційне підприємство "КОР "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, м. Київ (Діяльність у сфері охорони здоров'я)

Узагальнення потреби замовника у товарах, роботах/послугах. опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг. Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися. Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків. Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення. Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі): Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг. Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації. Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель. Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах. Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель. Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання. Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством. Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель. Моніторинг закупівель в системі prozorro, bi.prozorro та bipro.prozorro.

Фахівець з публічних закупівель – Уповноважена особа.

з 01.2020 по 05.2021 (1 рік 4 місяці)
Київська міська школа вищої спортивної майстерності, Київ (реалізація державної політики у галузі фізичної культури і спорту)

Узагальнення потреби замовника у товарах, роботах/послугах. опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг. Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися. Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців). Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків. Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення. Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі надання роз'яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі): Розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг. Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації. Підготовка та надсилання органу оскарження - Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію/пояснення, щодо процедури публічних закупівель. Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах. Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель. Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання. Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством. Реєстрація на майданчику та участь у процедурах закупівель. Моніторинг закупівель в системі prozorro, bi.prozorro та bipro.prozorro.

Провідний фахівець відділу матеріально-технічного забезпечення

з 09.2019 по нині (5 років 11 місяців)
Державна установа "Український інститут книги", Київ (Покликана формувати державну політику у книжковій галузі, провадити промоцію книгочитання в Україні, підтримувати книговидавничу справу, стимулювати перекладацьку діяльність, популяризувати українську літературу за кордоном.)

- здійснення аналізу закупівель на рахунок визначення потреби, планування, розробка технічного завдання, складання документації закупівель, моніторингу вартості закупівлі, оприлюднення на відповідних веб-сайтах, об'єктивної оцінки пропозиції учасників торгів, укладання договорів.
- уповноважена особа відповідальна за організацію і проведення закупівель (організаційне та документальне супроводження закупівельного процесу, забезпечення організації та проведення у встановленому порядку процедур закупівель).
- робота з публічними модулями аналітики bi.prozorro та bipro.prozorro та інші.

Головний спеціаліст відділу операційного аудиту Управління операційного аналізу Департаменту внутрішнього фінансового контролю.

з 05.2016 по 08.2019 (3 роки 3 місяці)
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської державної адміністрації (КМДА), Киї, Киев (здійснення аудиту відповідності щодо дотримання актів законодавства)

-здійснення аудиту відповідності щодо дотримання актів законодавства у сфері закупівель;
-здійснення аналізу закупівель на рахунок визначення потреби, планування, розробки технічного завдання, складання тендерної документації, моніторингу вартості закупівлі, оприлюднення на відповідних веб-сайтах, об'єктивної оцінки пропозиції учасників торгів, укладених договорів.
-секретар тендерного комітету, відповідальна особа по роботі в системі «ProZorro (організаційне та документальне супроводження роботи тендерного комітету, забезпечення організації та проведення у встановленому порядку процедур закупівель на всіх стадіях закупівель.
-робота з публічними модулями аналітики bi.prozorro та bipro.prozorro та інші.

Економіст матеріально - технічного забезпечення

з 01.2016 по 05.2016 (4 місяці)
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Подільського району м. Києва, Київ, Київ (Реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення заходів, спрямованих на: - забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою)

Участь у державних та комерційних торгів, аукціонів, як "Замовник":
- реєстрація на веб-порталі, торгових площадках;
- формування інформації для оприлюднення на сайтах (в т.ч. супровідних документів);
- складання ДКТ;
- участь у перед тендерних зустрічах і переговорах, складання протоколів та листування з учасниками закупівель;
- складання звітності;
- узгодження параметрів та заключення договорів з подальшою реєстрацією у відповідних органах.

Провідний спеціаліст із супроводу державних закупівель, аукціонів, конкурсів відділу матеріально-технічного забезпечення

з 01.2015 по 01.2016 (1 рік)
МКП "Дніпропетровський електротранспорт", Дніпро (Забезпечення підприємства різноманітними технічними засобами, створення умов для надання населенню високоякісних послуг з перевезення трамвайними вагонами і тролейбусами)

Участь у державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів як:
-Учасник
Пошук актуальних державних та комерційних торгів, конкурсів, аукціонів;
Запит та вивчення конкурсної документації, роз’яснень та змін;
Оперативна підготовка повного пакету документів;
Переговори і листування з організаторами конкурсів;
Присутність на аукціонах від імені компанії, при процедурах розкриття пропозицій;
Ведення встановленої звітності;
Організація зустрічей і підготовка необхідної документації, інформації;
Вміння швидко реагувати та знаходити необхідну інформацію та ін..
-Замовник
Реєстрація на веб-порталі, торгових площадках;
Формування інформації для оприлюднення на сайтах (в т.ч. супровідних документів);
Складання ДКТ;
Участь у перед тендерних зустрічах і переговорах, складання протоколів та листування з учасниками закупівель;
Складання звітності;
Узгодження параметрів та заключення договорів з подальшою реєстрацією у відповідних органах.

Головний спеціаліст економіст відділу бухгалтерського обліку і звітності.

з 01.2010 по 02.2014 (4 роки 1 місяць)
Виконавчий комітет Нікопольської міської ради., Нікополь (Забезпечення діяльності виконавчих органів міської ради.)

- організація та забезпечення виконання покладених на управління завдань по формуванню та виконання кошторисів по бюджетним формам;
- забезпечення бухгалтерського обліку згідно вимогам чинного законодавства;
- контроль за своєчасним та правильним оформленням документів, законність здійснення фінансових операцій;
- здійснення державних закупівель(повний супровід процедури: плани закупівель, підготовка документів до публікації, формування пакету документів необхідних у участі у торгах, підготовка тех. завдання, участь у переговорах, розміщення на сайті, складання протоколів, листів, реєстрація договорів в органах казначейства.

Освіта

Київський національний економічний університет

Спеціальність «Облік і аудит», спеціалізація «Контроль і ревізія», Кваліфікація - економіст., Киев
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 10 місяців)

https://kneu.edu.ua/

Додаткова освіта та сертифікати

Київська школа економіки (KSE) програма «Професіоналізація закупівель»

2017

(Академія Радник) Проведення процедур закупівель без помилок з врахуванням змін до нового закону. Практика закупівель.

2019

Купуємо електричну енергію на 2021 рік (Академія Радник) (Київ)

2020

Проведення процедур закупівель без помилок з врахуванням змін до нового закону. Практика закупівель. (Академія Радник) (Київ)

2020

«Закупівля ліків 2021 без помилок і порушень» Цифрове видавництво MCFR

2021 рік

Відповідальність замовника та постачальника в закупівельних договорах: важливі акценти»Цифрове видавництво MCFR

2021

Договір за результатами спрощених закупівель: укладаємо та змінюємо правильно»Цифрове видавництво MCFR

2021

«Професійні вимоги до уповноважених осіб: що потрібно знати зараз та під час тестування» Цифрове видавництво MCFR

2021

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Наявний досвід роботи з боку "Учасника" в частині:
- аналізу та моніторинг ринку;
- запит та вивчення документації, роз’яснень та змін;
- оперативної підготовки повного пакету документів;
- проведення переговорів, укладання договорів з клієнтами;
- ведення встановленої звітності;
- контролю дебіторської заборгованості.

Вмію працювати в команді, маю аналітичний склад ума, легко та охоче виучуюсь та адаптуюсь до нових умов, цілеспрямована, комунікабельна, пунктуальна, постійно самовдосконалююся, володію вмінням швидко вникнути в суть поставленого завдання і визначити, як краще і доцільніше виконати його.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: