Резюме від 29 вересня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5162247

Операційний директор, менеджер проєкту, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проекту

з 10.2019 по 02.2022 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ТОРІ АРТ", Киев (Послуги)

- запуск магазинів роздрібної мережі «з нуля» (пошук приміщень,
пошук підрядників, формування планового бюджету на відкриття магазинів, аналіз основних критеріїв успішності об'єктів оренди,
укладання договорів з орендодавцями, постачальниками послуг та ін.)

- контроль роботи торгових точок, контроль за розміщенням товару і дод.обладнання;
- організація, узгодження проведення маркетингових акцій з ТРЦ і ТЦ, в яких представлені магазини, замовлення маркетингових матеріалів, білбордів та необхідного інвентарю для рекламних акцій;

- формування графіка оплат (оренда, роботи підрядників, маркетингові матеріли та послуги);

- переговори з орендодавцями по орендах, коммунальних платежах, знижках;

- контроль і аналіз роботи відділу логістики, онлайн магазину;
- набір персоналу, навчання персоналу;

- написання інструкцій для користувачів програми 1С (управл.);
комунікація зі спеціалістами з програмування 1С, написання ТЗ, контроль виконання;

- робота в Bitrix, Trello, Google docs, Google таблиці;

- контроль роботи з партнерами, в тому числі з Глово;
- вирішення всіх організаційних, господарських, адміністративних питаннь по торговим точкам;

- організація майстер-класів для навчання продавців;

- нарахування заробітної плати.

В.о.директора мережі ресторанів

з 08.2017 по 03.2019 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Укрклінсервіс» (ресторани в аеропорту «Київ»: Portobello, Du Park, Herring Bar, кафе: 107ft., Аерокафе), Київ (Мережа ресторанів (7 точок))

- організація та контроль взаємодії всіх служб ресторанів (7 точок контролю)
- організація і контроль роботи персоналу (100 чол)
- пошук, відбір та навчання персоналу;
- аналіз і закупка всього необхідного обладнання та інвентаря для роботи;
- аналіз і відбір постачальників, укладення договорів;
- контроль за дотриманням санітарних норм та вимог
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення рівня рентабельності ресторану;
- робота з ресторанною программою та 1С;
- складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
- взаємодія з контролюючими органами;
- ведення внутрішньої документації компанії (бюджет і звітність);
- контроль за наявністю та своєчасним продовженням дозволеної документації;
- запуск ресторану;
- формування цінової політики;
- підготовка тендерної документації

Старший менеджер по работі з клієнтами

з 08.2016 по 08.2017 (1 рік)
ТОВ "Їсти Легко", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та контроль роботи менеджерів;
- аналіз телефонних розмов, проведення роботи над помилками;
- робота з базою клієнтів, постійна комунікація з клієнтами ;
- щоденні та щомісячні звіти по оборотам в компанії;
- складання графіків роботи для менеджерів та кур'єрів;
- контроль кур'єрської доставки;
- формування маршрутних листів для кур'єрів;
- базові консультації клиєнтів по діетології;

Менеджер проектів

з 03.2014 по 03.2016 (2 роки)
ТОВ "Група інформаційно-консультаційних послуг", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація і контроль роботи співробітників;
- пошук і навчання нових співробітників;
- контроль якості обслуговування фахівцями контакт- центру;
- контроль якості заповнення баз даних;
- ведення щоденного звіту за результатами роботи контакт-центру;
- підготовка сценаріїв розмов;
- прослуховування розмов;
- контроль вхідної та вихідної лінії по кожному співробітнику;
- підсумкова щомісячна звітність, співставлення план-факт.

Заступник директора

з 02.2013 по 02.2014 (1 рік)
ТОВ "Прайд-Кепител", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-планування робочого графіка керівника;
-допомога директору в організації відкриття кафе;
-рішення проблемних ситуацій;
-співпраця з директорами філій даної мережі кафе;
-пошук персоналу;
-робота з документами;
розробка рекламної компанії;
-відрядження щодо контролю роботи мережі;
-організація команди для виїзних заходів

Секретар

з 09.2010 по 10.2016 (6 років 1 місяць)
Starlight Brand Content, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- ведення документообігу, реєстр документів;
- робота з кур'єрськими службами;
- планування і координація роботи водіїв;
- пошук персоналу;
- прийом, розподіл і реєстр дзвінків, електронної пошти;
- підготовка необхідної звітності за зверненнями агенцій (відстеження їх активності за періодами);
- збір і обробка інформації;
- аналіз даних по телеогляду телеканалів;
- подання звітів по телепрограм для керівництва;
- розрахунок пакетів послуг для клієнтів (спонсорство).

Особистий помічник керівника

з 10.2009 по 07.2010 (9 місяців)
The Imperial Tailoring Co, Київ (Пошив одягу для VIP-персон)

- адміністративна підтримка керівника;
- планування і проведення зустрічей;
- помічник PR-manager;
- створення презентацій продукту;
- написання статей, інтерв'ю та інформації про продукт;
- робота з журналами;
- підбір персоналу, планування робочого графіка персоналу;
- контроль за виконанням розпоряджень;
- робота з великою кількістю інформації;
- пошук, аналіз, систематизація необхідної інформації;
- ведення переговорів з клієнтами;
- надання консультаційних послуг;
- переклад документації (російська, англійська);
- ділове листування (російською та англійською мовами);
- підготовка необхідної звітності;
- ведення переговорів з клієнтами.

Освіта

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Економіка та управління, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: